Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa nuo yli-ikäiset äidit!!!!

Vierailija
17.07.2007 |

Minusta yli 40 v. ei tarttis enää hankkia lapsia! Miettikää nyt, onko kivaa kun lapsella on uhmis samaan aikaa kun mammalla on vaihdevuodet! Muutenkin, yhteiskunnan rahoja ei ainakaan tarttis tuhlata yli 40 naisten hedelmöityshoitoihin! Kyllä sitä lastakin luulis hävettävän kun muitten lasten äidit on nuorempia ja omaa luullaan mummoksi...

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän synnyttäjien keski-ikä on 28 ja koko ajan nousussa.

Tämä maa tulee olemaan täynnä yli viisikymppisiä, joilla on teini-ikäiset lapset.

Vierailija
42/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan 17v ja tokan 30v. Hyvin on menny kummanki kanssa. Ei ole muiden päätös missä iässä tehdään ne lapset! Ehkäpä näille tuomitsijoille itsellä tulee vauva kuume silloin. Mut jokainen tekee niinku ite haluaa ja ei anna muitten mustavalkosten mielipiteitten pilata elämää! Eikös?

Ite oon tällä hetkellä edelleen 32v ja täl hetkel lapset on tehty. Enkä usko että lisää tekisinkään tai saisinkaan. EI toi selkä vaan kestäs enään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap:lla taitaa Kaskisaari ja Korkeasaari mennä sekaisin.

Vierailija
44/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kauhuksesi minulla on edelleen hurja vauvakuume :D

Meillä on perheenä kaikki asiat todella hyvin; vakityöt molemmilla, taloudellisesti turvattu elämä, henkistä- ja fyysistä kapasiteettia löytyy edelleen yllinkyllin lapsenhoitoon. Lapsemme saavat elää turvallisessa kodissa, jossa ei ole riitoja eikä pelkoa vanhempien erosta. Mammonaakin tulee hankittua jopa liikaa lapsillemme.

Joten ap rakas, mikä olikaan se pointtisi? Ai niin se, että lapsi joutuu häpeämään vanhoja vanhempiaan.. Kuulehan ap, jos se tulee olemaan ainoa vastoinkäyminen ja ongelma lapsiemme elämässä, niin minusta se on aivan ihanaa!!

Vierailija
45/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää tuhertaa lapsia tuossa iässä, lapsen kannalta nimenomaan!!!

Nim. yksi säälivien katseiden antajista

Vierailija
46/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaa pientä päätäsi tällä oikein kunnolla!

Vierailija
47/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olisi olla töissä naisvaltaisessa työpaikassa, jossa tämän ketjun kirjoittajat olisivat töissä.

t. mies

Vierailija
48/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iän kasvaessa ja muutenkin keho vanhenee. Luonnonvastaista taistella ja yrittää saada lapsia silloin kun keho alkaa pyörittää pyörää hiljaisempaan tahtiin ja hedelmällisyys lakkaa.

MUTTA KUN NE VANHAT ÄIDIT EI HALUNNEET niitä lapsia nuorempana... NYT NE TAHTOO vauvoja kun alkaa vaihdevuodet kolkutella kropan ovella ! Tahtoo, tahtoo, minä, minä, minä.

Sittten näistä mummoäitien lapsukaisista kasvaa kaiken periksi saaneita, materian yltäkyllästämiä Minä-Minä- kauhukakakaroita!

Vierailija
49/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuunnu ap ihan rauhassa!

Pölö pölö kun taas turhasta jaksaa ihmiset tapella.

Vierailija
50/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miksi miehen euro on naisen 80 senttiä?

Vierailija
51/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kauhuksesi minulla on edelleen hurja vauvakuume :D

Meillä on perheenä kaikki asiat todella hyvin; vakityöt molemmilla, taloudellisesti turvattu elämä, henkistä- ja fyysistä kapasiteettia löytyy edelleen yllinkyllin lapsenhoitoon. Lapsemme saavat elää turvallisessa kodissa, jossa ei ole riitoja eikä pelkoa vanhempien erosta. Mammonaakin tulee hankittua jopa liikaa lapsillemme.

Tällaisten vanhojen äitien ainoat lapset on juuri niitä pumpulissa kasvatettuja itsekkäitä riiviöitä, jotka ovat aina tottuneet saamaan kaiken haluamansa...

Vierailija
52/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v, nyt tyttö 5v eikä mulla vieläkään ole vaihdevuosia:) Taitaa osua ennemminkin murrosikä ja vaihdevuodet samaan. Enkä myöskään näytä mummolta, ei ole koskaan kukaan erehtynyt luulemaan niin. En mä nyt itseäni niin kummajaisena pidä, ihan tavallinen äiti olen ollut 26v esikoiselleni siinä missä tälle kuopuksellekin.

Päinvastoin silloin kun sain esikoiseni samaan aikaan kun 40v anoppini teki nuorimmaisen niin mua luultiin siskoksi ja poikaani isoäitinsä lapseksi. Kukaan ei uskonut että mä olisin ollut äiti, nuorekas mummo kyllä siihen kelpasi.

Vierailija
53/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa lapsen 50-vuotiaana, niin tosi asia on, että saa jo parikymppisenä ruveta hoivaamaan vanhempiaan, sen sijaan, että voisi nauttia elämästä ilman huolen häivää.

Siinähän sitten hoidat vanhuksia seuraavat 10 - 20 vuotta. Vanhempien itsekkyyttä se on, jos noin myöhään lapsensa tekee.

Vierailija
54/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkästään avauksen otsikko kielii jostain muusta kuin kolmekymppisestä akateemisesta ihmisestä. Naisen on ihan luonnollista saada lapsia nelikymppisenä ja itseasiassa monet hieman " iäkkäämmät" vanhemmat ovat parempia vanhempia kuin ne, jotka ovat saaneet lapsensa kovin nuorena. Eikä kuusikymppinen ole nykyään mikään ikäloppu ja mainiostihan eläkkeellä oleva mummo ehtii hoitaa lapsenlapsiakin.

Oletteko muuten huomanneet, että kaksikymppisenä lapsensa saavat tekevät lähes poikkeuksetta toisen setin siellä nelikymppisenä? Välissä on usein mies vaihtunut vaan...

Vierailija:

Anteeksi nyt vain mutta ap ei ole mitään white trash porukkaa. Asun Helsingin Kaskisaaressa ok-talossa, mulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja hyvät tulot.

terv. ap

Vierailija
55/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 34 ja FM ja välillä kaikkea muuta kuin fiksu. Tunnen aika monta kaltaistani tapausta. Minusta ihmiset saa tehdä lapsensa ihan silloin kuin siltä tuntuu. Omani sain alle kolmekymppisenä ja olen siitä tosi onnellinen.

Vierailija
56/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

42v, nyt tyttö 5v eikä mulla vieläkään ole vaihdevuosia:) Taitaa osua ennemminkin murrosikä ja vaihdevuodet samaan. Enkä myöskään näytä mummolta, ei ole koskaan kukaan erehtynyt luulemaan niin. En mä nyt itseäni niin kummajaisena pidä, ihan tavallinen äiti olen ollut 26v esikoiselleni siinä missä tälle kuopuksellekin.

Päinvastoin silloin kun sain esikoiseni samaan aikaan kun 40v anoppini teki nuorimmaisen niin mua luultiin siskoksi ja poikaani isoäitinsä lapseksi. Kukaan ei uskonut että mä olisin ollut äiti, nuorekas mummo kyllä siihen kelpasi.

t: 38v joka suunnittelee vielä iltatähteä parin vuoden päähän.

Vierailija
57/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos saa lapsen 50-vuotiaana, niin tosi asia on, että saa jo parikymppisenä ruveta hoivaamaan vanhempiaan, sen sijaan, että voisi nauttia elämästä ilman huolen häivää.

Siinähän sitten hoidat vanhuksia seuraavat 10 - 20 vuotta. Vanhempien itsekkyyttä se on, jos noin myöhään lapsensa tekee.

Joko käy kodinhoitajat tai ollaan vanhainkodissa. En tiedä kuin oman mummoni joka hoiti äitiään kotona, mutta vanhamummo oli siltikin laitettava vanhainkotiin, koska mummo itsekään vanhana ei enää jaksanut nostaa äitiään, joka kaatuili tämän tästä. Parikymppinen olis tämänkin homman jaksanut tehdä.

Vierailija
58/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku haluaa tehdä 40:nä lapsen? Onko se sinulta pois ja sinun ongelma? Luoja mitä porukkaa täällä, oikein suvaitsevaista sellaista...

Vierailija
59/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen keskustelu voi vain olla olemassa av:lla, joka saa välillä häpeämään, että on tälle palstalle eksynyt koskaan... Millaisia ihmisiä täällä pyörii?

Vierailija:

Olen itse 34 ja FM ja välillä kaikkea muuta kuin fiksu. Tunnen aika monta kaltaistani tapausta. Minusta ihmiset saa tehdä lapsensa ihan silloin kuin siltä tuntuu. Omani sain alle kolmekymppisenä ja olen siitä tosi onnellinen.

Vierailija
60/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja ap:lla taitaa Kaskisaari ja Korkeasaari mennä sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi