Nyt illan piristykseksi uusavuttomien nykynuorten lohkaisuja:
Pikkuveljeni 15 v. kysyi, kun sanoin miehelleni että pitäskö tehdä popcornia, että " Miten, eihän teillä ole mikroa?"
Kommentit (212)
Mun mua vähän nuorempi kaveri soitti mulle yks päivä tässä " kauanko nakkien pitää kiehua kattilassa,riittääkö kun mulla on ollut nyt 15 minuuttia,ne näyttää kyllä jo vähän oudoilta?" :D kyseessä 23v äiti-ihminen...
Ihmetteli esiteini ystäväni kun olin itse parikymppinen kasvissyöjä.
Tästä on kyllä jo aikaa, varmaan nykynuorilla on bilsa paremmin hallussa.
:-)
Oltiis tosi edelläkävijöitä...
" Puhaltaako vauva pulloon kun sinne tulee kuplia kun se juo?"
*soittaa äidille*
" Tässä ohjeessa lukee puolikas fileoitu lohi. Voinko mä mennä kalatiskille ja pyytää ' Saisinko puolikkaan fileoidun lohen?' vai nauraako ne mut pihalle?"
Kakkutaikinan ohjeessa oli: lisää muna, niin tämä yks tyttö asetti sen kananmunan sinne voi-sokeriseokseen kokonaisena! Ajattelin ensin, että se pelleilee, mutta kyllä se rassukka ihan tosissaan oli=)
Reipas1: " Kato, ton kamelin maha heiluu!"
Reipas2: " Se hengittää."
Mitäköhän tapahtuisi jos ompelisi tän hupparin hupun kiinni.. Mitäköhän?? :D
että kuulostaa ihan uuslta mulle.
kysyi " mitä se tarkoittaa?"
(siis kun kakku kumotaan pois kakkuvuoasta)
miten tällä soitetaan? *seisoo pyöritettävän lankapuhelimen luuri kädessä*
RUSKEAN KASTIKKEEN pussissa, siis näitä " lisää vesi" !eiiiiiiii............!!!!????!!
Mä saan muuten silkkaa paakkusotkua aikaan. Ei voi mitään :D
Mä olen keittiön kauhu.
avaaks toi ite noi silmät vai pitääks ne avaa jollan?
Vastasin että joo, tuolta kätilöiltä haetaan sellaset isot pihdit millä ne avataan :)
Ylä-asteella oleva pikkuveljeni sanoi hänen kertoessaan kuinka joku sen kaveri saa ihan kaiken vanhemmiltaan ilman että tekisi mitään. Sanoin että niinhän itekkin saat, tulee uudet mopot sun muut...
veli vastaa rehvastellen: no hei, mun tarvii käydä sentääm koulu kunnolla :/
tarviihan se muutenkin...
Mun pikkuveljet 15 ja 19 on tosi uusavuttomia, ihan kauhistelen sitä ettei äitini (asuvat siis siellä) pistä heitä tekee ruokaa, pesee pyykkiä...tms.
aika kalliiksi tulee kun 2kg jauhoja saa alle eurolla..
Joku juttu siinä on, nimittäin sen valmispussukan kanssa ei kastike paakkuunnu ikinä.
että kukaan ei ole vaatinut heiltä mitään. Miettikää nyt av-mammat tarkkaan onko se nyt niin kamalaa " vaatia" lapsia osallistumaan kotitöihin...
Itse olen 10v. asti tehnyt ruoan koko perheelle jos olen ollut ensimmäinen joka tulee kotiin, imurointi kuului myös tehtäviin jne. Eipä tarvinut kuolla nälkään paskojen keskellä kun muutin yksin asumaan :)
Ystäväni tekee miehellee ANNOSLAUTASIA pakkaseen jotta voi mikrossa lämmittää kun vaimokulta on työmatkalla. Muuten söisi vaan kaakaota ja leipää (iso mies 30vee)
Valitsee vaatteet valmiiksi pusseihin jos on esim 5 päivää pois. pussien päällä lukee sitten minkä päivän vaatteet (mukaanlukien alkkarit ja sukat.)
En uskoisi ellen ollut kerran kylässä, kun teki näitä töitä.
mietin kerran mitä sitten kun niille tulisi lapsi? Järjestääköhän rouva lapsenvahdin kun ukko ei osaisi edes vaippaa vaihtaa. En ole edes uskaltanut kysyä.
Mun pikkuveljet 15 ja 19 on tosi uusavuttomia, ihan kauhistelen sitä ettei äitini (asuvat siis siellä) pistä heitä tekee ruokaa, pesee pyykkiä...tms.
[/quote]
" Mä en ikinä vois seurustella muun kuin ulkomaalaisen tai hesalaisen kaa. Mä en kestä mitään junttimurteita" .
Ja ranskalainen junttihan se ei juntti olekaan.
Kertokaa lisää!
ps. minäkin teen popcornit aina kattilassa, mutta olenkin jo 33-v. =)