Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa nuo yli-ikäiset äidit!!!!

Vierailija
17.07.2007 |

Minusta yli 40 v. ei tarttis enää hankkia lapsia! Miettikää nyt, onko kivaa kun lapsella on uhmis samaan aikaa kun mammalla on vaihdevuodet! Muutenkin, yhteiskunnan rahoja ei ainakaan tarttis tuhlata yli 40 naisten hedelmöityshoitoihin! Kyllä sitä lastakin luulis hävettävän kun muitten lasten äidit on nuorempia ja omaa luullaan mummoksi...

Kommentit (150)

Vierailija
21/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se kellekään kuuluu, minkä ikäisenä MUUT lapsia hankkii. Miten se lapsi kärsii äitinsä iästä? Ja mikä sitten olisi se OIKEA ikä, täällä kun haukutaan sekä liian nuoret että vanhat.

Hankkikaa ite elämä.

Vierailija
22/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos näänki 40- kymppisen mamman kantoliina rätteinee uja on pienen vauvan äiti ni tekis mieli mennä sanoo sille et eikö olis ton lastenteon aikasemmi alottaa, toiha on ihan luonnon vastasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kertoisi, että onkin sen mummo, niin mä en tiedä, mitä sanoisin takaisin. Kauhea kohtalo, että niin nuorena mummoksi!

Vierailija
24/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en menisi sanomaan mitään, mitä se mummo-mamma onkin mua nuorempi?????

Minä olen aika vanha mutta se ei näy, joten lapseni ei tarvitse pelätä vanhaa-mamma syndroomaa.

ehkä pakkosteriloinnin sijaan voitaisiin järjestää pakollisia kauneusleikkauksia?

Vierailija
25/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ollut ensi kertaa äidiksi tulossa.

Nyt lapset ovat jo koulussa ja täytyy kertoa en ole ainoa tämän ikäinen vanhempi mitä siellä vanhempainilloissa ja koulun juhlissa näen.

Huvittava avaus ja kyllä se elämä opettaa vielä näitä nuoria äitejäkin. Harmi kun he eivät osaa kunnioittaa vanhempia ihmisiä ja olenkin miettinyt mitenkä heidän vanhempansa ovat epäonnistuneet kasvatuksessaan ja arvojen välittämisessä lapsilleen. Onko kasvualustassa ollut jotain vikaa ja parempaa heistä ei olisi tullut millään kavastusmenetelmällä ?

Tiedän että nuori äiti on fyysisesti jaksavampi mutta hyvin jaksoin myös kypsemmällä iällä ja lisäksi elämänkokemuksestani on ollut vain plussaa lasten kasvatuksessa siis tämän toisen aallon.

Tiedän hyvät puolet nuorena äidiksi tuloksi sekä myös varttuneemmalla iällä äidiksi tulleena ja kyllä isommat plussat vetää tämä 40-kymppisenä äidiksi tulo.

Vanhempana minulla on kykyä ajatella asioita pidemmällä tähtäyksellä, sitä kykyä en omannut nuorena. Väitän että olen kasvanut henkisesti elämän pidemmälle ehtiessä.

En tuomitse nuoria äitejä enkä vanhempiakaan ja toivon että kaikki kokisivat onnen ja onnistumisen tunteita omassa kasvatustyössään ja suurta iloa lapsistaan.

Vierailija
26/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi että vaimo tuli harmaaksi jo 20 vuotiaana

ja hän ei pidä meikistä eikä suostu värjäämään hiuksiaan

Vierailija
27/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein kaksi ekaa lasta päälle parikymppisenä ja 38 v tein iltatähden. Minulla ei ole mummo look, päinvastoin luullaan 10 v nuoremmaksi. Lapset olen hoitanut maalaisjärjellä ja kotona olin ekojen lasten kanssa 5 vuotta ja iltatähden jälkeen menin töihin kun hän täytti vuoden.

Katson sivusta kollegaa joka teki lapset 19 ja 21 v (on nyt 25) ja elää sitä menetettyä nuoruuttaan ja lapset aivan hunningolla. Mikä sitten parempi, se, että lapsen saa nelikymppisenä ja keskittyy lapseen täysin kuin se, että saa lapsen tosi nuorena ja ei jaksa hoitaa sitä..

Vierailija
28/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitsen keinotekoisen lisääntymisen siis vaihdevuodet ylittäneiden niin kuin se joku 60-vuotias teki lapsen lainasoluilla.

Vierailija
29/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry 43 mutta vaikutat tosi yksinkertaiselta ton sun piste hommas kanssa. Taidat olla tyhmä, kouluja käymätön sossun tuella elävä yh.

Vierailija
30/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten jos on hedelmällinen ja tahtoo vielä lapsia niin en koe pahana että noin 40v nainen hankkii vielä iltatähden, viimeisen lapsensa. Jotenkin tuo lapsikatraan viimeinen 40v iässä on kivempi ajatus kuin että esikoinen silloin, se tuntuu jotenkin liian myöhäiseltä...

Vierailija
31/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole liian vanha. Ei, vaikka olisi 50-vuotias. Nykyään eletään kolmekymmentä vuotta pidempään kuin aina aiemmin.

Vierailija
32/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta muuten jos on hedelmällinen ja tahtoo vielä lapsia niin en koe pahana että noin 40v nainen hankkii vielä iltatähden, viimeisen lapsensa. Jotenkin tuo lapsikatraan viimeinen 40v iässä on kivempi ajatus kuin että esikoinen silloin, se tuntuu jotenkin liian myöhäiseltä...

Vierailija
33/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatte sitten taas huomenna jaella lisää näitä hienoja ajatuksianne.

Vierailija
34/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Anteeksi nyt vain mutta ap ei ole mitään white trash porukkaa. Asun Helsingin Kaskisaaressa ok-talossa, mulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja hyvät tulot.

terv. ap

Vierailija
35/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas jaksetaan jauhaa. Pälä pälä pölö pölö. Ap ja korkeakoulututkinnot ja hyvä palkka. XD. Kasva aikuiseksi, jooko! Kannatti kouluttautua niin osaa käyttää v-sanaa sujuvasti.

Vierailija
36/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, miksi tämä aiheuttaa noin suuria tunteíta. Keneltä se on pois, jos joku hankkii vanhempana lapsia. Kenen tahansa äiti voi kuolla koska tahansa. Näiden nelikymppisenä hankittujen äidit yleensä siinä vaiheessa, kun lapsi itse neljänkymmenen. Mitä kauheaa siinä on?

Miettikää nyt hyvät ihmiset, miksi se oikeasti ärsyttää. Ovatko nuo äidit kuitenkin niin fiksuja elämänkokemuksensa myötä, että olette vain kateellisia?

Vierailija
37/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole tippaakaan iästä kiinni millainen äiti on hyvä äiti lapsilleen. Kyllä niitä lähiöteinejä jotka sikiävät kuin pupujussit on nähty. Eivätkä yksinhuoltajina jaksa (eikä jaksa moni muukaan niissä oloissa) olla lapsilleen mikään hyvä äiti. Samoin monet muutkin elämäntilanteet heikentävät huomattavasti kykyä olla tarpeeksi hyvä äiti. Enkä tarkoita että nuori äiti tai yh ei olisi hyvä äiti. Mutta aika kaukaa haettu pönkityskohde taas sille omalle erinoimaiselle oikeassa olemiselle tuo ikärasismi. Monet 30-kymppiset on myös varsin luutuneita ja mustavalkoisia siinä omassa äitimaailmassaan.

Nelikymppinen äiti pystynee usein myös antamaan hieman tämän ketjun kirjoittajia fiksumman maailmankuvan lapsilleen.

Vierailija
38/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se sit 17 taoi 40. Eikö se ol jokasen oma asia eikä muitten mielipiteistä kiinni???!!!

Vierailija
39/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon 32 ja lapsen on jo tehty!

Vierailija
40/150 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni 40-vuotiaana lapsen saava ei ole mikään mummoikäinen eikä myöskään nuori äiti ole heti mikään " white trash" kouluttamaton äiti, joka jättää lapset hunningolle. Elämän voi elää monella tapaa hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi