Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder, Etsin: "En tiedä vielä 🤔" Mitä toi meinaa?

Vierailija
20.05.2024 |

Onko täällä joku jolla on Tinderissä toi että En tiedä vielä mitä etsin? Onko tuossa kyse vain ja ainoastaan siitä, että ei ole päässyt yli eksästä? Mikä muu tilanne voi olla, että ei Tiedä mitä etsii? 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ettei tiedä onko valmis sitoutumaan parisuhteeseen vai etsiikö pelkkää kevyttä (lue seksi-) seuraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mikä vaan. Itse jättäisin kyseisen tyypin etsimään sitä mitä on etsimässä ja jatkaisin itse eteenpäin, jos edes olisin jossain tindereissä tietäen mitä itse olen etsimässä.

Vierailija
4/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyntöhommia.

Vierailija
5/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaa torttua jänniksille kunnes kyllästyy ja haluaa kiltin perheenperustajan.

Vierailija
6/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslasta jolla ei ole mitään tulevaisuuden suunnitelmia tai haaveita. Mahdollisesti kyseessä on ns jännämies, jonka ainoana harrastuksena on halpiskuppilassa kolmostuopin ryystäminen kaikkina viikonpäivinä.

Vierailija
7/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii vakavaa suhdetta ilman painetta ja kiirettä, mutta ei kieltäydy sillä välin kevyemmistäkään vaihtoehdoista.

Normaali tapa viestittää muille, että mikäli toinen on vain vakavan suhteen haussa, hänet kannattaa skipata.

Vierailija
8/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on loora nainen joka haluaa vaan loorata.  Ihan ok kuukaudeksi.

Vierailija
9/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsii vakavaa suhdetta ilman painetta ja kiirettä, mutta ei kieltäydy sillä välin kevyemmistäkään vaihtoehdoista.

Normaali tapa viestittää muille, että mikäli toinen on vain vakavan suhteen haussa, hänet kannattaa skipata.

Ei varmasti ole etsimässä minkäänlaista vakavaa suhdetta, sitä etsivät osaavat kyllä tehdä sen profiilissaan selväksi.

Vierailija
10/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että ois kiva kuksia mutta älä odota muuta

Vierailija
11/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epäsuoralta tavalta sanoa, että hakee vain seksiseuraa, mutta ei sano sitä suoraan, koska tietää sen karkottavan monet potentiaalisista matcheistä.

Vierailija
12/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole etsimässä minkäänlaista vakavaa suhdetta, sitä etsivät osaavat kyllä tehdä sen profiilissaan selväksi.

No, monet meistä nyt eivät vaan halua aukikirjoittaa profiiliinsa, että ovat sopivan kohdalle osuessa valmiita parisuhteeseen, mutta sillä välin valmiita harrastamaan seksiä ok tyyppien kanssa, joita eivät kuitenkaan ihan parisuhteeseen saakka kelpuuttaisi.

Itse preferoin tuota hienostuneempaa tapaa ilmaista asia.

Vierailija
13/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Halutaan joku likasangoksi kuuntelemaan traumojani eksästä"

Vierailija
14/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noin. Olin vastikään eronnut enkä tosiaan tiennyt mitä etsisin vai etsisinkö mitään. Löysin elämäni rakkauden. Joskus elämä yllättää. 

Vierailija
15/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin yhdeltä mieheltä miten et tiedä mitä etsit. No ei sitä kuulemma voi tietää ennen kuin osuu kohdalle. No, mä ainakin tiedän että etsin parisuhdetta. Ei, hän ei voi niin sanoa kun ei tiedä osuuko sellainen kohdalle. En jaksanut jäädä tinkaamaan. 

Vierailija
16/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä vielä" = "Etsin seksiä, mutta en halua sanoa että etsin seksiä"

Vierailija
17/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikauinen ihminen tietää mitä etsii. Kukaan haahuile. Tai sitten on itsensä ja elämänsä kanssa niin hukassa, että etsii itseään. 

Vierailija
18/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtaa sanoa, että etsii vain seksiä.

Vierailija
19/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa: etsin perus panoseuraa, mutta jos kohdalleni sattuisi The Unelmakumppani, hänen kanssaan toki menen naimisiin ja hankin lapsia. 

Vierailija
20/39 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on sellainen "riippuu ihmisestä". On avoin mille vaan mutta ei kenen kanssa vaan. Omalle kohdallekin osui sellaisia jotka jotenkin oletti että kun etsin parisuhdetta niin mä sitten aloitan sellaisen just heidän kanssaan kun hekin etsivät samaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän