Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan painoarviot ja syntymäpaino?

Vierailija
28.08.2007 |

Täällä on varmaan useinkin kyselty samaa asiaa, mutta nyt olisi ajankohtainen itsellenikin.

Eilen tehtiin painoarvio, rv34+0, 2400g. Vauvan syntymäpainoksi lääkäri arvioi 3,5kg.

Miten teillä ja kuinka hyvin on pitänyt paikkaansa sitten tuo syntymäpainoarvio ja syntymäpaino? Onko ollut suuria heittoja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta arvio 40+1 2,9kg, syntyi 41+1, painoi 4310g.

Vierailija
2/5 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioitiin syntymäpainoksi n. 3 kiloa muutamaa päivää ennen synnytystä, lapsi painoikin 4 kg. Onhan se vähän eri. Ilmeisesti arvioijassa vika, koska eihän vauvan paino muutamassa päivässä lisäänny kilolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvio vk.36+4: 2700g

arvio vk:39+1: himpun yli 3500g

syntyi vk. 39+3: 3600g.

Vierailija
4/5 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri ennen synnytystä sekä ultra että kätilön kädet arvioivat nelikiloliseksi; syntyi 39+1 ja painoi 4034, että aika tarkka!



Luotan itse ennemmin kokeneeseen kätilöön joka tunnustelee mahan päältä, kuin ultralaitteeseen..

Vierailija
5/5 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli 3,7 kg.



Muutenkin olen tullut siihen tulokseen, että ne arviot on ihan.... Kaksi tuttua on harmikkut sektiota jättisuuren vauvan takia ja olivat syntyeessään 3,8 kg ja 4,1 kg (oli sanottu että ovat noin 4,5 kiloisia).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä