Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa nuo yli-ikäiset äidit!!!!

Vierailija
17.07.2007 |

Minusta yli 40 v. ei tarttis enää hankkia lapsia! Miettikää nyt, onko kivaa kun lapsella on uhmis samaan aikaa kun mammalla on vaihdevuodet! Muutenkin, yhteiskunnan rahoja ei ainakaan tarttis tuhlata yli 40 naisten hedelmöityshoitoihin! Kyllä sitä lastakin luulis hävettävän kun muitten lasten äidit on nuorempia ja omaa luullaan mummoksi...

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 40 vuotiaat jo hautaan meneviä.

Kun itsellä tulee ikää lisää, huomaa katsovansa asioita toisella tavalla. Ehkä se viisaus tulee elämänkokemuksesta. Oppii näkemään asioissa muitakin puolia kuin vain omansa, laput silmillä.

Nuorena sitä on niin ehdoton ja kaikki asiat vituttaa. Varsinkin kun muut tekee toisin kuin itse. Ihminen ei ole vielä silloin kypsä ymmärtämään toisten ratkaisuja.

Mutta kun ikää tulee lisää, huomaa, että maailmassa on suurempiakin ongelmia kuin oman navan ympärillä pyöriminen.

Siksi on hassua, että ap on jo yli 30v ja vielä tuhlaa energiaa miettimällä toisten ratkaisuja. Itsellehän siitä vain vahinkoa saa kun antaa toisten ratkaisujen vituttaa.

Mielenrauhan saa itselleen kun oppii katsomaan maailmaa avarammin. Toki joku voi jäädä tähän murrosiän angstisuuteen kiinni aikuisenakin. Ei henkisesti kasva täysi-ikäiseksi. Asuu meillä naapurissakin juuri sellainen 65 vuotias, joka kyttää toisten elämää ja hänen elämänsisältönsä perustuu siihen, että tuomitsee muiden elämää. Mutta ei tämä nainen kovin onnelliselta vaikuta.

Sanon ap sinulle, että joskus voi olla järkytys kun huomaat, että säälisi ja vitutuksesi ei hetkauta ketään. Karavaani kulkee ja rakkikoirat räksyttää. Näin se vain menee.

Vierailija
62/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tällaisten vanhojen äitien ainoat lapset on juuri niitä pumpulissa kasvatettuja itsekkäitä riiviöitä, jotka ovat aina tottuneet saamaan kaiken haluamansa...

[/quote]

Niin, mene sinäkin kouluun niin saat hankittua lapsellesi mitä haluaa. Töissäkään et ole varmaan käynyt päivääkään... ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu ns hienolla alueella MUTTA kaupungin vuokratalossa (ainoassa joka koko alueella on). Ekan lapsen sai tosi nuorena, tais olla just teini-iän ylittänyt. Hänellä on nyt 4 lasta ja kaikki ei todellakaan saman miehen kanssa. Hänen vanhin lapsista joutui aina kuskaamaan kahta pienempää päiväkotiin ja tsiisös miten hän tiuski niille ja oli ilkeä. Lapsuus meni hänellä siinä sisaruksia hoitaessa että äiti pääsi miesten perään.

Oli kyllä varmaan mageeta olla nuori äiti! Pienelle pojallekin laitettiin korvis kun oli vuoden vanha. Lapset sai olla ilta myöhään ulkona ja päiväkodissakin kiinnitettiin huomiota että olivat aina väsyneitä.

Noo, tämä vanhin lapsista teki sitten 16 v oman lapsen. Nauratti kun näin koko potretin yksi päivä kauppakeskuksessa. Äiti, joka on tuskin paljon päälle 30 v näyttää ihan elähtäneeltä, todella ikäistään paljon paljon vanhemmalta. Tukka laittamaton, naamassa ei yhtään meikkiä (voisi olla hieman että olisi edes vähän huolitellumman näköinen), perse levinnyt ja jos joku kysyisi kuinka vanha tuo on, niin sanoisin yli 40. Ja ai kuinka hienoa olla jo mummo kolmikymppisenä. Siinä hän työnsi lastenlastaan... voi luoja.

Itse olen tehnyt lapset nuorena ja olen ollut onnellisessa asemassa että omat vanhempani tekivät minut kun olivat 33 v. (Siihen aikaan oli vanha kun teki lapset 33 vuotiaina.) He jäivät varhaiseläkkeelle kun esikoiseni syntyi ja heistä on ollut kovasti apua lastenhoidossa. Ovat oikein kinumalla kinuneet että saavat muksuja sinne hoitoon. Ystävillä on nuoret isovanhemmat ja eivät saa koskaan lapsia sinne hoitoon.

Joku sanoi että katsoo säälivästi vanhoja äitejä synnärillä. No, itse olin siis reilusti alle 30 kun sain ekan mutta katsoin säälivästi erittäin nuorta äitiä synnärillä. Hänen mies (jos siksi voi kutsua) oli sen näköinen että viihtyy enemmän baarissa kuin kotona. Muutenkin touhu oli sen oloista että lapsi ei tainnut olla harkittu..

Jokainen taplaa tyylillään. AP on moukka.

Vierailija
64/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä sossun asiakkaita on ihan jokaisessa ikäryhmässä, niin vanhoissa kuin nuorissakin.

Tästä aiheesta voi kiistellä loputtomiin, joten jätetäänkö tämä asia nyt tähän. Kaikki, ketkä tulee tulee raskaaksi luonnostaan, ovat hyviä äitejä lapsilleen. Oli sitten 16v tai 45v!

Mutta sitä en hyväksy, että melkein viiskymppinen tai ylikin tekee lapsen keinöhedelmöityksellä! Se ei ole oikein lasta kohtaan!

Vierailija
65/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotas, kun olet itse 40v. Muuttuu kummasti käsitykset ;)

T. 37v äiti

Vierailija
66/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kauhuksesi minulla on edelleen hurja vauvakuume :D

Meillä on perheenä kaikki asiat todella hyvin; vakityöt molemmilla, taloudellisesti turvattu elämä, henkistä- ja fyysistä kapasiteettia löytyy edelleen yllinkyllin lapsenhoitoon. Lapsemme saavat elää turvallisessa kodissa, jossa ei ole riitoja eikä pelkoa vanhempien erosta. Mammonaakin tulee hankittua jopa liikaa lapsillemme.

Joten ap rakas, mikä olikaan se pointtisi? Ai niin se, että lapsi joutuu häpeämään vanhoja vanhempiaan.. Kuulehan ap, jos se tulee olemaan ainoa vastoinkäyminen ja ongelma lapsiemme elämässä, niin minusta se on aivan ihanaa!!

Vierailija
67/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap voi huokaista helpotuksesta verovarojen käytön suhteen.

Vierailija
68/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

iän kasvaessa ja muutenkin keho vanhenee. Luonnonvastaista taistella ja yrittää saada lapsia silloin kun keho alkaa pyörittää pyörää hiljaisempaan tahtiin ja hedelmällisyys lakkaa.

MUTTA KUN NE VANHAT ÄIDIT EI HALUNNEET niitä lapsia nuorempana... NYT NE TAHTOO vauvoja kun alkaa vaihdevuodet kolkutella kropan ovella ! Tahtoo, tahtoo, minä, minä, minä.

Sittten näistä mummoäitien lapsukaisista kasvaa kaiken periksi saaneita, materian yltäkyllästämiä Minä-Minä- kauhukakakaroita!

Vierailija
69/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatinlehti:

Niitä sossun asiakkaita on ihan jokaisessa ikäryhmässä, niin vanhoissa kuin nuorissakin.

Tästä aiheesta voi kiistellä loputtomiin, joten jätetäänkö tämä asia nyt tähän. Kaikki, ketkä tulee tulee raskaaksi luonnostaan, ovat hyviä äitejä lapsilleen. Oli sitten 16v tai 45v!

Mutta sitä en hyväksy, että melkein viiskymppinen tai ylikin tekee lapsen keinöhedelmöityksellä! Se ei ole oikein lasta kohtaan!

Vierailija
70/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kauhuksesi minulla on edelleen hurja vauvakuume :D

Meillä on perheenä kaikki asiat todella hyvin; vakityöt molemmilla, taloudellisesti turvattu elämä, henkistä- ja fyysistä kapasiteettia löytyy edelleen yllinkyllin lapsenhoitoon. Lapsemme saavat elää turvallisessa kodissa, jossa ei ole riitoja eikä pelkoa vanhempien erosta. Mammonaakin tulee hankittua jopa liikaa lapsillemme.

Usein näitten yli-ikäisten saamat lapset jää myös ainokaisiksi ja valitettavan usein heistä tulee piloille leillittyjä riiviöitä jotka kuvittelevat että maailma pyörii heidän napansa ympärillä.

Vierailija
71/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
72/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti olen suvaitsevainen ja on totta, ettei se ole minulta pois tai minun asia milloin kukakin hankkii lapsensa. Toisaalta lapsia ei pitäisi myöskään hankkia liian nuorena eli alle reilu 20-v.

Itse tuli lapset hankittua 30-v. molemmin puolin ja näin jälkeen päin ajateltuna olisin voinut aloittaa vähän aikaisemmin. Silloin 25-v. en tosin ollut valmis äidiksi ja oli muka niin paljon muutakin tekemistä.

Jotenkin surkeata näissä keskusteluissa on koulutuksen, tulotason ja asuinpaikan esille tuominen. Onko kauniimman-rikkaamman-fiksumman mielipide jotenkin parempi kuin toisen? Nämähän ovat jokaisen ihmisen omia mielipiteitä!

Vierailija
73/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatinlehti:

Mutta jos löytää sen elämänkumppanin jo parikymppisenä ja juoksee vaan rahan ja materian perässä nelikymppiseksi, ni silloin asia ei ole ok :)

Vierailija
74/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vain mitä mieltä olen asioista. Kuten sinäkin...

Vierailija
75/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ ITSE! MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ EN HYVÄKSY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
76/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin kolmekymppinen kahden lapsen äiti, jonka mies (lasten isä) on melkein kaksikymmentä vuotta vanhempi.

Vierailija
77/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
78/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla näin aivokuollutta " keskustelua" ?

Vierailija:

Terveisin kolmekymppinen kahden lapsen äiti, jonka mies (lasten isä) on melkein kaksikymmentä vuotta vanhempi.

Vierailija
79/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä ketju ei edusta yleistä mielipidettä...

Vierailija
80/150 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy hämmentynyt mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän