Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa nuo yli-ikäiset äidit!!!!

Vierailija
17.07.2007 |

Minusta yli 40 v. ei tarttis enää hankkia lapsia! Miettikää nyt, onko kivaa kun lapsella on uhmis samaan aikaa kun mammalla on vaihdevuodet! Muutenkin, yhteiskunnan rahoja ei ainakaan tarttis tuhlata yli 40 naisten hedelmöityshoitoihin! Kyllä sitä lastakin luulis hävettävän kun muitten lasten äidit on nuorempia ja omaa luullaan mummoksi...

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisin keskustelupalstan, jossa miehet käyttäytyisivät yhtä huonosti toisiaan kohtaan?

Tietääkö jouku, mikä on aihe?

Vierailija
82/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässäkin keskustelussa heitetty järkeviäkin kommentteja. Luulen vain, että suuri osa palstailevista ei jaksa vaivautua vastaamaan, koska koko aihe on aivan järjetön.

Vierailija:

Mistä löytäisin keskustelupalstan, jossa miehet käyttäytyisivät yhtä huonosti toisiaan kohtaan?

Tietääkö jouku, mikä on aihe?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystävissä monta äitiä jotka ovat saanet lapset 35-40 v. ja sitten on niitä jotka ovat saaneet lapset 20-25 v. Niin ne nuoremmat äidit ovat just niitä hörhöjä olleet. Vanhemmat äidit ovat osanneet ottaa lapsen kanssa olon minusta paljon realistisemmin kuin ne nuoret äidit.

Jokainen tekee lapset sitten kun omaan elämäntilanteeseen sopii. Tai sitten kun luoja niitä suo. Arvatkaa kuinka moni äiti on vuosia yrittänyt lasta ja se tulee vasta vanhemmalla iällä luonnostaan, kai silläkin tarkoitus on.

Itse on 39 v. ja minulla on 1 v lapsi ja en todellakaan tunne olevani missään mummo iässä. Älkää nyt oko naurettavia. Ja sitä paitsi kyllä te 30 v voitte ulkonäöllisesti näyttää vanhemmalta kuin joku 40 v. Että ei sen ulkonäön perusteella voi ikää aina arvailla :) Minua on aina luultu 10 vuotta nuoremmaksi kuin olen.

Vierailija:

Sit ku ne on viel nii hirveitä hörhöjä, kauhee into imettää ja riiputtaa vauvaa jossain kantoliinassa ja kauhee paheksunta jos ei joku hoida vähintää kolmevuotiaaks ennenku laittaa lapse tarhaa!Ja onhan se hölmön näköstäki ku vanhalla ämmällä on vauva kun se akka voisi olla iältää sen mummo. Meidän leikkipuistossa noita näkee paljon, YÖK!!!

Vierailija
84/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lisää lapsia, niin ei tarvii täyttää elämää arvostelemalla muiden ratkaisuja.

Niin että elämää pitäsisi vaan kakskymppisenä elellä ilman huolen häivää...? Kyllä se elämä suurimmalle osalle niitä huolen häiviä tuo, ei se äidin iästä oo kiinni. Kuten ei itsekkyyskään.

Ihmisillä on ihan oikeitakin ongelmia; työttömyyttä, sairauksia, uskottomuutta jne. Hyvä puoli oikeissa ongelmissa on se, että oppii hieman suhteuttamaan asioita.

Vierailija
85/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nuoret äidit, jotka eivät yksinkertaisesti YMMÄRRÄ vielä elämän realiteetteja, ja KEHTAAVAT tulla tänne päätään aukomaan.

HÄ-VET-KÄÄ!

Vierailija
86/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt urputetaan tasa-arvosta- mutta kuinkahan säälimätön tämäkin yhteiskunta olis jos kaikista asioista tosiaan päättäis naiset? Naisten kuuluisi tukea toisiaan. Ja niiden ihmisten jotka kasvattaa lapsia- tulisi hyväksyä ja sietää erilaisuutta. Kammottavaa- että lapset ovat tällaisten asennevammaisten naisten armoilla. Ei oo ihme että lapset voi huonosti.

Vierailija
87/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummoni teki nuorimpansa 43 v ja hyvin jaksoi hoitaa kaikkia lapsenlapsiaan kun oli eläkkeellä. tuskin olisi jaksanut jos olisi töissä käynyt.

Vierailija
88/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hemmotella lastaan jos siihen olisi mahdollisuus?? Olen yli 40v ja minulla on vielä yksi pieni lapsi kotona. Olen todella onnellinen että voin edes yhdelle lapselle tarjota mahdollisuuden harrastuksiin, matkustella ja nauttia elämästä hänen kanssaan. Isommille lapsillekin tosin riitti rakkautta ja aikaa, mutta nuorempana sitä oli niin pahuksen köyhä että lomamatkat oli auttamatta pois jostain muusta.

Hemmotteluakin on monenlaista; vaikka nuorimmainen saakin (erityisesti isältään) paljon periksi, emme silti tingi käytöstavoista. Ei siis todellakaa tule olemaan mikään minä-minä tyyppi! Ottaa huomioon sisaruksensa vaikka nämä ei enää kotona olekaan, kaverinsa eikä ole moksiskaan jos joutuu jakamaan namit tai tavarat. Tietää että niitä saa toistekin.

Vierailija
89/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin ikävästi. Puhut nelikymppisistä vanhoina ämminä. Aiotko vetää itsesi jojoon sitten 10 vuoden päästä. Kymmenen vuotta kuluu nopeasti.

Itse olen 38-vuotias,lapseni tehnyt 22-ja 29-vuotiaana. Fyysisesti olen paremmassa kunnossa kuin 2-kymppisenä. Olen juossut viimeisen parin vuoden ajan puolikkaita maratoneja ja yhden kokonaisen.

Henkisesti kasvamisen varaa on vielä, ainakin täällä palstalla roikkumisen suhteen.

Vierailija
90/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa sukua tutkimalla on tullut selville se, että naiset saivat esikoisensa keskimäärin 23-25-vuotiaana ja kuopuksensa n. 43-45-vuotiaana. Keskimäärin ipanoita oli siinä 5-8.

Eli teiniäitejä ei todellakaan paljon taitanut olla, koska ensin nuorilla piti olla perheen toimeentulo ja elämisen edellytykset jollain tapaa järjestettynä. Teiniäitejä olivat sitten vahingossa au-lapsia saavat nuoret piikatytöt, ja tämä jos mikä on ollut surullinen kohtalo siihen maailman aikaan.

Ja tällä kaikella yritän nyt vain sanoa sitä, että periaatteessa järjellisempää, " normaalimpaa" ja terveempää se on saada lapsi nelikymppisenä kuin liian nuorena. Mutta eihän tämä asiakaan niin mustavalkoinen ole. Äh, lapsia ei kuitenkaan kannata silloin, jos asumiseensa ja elämiseensä tarvitsee kosolti valtion tukia ja lisiä, oli sitten nuori tai vanha.

Terv. 28- ja 31-vuotiaana lapsensa saanut.

Vierailija
91/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa linkkiä.

Vierailija
92/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kakais lasta, toisen sain 22v ja toisen 32v. Minusta n.37 vois olla viiminen ikä lasten tekoon, muut ovat jo mummoiässä, eivätkä jaksa lapsien kanssa niin hyvin.

Vierailija
93/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 124

Itsellä ikää jo yli 40 et sovin hyvin joukkoon. Ja nuori jaksaa paremmin eikä ole niin kaavoihin kangistunut. Vanha usein jo itsekäs menoissaan ja tavoissaan. Nuori jaksaa ja osaa hassutella, vanha suorittaa. Vanha kaipaa lepoa, nuori jaksaa. Vnaha viihtyy kotona, nuori vipeltää ulkosalla ja lapsi saa virikkeitä. Nuorella laaja kaveripiiri joka mahdollistaa kaikenlaisen puuhailun, vanhalla muutama ystävä jne.

Vierailija
94/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaisia kuvitelmia sitä ihmisillä onkin. Olen 40-vuotias pienen lapsen (2v) äiti ja aivan mainiosti olen jaksanut. Ulkonakin tulee oltua tuntikausia päivässä ja ystäviä meillä on melkein enemmän kuin tarpeeksi, ei meinaan ennätä kunnolla pitämään yhteyttä kaikkiin. Muutenkin olen vähän sellainen ikiliikkuja eli olemme paljon menossa lapsen kanssa. Ja näin vanhana on vielä sellainen hyvä puoli, että isovanhemmat ovat jo eläkkeellä ja hoitavat aina tarpeen tullen mielellään lastamme, joten jos nyt rupeaisi uuvuttamaan, niin apukin on todella lähellä .-). Ja mikä parasta, opiskelut on opiskeltu ja työelämäänkin on ennättänyt tutustumaan niin paljon, että nyt on hyvää aikaa keskittyä vain lapseen ja äitinä olemiseen... Toisin kuin niillä nuoremmilla äideillä, joilla vasta se uranluominen painaa päälle ja monilla voi olla vielä opiskelutkin kesken tai jopa kokonaan edessä.

Vierailija
95/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Päälle nelikymppisenä odotellaan jo lapsenlapsia eikä yritetä saada sitä ensimmäistä omaa lasta aikaiseksi! Kaikelle on aikansa!

Juu, uskon, että Amisvillessä tai jossain Teiniäitilandiassa näin tapahtuu. Mutta ota huomioon, että kaikki eivät valmistu työelämään 18-vuotiaina, toisilla opiskelu siitä vasta alkaa ja perhekin perustetaan myöhemmin.

Pidetään välivuosia ulkomailla, halutaan elää.

Mutta jos ei ole muita tavoitteita kuin perhe, niin varmaan sitä silloin ei nelikymppisenä enää ole muuta tekemistä kuin mummoutuminen.

Vierailija
96/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

T. 124

Itsellä ikää jo yli 40 et sovin hyvin joukkoon. Ja nuori jaksaa paremmin eikä ole niin kaavoihin kangistunut. Vanha usein jo itsekäs menoissaan ja tavoissaan. Nuori jaksaa ja osaa hassutella, vanha suorittaa. Vanha kaipaa lepoa, nuori jaksaa. Vnaha viihtyy kotona, nuori vipeltää ulkosalla ja lapsi saa virikkeitä. Nuorella laaja kaveripiiri joka mahdollistaa kaikenlaisen puuhailun, vanhalla muutama ystävä jne.

Vierailija
97/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma, että ylpeä? Kyllä mua ainakin vituttais ihan sanoinkuvaamattomasti jos musta tulisi mummo alle 50-vuotiaana!!!

Mitä äitisi kaverit tästä ajattelevat? Vai onko teillä tuttavapiirissä pelkästään nuorena lapsen saaneita?

Vierailija
98/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vaihdevuoden EIVÄT ala 43 vuotiaana :) ellei sitten ole jotain todella häikkää kropassa.

Ei äitiys ole iästä kiinni. Itse en enää nyt (41v) hankkisi vauvaa, koska en jaksa enää ryhtyä siihen, mutta ymmärrän hyvin että joku ikäiseni sellaista vielä suunnittelee. Lapselle olet vanha, vaikka olisit 20v, joten ihan turha sitä pitää syynä. Vanhempiaan häpeää kaikki, sekin kuulkaa kuuluu tähän vanhemmuuteen.

Tähän tekisi vielä mieleni sanoa että kunhan tulette tähän ikään, niin ymmärrätte taas vähän paremmin elämää ;)

Vierailija
99/150 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. äiti 29v

Vierailija:

Vituttaa nuo yli-ikäiset äidit!!!!

Vierailija
100/150 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ja kaiken ikäiset saavat olla äitejä, kuhan lapsensa hoitaa ja heitä rakastaa!!

Haistakaa pitkä P*ska!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme