Kävin hammaslääkärissä pe ja paikkaan jäi terävä särmä joka hiersi kieltä. Eilen kävin uudestaan ja lääkäri hioi mutta ilmeisesti väärää kohta kun se särmä on yhä siinä!
Kommentit (11)
No etkö purrut niitä papereita mitä jää siihen korkeaan/terävään kohtaan? Pyydä sitä. Laske myös se hammas niin voit sanoa tyyliin vasemmalta alavitosessa terävä kulma edelleen. Vaadit uuden ajan vaan.
Yksi hammaslääkäri teki kerran pitkän vampyyrimaisen yläkulmahampaan toiselle puolelle, vaikka aiempi ei ollut sellainen. Takavuosina oli myös kapeammat etuhampaat, yksi hammaslääkäri veti leveämmät ja ei edes kertonut mitä tekee suussa, tuntui ensin että etuhampaista osa oli poissa.
Oma vikasi kun et näyttänyt mikä pitää hioa ja sen särmän kyllä olisit voinut kielellä kokeilla jo hammaslääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Oma vikasi kun et näyttänyt mikä pitää hioa ja sen särmän kyllä olisit voinut kielellä kokeilla jo hammaslääkärissä.
Näytin sormella ja kielenkärjellä!
Ap
Hammaslääkäreillä on kyllä välillä ihme toimintaa. Yksi ei löydä särkevästä hampaasta reikää,toinen poistaa väärän hampaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytin sormella ja kielenkärjellä!
Ap
Et kumminkaan huomannut kielelläsi särmää hionnan jälkeen.
Voiko olla, että se sun kieli on niin turvoksissa vielä, että hankaa siihen hampaaseen? Eli jos vaikka nyt päivän odottelet ja katsot, helpottuuko?
Varaat uuden ajan. Ei siinä tarvi kehdata mitään erikoista, paitsi olla itse paras oma asiantuntijansa ja välittää omasta hyvinvoinnistaan.
Haitta ei poistunut ja siksi menet uudelleen.
Eikä sinun tarvitse tietää kuin se, että edelleen hankaa. Hammaslääkärin homma on se toinen.
Sinä sentään pääsit heti! Minä jouduin vastaavan ongelman kanssa kärvistelemään kaksi viikkoa,aiemmin ei ollut aikoja antaa. Aloin olla kypsä tasoittamaan sen itse kynsiviilalla.
Kyllä kehtaat, sanot että vieläkin tuntuu ja kieli on verillä.