Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt illan piristykseksi uusavuttomien nykynuorten lohkaisuja:

Vierailija
23.08.2007 |

Pikkuveljeni 15 v. kysyi, kun sanoin miehelleni että pitäskö tehdä popcornia, että " Miten, eihän teillä ole mikroa?"

Kommentit (212)

Vierailija
81/212 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ohjeeksi paistaa pannulla. Ja niin mä teinkin! Ilman mitään mausteita :-) Siinä sitten ihmettelin, miten helkatissa se kananrinta on NIIN pahanmakuista...Ja köksä oli vielä lempiaineita yläasteaikana...

Vierailija
82/212 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko laittaa broilerit pellille ja uunin päälle. Kotiintultuuan kaveri löysi broilerit pelliltä, uunin päälle aseteltuna. Itse uuni oli tietty kylmä ja kanat raakoja :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/212 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaamaan ja siivoamaan opin kyllä kotona, mutta monta muuta asiaa en kyllä. En rehellisesti ollut koskaan käyttänyt esim. pyykkikonetta, ennen kuin muutin omilleni. Eipähän siinä nyt kyllä sen kummempaa tapahtunut, kun ihmettelin konetta ja painelin nappuloita, ja kyllä se siitä käynnistyi.

Mutta sulaketta en ole vaihtanut minäkään. En edes tiedä, missä ne ovat...

Enkä esim. tiennyt, että diesel ja bensa ovat eri asia... Vähän nolo hetki tuli, kun asia selvisi mulle kerran, kun olin myyntipuuhissa, ja eräs vanhempi mieshenkilö menetti hermonsa muhun tyystin ja ärähti, että miksi h*lvetissä minä siitä bensasta jauhan, kun hänhän on dieseliä tässä ostamassa. Sain aikalailla silmänpyörittelyitä osakseni. Onneksi en oo koskaan edes yrittänytkään itse tankata...

Vierailija
84/212 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Eräs joka heitti monet kökkökastikkeet roskiin ennenkuin oppi. :D

Vierailija:

Ruskeakastike epäonnistuu aina! Mitäs mää teen väärin, kun siitä tulee yhtä paksua kökköä, siis ihan kuin hyllyvä vanukas tms.?

Vierailija
85/212 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla on käynyt niin, että pannulla näyttää jo turhankin vetiseltä ja viiletessään taas yhtä kökköä. Oon mä hyvä kokki. =)

t. se kastikettansa ihmetellyt

Vierailija
86/212 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes minun äitini, joka osaa ihan kaiken ja on uusavuttoman vastakohta ja tekee varsinkin perinteisemmät ruoat vaikka silmät sidottuna ja kädet selän takana ei ainakaan omasta mielestään saa aikaiseksi syötävää ruskeaa kastiketta. On se oikeasti ihan syötävää, mutta pakko myöntää, että siskonsa tekee parempaa.

Vierailija
87/212 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tässä taannoin erään teiniäidin kannusta oli loppunut vesi.. Kysyi minulta, että mistä tätä vettä saa lisää? Oli ihan äimänä, kun näytin veden olevan peräisin raanasta:O

Vierailija
88/212 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aan makaroonia, jauhelihaa ja munamaitoa. ; )

Vierailija
89/212 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä he-le-ve-tin popparinSIEMENIÄ???

suoraan siitä tähkästä että näitä kovia. Niiden kovien sisällä on pieni vesipisara, ja kun jyvä kuumenee, vesipisara kuumenee ja saa koko jyvän räjähtämään. Intiaanien keksintö muuten tämä popcorn. Corn on siis englanniksi maissi.

Ja meilläkin tehtiin kotona popcornia kattilassa, ei siihen tosin valtavia määriä öljyä tarvitse, mutta kansi on syytä pitää kiinni ja ravistella välillä kattilaa jotta paukkuvat tasaisesti.

Suomeksihan tämä herkku on paukkumaissi.

Vierailija
90/212 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joulukuussa hän kirjoitti jotain tyyliin " Kohta täällä on joulu,onko teillä Porvoossakin?" Ja hän oli tosissaan!

Vierailija
91/212 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena, juuri ajokortin saaneena autoni hajosi. Pyydettiin ystävättäreni kanssa ohikulkeneita miehiä kurkkaamaan mikä on ongelmana. Miehet katseli pellin alle ja kysy, että " onko teillä uusia kenkiä?" .

Molemmat meistä katsoi saman tien kenkiään, pyöritteli päätään ja sano, ettei ole.

Jeesus, mitkä naurut miehet sai :D

...rehellisyyden nimissä en tiedä veläkään mitä ne kengät on, mutta ainakin tiedän, ettei auta, vaikka jalassa ois uutuuttaan kiiltävät popot... :)

Vierailija
92/212 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin teininä ulkoiluttamassa koiraa. Vastaan tuli pappa ja kysyi, että " onko riski" . En ymmärtänyt lainkaan kysymystä, kun vaan ihmettelin, että ei tässä mitään suurempaa riskiä ole ja vastasin, että " ei ole, mutta vetää kovasti." Myöhemmin tajusin, mitä pappa tarkoitti ja muistin sen aina, kun näin papparaisen.

Veljeni on näissä oikein mestari, mutta eipä tule mieleen nyt kuin tämä. Muistan kerran, kun uskottelimme poikakaverini kanssa, että ihmisen ÄO:n pystyy saamaan selville räästä, mutta vain Helsingissä on sellaiset laitteet, millä näyte pystytään tutkimaan. Vähän kakisteli, mutta lopulta uskoi.

Vierailija
93/212 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvauria. Sanoin pätevänä, etten tarvitse, koska mies osti juuri viime viikolla uudet renkaat. Mies sanoi, että " mutta ne tulee tuulilasiin" . Nauroin niin, että meinasi pissit mennä housuun. Voin kuvitella tietäväisen ilmeeni puhuessani ihan puuta heinää.

Vierailija
94/212 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

... no muurahainenhan se, kuten kusiainenkin.

Kysyjänä ikiteini kahden lapsen äiti.

Muurahaisella käsitetään yleensä ns. kekomuurahaista ja kusiainen on sellainen pienempi, kellertävä ja pistimellä polttavan tujauksen antava eräs muurahaisten laji. Käytetään myös nimeä: vihulainen tai polttiainen.

Vierailija
95/212 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä sitä vuosia harjoiteltiinkin. Omasta blondiudesta tulee mieleen kun parikymppisenä ihmettelin mitä on auringon takana.

Vierailija
96/212 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiivaa. Ei ollut äiti meinannut saada sitä edes vessanpöntöstä alas kun oli kunnon keitokset...

Vierailija
97/212 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 2-3 cm leveä nauha joka ommellaan verhon yläpäähän verhon koko leveydeltä. nauhan " sisällä" kulkee pari ohutta nyöriä, joista vetämällä verhon voi rypyttää yläpäästä tasaisesti. Äidillä säntillisesti rypytetyt verhot ovat pakkomielle.

Vierailija
98/212 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sairaanhoitajana tietää mun mielestä melkein kaiken. Et jos on raskaana, ni voiks tulla sillai niinku uudelleen raskaaks, et olis kaksoisraskaana ja lasten ikäeroks tuliskin vaan vaik puol vuotta?

Joo nyt mulla on kaks lasta ja ikäeroa heillä 3 vuotta, varmuuden vuoksi;)

Vierailija
99/212 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa luulen, ettei heillä vettä juodakaan, pelkkää limua.

41

Vierailija
100/212 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mistä kuvittelette leipomoiden löytävän sopivan kokoisen kattilan jossa lämmittää satoja litroja vettä???

t:Leipomossa töissä ollut