Lue keskustelun säännöt.
Move Storesta - siitä rikollisesta bisneksestä
08.08.2007 |
Eli oletko sinä / tuttavasi ollut ko. rikollisessa huijausbisneksessä ja menettänyt rahasi?
Vai kävikö hyvin, että olisit jopa päässyt uimaan rahassa / edes hivenen plussan puolelle?
Kerro tarinasi, tää move store saa aina kyllä karvat pystyyn!!!!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla