Vituttaa nuo yli-ikäiset äidit!!!!
Minusta yli 40 v. ei tarttis enää hankkia lapsia! Miettikää nyt, onko kivaa kun lapsella on uhmis samaan aikaa kun mammalla on vaihdevuodet! Muutenkin, yhteiskunnan rahoja ei ainakaan tarttis tuhlata yli 40 naisten hedelmöityshoitoihin! Kyllä sitä lastakin luulis hävettävän kun muitten lasten äidit on nuorempia ja omaa luullaan mummoksi...
Kommentit (150)
Pitääkö silloinkin luopua toiveesta omasta lapsesta..???
Päälle nelikymppisenä odotellaan jo lapsenlapsia eikä yritetä saada sitä ensimmäistä omaa lasta aikaiseksi! Kaikelle on aikansa!
Sit ku ne on viel nii hirveitä hörhöjä, kauhee into imettää ja riiputtaa vauvaa jossain kantoliinassa ja kauhee paheksunta jos ei joku hoida vähintää kolmevuotiaaks ennenku laittaa lapse tarhaa!Ja onhan se hölmön näköstäki ku vanhalla ämmällä on vauva kun se akka voisi olla iältää sen mummo. Meidän leikkipuistossa noita näkee paljon, YÖK!!!
Mutta jos löytää sen elämänkumppanin jo parikymppisenä ja juoksee vaan rahan ja materian perässä nelikymppiseksi, ni silloin asia ei ole ok :)
siippansa kanssa eläviä vanhempia. Naapuruston asuntojen hintataso nimittäin pitää siitä huolen ettei jengi pysyy samankaltaisena. Yh:ita ei täällä näy, ja kaikkien lasten vanhemmat ovat samanikäisiä, että ei kai täällä kukaan mitään mummo-vanhempia tarvitse hävetä. Onnellisia lapsia ja vanhempia täällä asuu.
mun äiti sai mut 45 vuotiaana.. ilman hoitoja ja muut lapsensa 20 vuotiaina..saman miehen kanssa.. eipä tää nyt niin pahalta tunnu... jokanen tekee lapset sillon ku haluaa.. ite huomenna menossa synnyttää ja ikää 19.. antakaa noi ikäjutut jo olla!!
Halusin lapsia vasta 36- vuotiaana, tulin heti raskaaksi ilman hoitoja, joten kukaan teistä ei ole verorahoillaan lasteni tekoa kustantanut!
Ja nyt 41- vuotiaana odotan neljättäni, la heinäkuun lopussa.
Joten pitkää nenää teille näytän, lällälläää.....
Talokin hyvällä alueella, silti YMMÄRSIN tehdä lapseni 27-vuotiaana.
Olet tyypillinen teini joka ei osaa ajatella lapsen parasta. Eli et imetä, et pidä vauvaa lähellä vaan kuljet rööki suussa ja tunget lapset päiväkotiin 10kk ikäisenä kun ei jaksa omia lapsiaan hoitaa. Viikonloput tietysti lapsesi viettää siellä 40v mummon luona että pääset baariin. Sitäpaitsi, minusta 40v on liian nuori mummoksi.
Vierailija:
mun äiti sai mut 45 vuotiaana.. ilman hoitoja ja muut lapsensa 20 vuotiaina..saman miehen kanssa.. eipä tää nyt niin pahalta tunnu... jokanen tekee lapset sillon ku haluaa.. ite huomenna menossa synnyttää ja ikää 19.. antakaa noi ikäjutut jo olla!!
Muuten oon siis samaa mieltä ku ap ja Salaatinlehti et on se väärin ku keski ikäset akat lisääntyy. tosi itsekästä touhua!
Lähinnä huvittavan lapsellinen aloitus.
kuolis ennen ku tulis lapsenlapsia. ja on se varmaan rankkaa jos lapset kotona vielä ku ite 60.
Anteeksi nyt vain mutta ap ei ole mitään white trash porukkaa. Asun Helsingin Kaskisaaressa ok-talossa, mulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja hyvät tulot.
terv. ap
Ajattelin, että paras urantekoaika on tuossa 40-60 -vuoden ikävälissä. Aion tehdä silloin paljon töitä ja harrastuksetkin vie osansa ajasta. Mulla ei olisi aikaa lapsenlapsille, murkkuikäisen kyllä jallitan. Ja kamalaa, jos sitten kun jään eläkkeelle ehkä 63v:nä nämä lapsenlapset olisi jo 2-kymppisiä.
Niin mikä vitun elämä vittu? Mulle ette vittu ala vittuileen, kun mä oon Porvoosta.
että päätyy lapsettomuushoitoihin.