Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa nuo yli-ikäiset äidit!!!!

Vierailija
17.07.2007 |

Minusta yli 40 v. ei tarttis enää hankkia lapsia! Miettikää nyt, onko kivaa kun lapsella on uhmis samaan aikaa kun mammalla on vaihdevuodet! Muutenkin, yhteiskunnan rahoja ei ainakaan tarttis tuhlata yli 40 naisten hedelmöityshoitoihin! Kyllä sitä lastakin luulis hävettävän kun muitten lasten äidit on nuorempia ja omaa luullaan mummoksi...

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että päätyy lapsettomuushoitoihin.

Vierailija
2/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö silloinkin luopua toiveesta omasta lapsesta..???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle nelikymppisenä odotellaan jo lapsenlapsia eikä yritetä saada sitä ensimmäistä omaa lasta aikaiseksi! Kaikelle on aikansa!

Vierailija
5/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ku ne on viel nii hirveitä hörhöjä, kauhee into imettää ja riiputtaa vauvaa jossain kantoliinassa ja kauhee paheksunta jos ei joku hoida vähintää kolmevuotiaaks ennenku laittaa lapse tarhaa!Ja onhan se hölmön näköstäki ku vanhalla ämmällä on vauva kun se akka voisi olla iältää sen mummo. Meidän leikkipuistossa noita näkee paljon, YÖK!!!

Vierailija
6/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos löytää sen elämänkumppanin jo parikymppisenä ja juoksee vaan rahan ja materian perässä nelikymppiseksi, ni silloin asia ei ole ok :)

Vierailija
7/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siippansa kanssa eläviä vanhempia. Naapuruston asuntojen hintataso nimittäin pitää siitä huolen ettei jengi pysyy samankaltaisena. Yh:ita ei täällä näy, ja kaikkien lasten vanhemmat ovat samanikäisiä, että ei kai täällä kukaan mitään mummo-vanhempia tarvitse hävetä. Onnellisia lapsia ja vanhempia täällä asuu.

Vierailija
8/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti sai mut 45 vuotiaana.. ilman hoitoja ja muut lapsensa 20 vuotiaina..saman miehen kanssa.. eipä tää nyt niin pahalta tunnu... jokanen tekee lapset sillon ku haluaa.. ite huomenna menossa synnyttää ja ikää 19.. antakaa noi ikäjutut jo olla!!

Vierailija
9/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin lapsia vasta 36- vuotiaana, tulin heti raskaaksi ilman hoitoja, joten kukaan teistä ei ole verorahoillaan lasteni tekoa kustantanut!

Ja nyt 41- vuotiaana odotan neljättäni, la heinäkuun lopussa.

Joten pitkää nenää teille näytän, lällälläää.....

Vierailija
10/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talokin hyvällä alueella, silti YMMÄRSIN tehdä lapseni 27-vuotiaana.

Vierailija
11/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyypillinen teini joka ei osaa ajatella lapsen parasta. Eli et imetä, et pidä vauvaa lähellä vaan kuljet rööki suussa ja tunget lapset päiväkotiin 10kk ikäisenä kun ei jaksa omia lapsiaan hoitaa. Viikonloput tietysti lapsesi viettää siellä 40v mummon luona että pääset baariin. Sitäpaitsi, minusta 40v on liian nuori mummoksi.

Vierailija
12/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun äiti sai mut 45 vuotiaana.. ilman hoitoja ja muut lapsensa 20 vuotiaina..saman miehen kanssa.. eipä tää nyt niin pahalta tunnu... jokanen tekee lapset sillon ku haluaa.. ite huomenna menossa synnyttää ja ikää 19.. antakaa noi ikäjutut jo olla!!

Vierailija
13/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnistykseen :)

Vierailija
14/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten oon siis samaa mieltä ku ap ja Salaatinlehti et on se väärin ku keski ikäset akat lisääntyy. tosi itsekästä touhua!

Vierailija
15/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä huvittavan lapsellinen aloitus.

Vierailija
16/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolis ennen ku tulis lapsenlapsia. ja on se varmaan rankkaa jos lapset kotona vielä ku ite 60.

Vierailija
17/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vain mutta ap ei ole mitään white trash porukkaa. Asun Helsingin Kaskisaaressa ok-talossa, mulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja hyvät tulot.

terv. ap

Vierailija
18/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotoisin perseestä.

Vierailija
19/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että paras urantekoaika on tuossa 40-60 -vuoden ikävälissä. Aion tehdä silloin paljon töitä ja harrastuksetkin vie osansa ajasta. Mulla ei olisi aikaa lapsenlapsille, murkkuikäisen kyllä jallitan. Ja kamalaa, jos sitten kun jään eläkkeelle ehkä 63v:nä nämä lapsenlapset olisi jo 2-kymppisiä.

Vierailija
20/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä vitun elämä vittu? Mulle ette vittu ala vittuileen, kun mä oon Porvoosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme