Lue keskustelun säännöt.
Mikä auttaisi tähän oloon?
21.08.2007 |
Ihan tukkoinen olo, ei mikään hirveä nuha mutta kurkku älyttömän kipeä toisinaan. Nielua desinfioivat tabletit eivät auta kuin vähän sen aikaa mitä suussa ovat.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla