Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä veikkaatte,mistä johtuu... kaverini on hieman katkerana...

Vierailija
10.07.2007 |

Oltiin lauantai-iltana baarissa. Minua yritti iskeä 8 täysin hyvännäköistä,fiksua ja mukavaa miestä,tanssinkin heidän kaikkien kanssa.

Kaveriani yritti iskeä 3 umpihumalaista joista 2 oli aika karseita ihan ulkonäöllisestikkin. Kaverini on meistä se sinkku joten hän oli hieman katkera,kun minä,pyörähkö (162cm/65kg) kahden lapsen äiti sain seuraa vaikka kuinka (ja tuohon 8 mieheen lisäys että enemmänkin olisi ollut,mutta ne torjuin ns kylmällä katseella,etteivät aiheuta enempää vaivaa,yksi jäi kyllä heristeleen sormea ja öriseen,mut...)

No niin ja varsinainen pointti on vielä se että kaverini on todella niin kaunis ja hymyileväinen,iloinen ja sosiaalinen,etten oikeasti tajua minäkään?? Olisiko ainoa selitys pituus??? Kaverini on 175cm ja missimitoissa,korkoakin oli ehkä n 4cm....??

Minä sensijaan olen mainitut mitat omaava ja ehkä hieman gootihtava pukeutumiseltani ja meikkaukselta/hiuksilta....??

Outoa,koska todellakin haluaisin kaverinikin löytävän jonkun ja niin lisäyksenä,kaverini ei kuitenkaan todellakaan ole " liian esillä" eikä liiaksi epätoivoinen/sen näköinen :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet pelkää etteivät kelpaa eivätkä viitsi edes yrittää. Taviksempia uskaltaa lähestyä paremmin.

Vierailija
2/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin sinkuista jollakin tavoin hohkaa se sinkkuun ja " metsästys" -asenne, joka voi karkoittaa iskijöitä.

Olen monesti kokenut vastaavan tilanteen. Sinkkuna tuntui, etten kelpaa kenellekään. Kaikki varatut kaverit saivat ympärilleen miehiä kuin hunaja ampiaisia.

Nyt kun olen itse varattu, niin ajoittain on sama tilanne ja taas sinkku-kaverit jäävät yksin.

Ihan käsittämätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveristasi varmasti paistoi sinkkuus ja sitoutumisen toivo!

Vierailija
4/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en oikein pysty allekirjoittamaan,että kaveristani paistaisi toi sinkkuus läpi... Hän on yh-äiti,eli ei ihan " tavis-sinkku" josta sillee just paistaa " olen yksin" -neonkyltti pään päällä... :D

Siis minä en todellakaan näe kaverissani sitä " epätoivoisuutta" tmv..

Tuon täydellisyyden saatan jo käsittääkkin,koska sitä yritin kaverillenikin selittää... Hän nimittäin on TODELLA kaunis... Mittojen lisäksi jotka on Kunnossa,hänellä on myös virheetön iho,kaunis hymy,ihanat isot tähtisilmät ja upeat pitkät hiukset... Ja kaikki muukin,hän nyt vain todella on Kaunis. Mutta sit toisaalta hän on hyvin helposti lähestyttävä,iloinen ja hymyileväinen... Et ei näytä niin yhtään torjuvalta?!

Ja heh,toivottavasti mä en näytä yhden illan iskulta :D:D Mutta minäkin olen kyllä helposti lähestyttävä ja iloinen :) ja vankasti naimisissa ja sormukset sormessa :)

Vierailija
5/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä sitä yh:ssakin näkee (olin itse yh).

Mutta kyllä baarissa huomaa ketkä HAKEVAT seuraa ja ketkä vain sattuvat saamaan sitä (hakematta siis). Sillä ei ole mitään tekemistä epätoivoisuuden tai yksinäisyyden kanssa.

Vierailija
6/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän keskittyy kauneuteensa niin paljon, että hänestä tulee juuri tuollaisen etäinen näköinen.

Tai sitten sinulla on enemmän itseluottamusta. Itseluottamus vetoaa toiseen sukupuoleen tosi paljon. Ei tarvitse olla erityisen kaunis, mutta hyvä itseluottamus paistaa kauas.

Vierailija
7/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahempi mieskarkoite kuin liian sitoutumishaluinen sinkku.

Minkälaisessa menomestassa olitte? Mulla on se kokemus, että fiksuimmat miehet ei iske baareista kuin panoseuraa. Ja varsinkin jos olitte jossain karvalakkimestassa, ystäväsi saattoi olla miehille ihan liian täydellinen.

Vierailija
8/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jonain toisena iltana tilanne olisi ihan toinen. Ei nämä mies/suhde/ tarjonta-jutut ole ollenkaan vakioita, eikä yksi ilta kerro mistään pitemmän tähtäimen tilanteesta enempää kuin muutkaan sattumat ja yksittäistapaukset keskiarvoista ja trendeistä kertovat.

Vierailija
9/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joo,Morre,olet varmaankin oikeassa,että se haku näkyy vaikka olisikin vähän " piilohakua" ja kyllä kaverini on tietysti mua enemmän sieltä " hakemassa" :D

Ja sitten tuo itsevarmuus... sekin on varmaankin totta. Minä olen meistä enemmän sinut itseni kanssa,enkä jaksa välittää esim miltä näytän kun kävelen vessaan ;D tmv... Ja siihen kun lisätään se,että olen hymyileväinen,sosiaalinen ja ei-haku-päällä,niin kaipa se se vetää fiksuja miehiä?? :)

Pitänee yrittää ennen baarireissua kohottaa kaverini itsetuntoa tai jotain... :)

Kaverini on tosin kaunis,mutta kuten sanoin,niin kaikkea muuta kuin etäisen näköinen tmv.

ap

Vierailija
10/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aina kun menemme baariin tai muuallekkaan missä kohdataan paljon vastakkaista sukupuolta ja satumme olemaan kahdestaan liikkeellä (kuten no usein on kun olemme parhaat ystävät...).

Niin ja ei ollut karvalakkimesta (jos tällä viitataan johonkin kantakuppila/räkälä tmv paikkaan) vaan ko ison paikkakunnan (ei helsinki kuisteskaan) parhaimpia tanssipaikkoja... Keski-ikä noin 30v...

ap

Vierailija
11/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet miehet eivät uskalla lähestyä " liian" kauniita naisia. Muuta kuin änkyräkännissä?

Vierailija
12/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysty kaverisi etäisyyttä tai helposti lähestyttävyyttä arvioimaan. Jos on vikaa itseluottamuksessa, se usein näyttää ulospäin ylimielisyydeltä. Minulla oli juuri niin, kun mulla oli huono itsetunto ja olin epävarma, mua pidettiin ylpeänä ja ylimielisenä. Vaikka olin vain ihan saatanan epävarma.

Ja sitten kun aloin hyväksyä itseni ja varmuutta kertyi, kuulin, että moni oli pitänyt mua ylimielisenä prinsessana. Koska siis koko ajan olin tosi kaunis. Mutta vientiä ja kiinnostusta alkoi olla vasta, kun itseluottamus tuli kuntoon.

Vierailija
13/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin baaritkin, niin räkäisemmät kuin siistimmätkin, on täynnä juntteja miehiä. Ja varsinkin ne, jotka sieltä yrittävät naista iskeä.

Vierailija
14/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vaan harmittaa koska vaikka tykkäänkin tanssia ja on kiva kun haetaan niin minä en sitä seuraa niin kaipaa :)

Ja se on varmaan ihan totta,että on liian kaunis muille kuin änkyräkännisille,sitä olen yrittänyt kaverillenikin selittää,mut mikäs siihen auttais? Kun on saunapuhtaanakin kaunis niin on.

ap

Vierailija
15/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssimaan, sinua siis uskaltaa hakea, ei saa pakkeja.

Kaveriasi tuli jututtamaan änkyräkänninen, joka ei edes pyytänyt ehkä tanssimaan, mutta mistäs sen ulkopuoliset tietää, näytti että hän jakelee pakkeja.

Vierailija
16/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sinua on helpompi lähestyä ja samalla pääsee käänkuin verukkeella vähän tutkailemaan ystävätärtäsikin...Ymmärrätkö?

Miehet kiertävät kuin kissa kuumaa puuroa kauniita naisia mutta harvalla on munaa selvinpäin lähestyä.

Vierailija
17/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä olisi jonoksi asti. Sinkkuna taas ei lupaavaa kaveria missään, tuskin edes niitä epätoivoisia örveltäjiä. :) Vaikka en ole ikinä lähtenyt baariin seuranhaku (vaan hauskanpito) mielessä, kai se varattuna oleminen on paistanut jonkinlaisena itsevarmuutena läpi, ja se kiehtoo miehiä. Näin olen omalla kohdalla ajatellut.

Mutta on joskus ollut niinkin, että kaveriani on pidetty selkeästi lähestyttävämpänä ja siksi kaverilla on ollut vientiä ja mulla ei. Siinä on myös eroa, että olenko pyntännyt itseni vai en. Yleisesti ottaen, mitä resuisempana menee baariin, sitä parempi flaksi! :D

Mikä kummallisinta, tänä kesänä uuden vauvan äitinä olen jälleen huomannut sen, että varsinkin vähän vanhempiin miehiin vetoaa " young hot mama" . Päät vaan kääntyy kartsalla, kun vaunujen kanssa kävelee. Kai ne on niin eläimiä nuo miehet, että arvostavat hedelmällistä naista! :)

Omista kokemuksistani voin siis tehdä yhteenvedon: Jos haluat jonon miehiä tarjolle, ole resuinen, varattu, vasta synnyttänyt nainen, jolla on liian kaunis kaveri!!! :DDD No vitsi vitsi. ;)

Vierailija
18/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon päät kääntyy,-Miten tuon näköinen mies on saanut TUON NÄKÖISEN NAISEN????!!!!! Ja kun frendin silmä välttää,ollaan vinkkaamassa silmää ja avoimesti pokaamassa. Miehillä on kilpailuvietti.

Vierailija
19/19 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ajattele naisena vaan haluavat vain seksiä. Tavikset on niitä helpompia ja antavat helpommin kun ovat niin rassukoita. Jotenkin kai noin miehet asian järkeilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan