Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni 29v oli kylässä ja ihmeissään fetasalaatista.

Vierailija
15.07.2007 |

[quote]

Mitä te sitten oikein syötte? Paitsi pitsaa ja hesen hampurilaisia?

[/quote]

Onko siinä jotain kummallista? Suomalaiset syö suomalaista ruokaa!

Kommentit (169)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/169 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa tosiaan, että feta on tuntematon. Kysehän ei ollut siitä, pitääkö kys. juustosta vai ei, vaan siitä, tunteeko sen nimeltä. Luulisi, että suomalaiset alkoivat oppia fetan siitä pitäen kun seuramatkailu Kreikkaan alkoi. Mikäs muuten onkaan fetan nykyinen nimi, siis silloin kun sitä ei ole tehty Kreikassa? Salaattijuusto?

nuo oliivit ovat mustia kivettömiä oliiveja

En ole ihan varma, mutta kalamatat taitavat olla Kreikassa (tietyllä alueella?)viljeltyjä oliiveja. Oliiveissa on eroja, niinkuin viineissä :)

Yleisesti ottaen kannattaa ostaa mieluummin kivellisiä kuin kivettömiä oliiveja, maistuvat paremmilta, enemmän "omalta itseltään". Käyttötarkoitus tietysti vaikuttaa.

-24-

[/quote]

Vierailija
44/169 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole syönyt broileria koskaan ja olen yli 40 v.

Vierailija
46/169 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 12 v kummityttö oli viikonlopun meillä jokunen vuosi sitten ja pöydässä oli suolakurkkuja. Hän siihen kysymään, että mitä nämä ovat? Siis suolakurkut!!! Ei vain ollut kotonaan ikinä käytetty, eikä koulussa ollut vastaan tullut. Vähän ihmetytti. Eikä muuten tykännyt......

Vierailija
47/169 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymppinen kaverini kysyi multa tänään, että mitä ovat kalamataoliivit... :)

Itse olet juuri saanut tietää mitä ne ovat, sivistynyt ihminen ei mollaisi tällaisesta. Mielipiteesi kertoo sinusta, koulutuksesta ja asemasta enemmän kuin arvaatkaan. Kasva ihmisenä.

Vierailija
48/169 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nobody knows where take places advertising about sale of houses in different regions country areas?

Vierailija
49/169 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä yksi perheenäiti, joka jaksaa kummastella aina meidän muiden ruokajuttuja tyyliin: "siis mikä, bataatti? Minkälainen se on?", "kuskus, hehe, kuulostaapa hassulta", "voiko sitä kookosmaitoa käyttää ruuanlaittoon?".

Ehkä nuo eivät ole ihan niitä tavallisimpia ruoka-aineita, mutta jotenkin tuntuu kummalliselta, että pk-seudulla asuva ei sen vertaa seuraisi esim. ruokareseptejä että pysyisi ajan tasalla..

Vierailija
50/169 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hänestä todella hyvää. Ihmetteli kovasti että mitä se oli. Ei ollut kuullut koskaan feta juustosta. Mä olen aina luullut että se on ihan perusjuttu.

Vierailija
51/169 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin tuttavapiirissä yllättävän paljon.

Mutta kiva kun tykkäsi! Ongelmahan syntyy siitä, kun ei vieraille uskalla tarjota kuin sitä kaikkein tutuinta ja turvallisinta että jokainen voisi ennakkoluulointaan syödä.

Vierailija
52/169 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silti ole huolta että täältä näkis jutun kun nettiä ei tietenkään hällä ole.

Vierailija
53/169 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnisti sen jo 80-luvulla. Uskomaton juttu!

Vierailija
54/169 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen 29-vuotias ihminen, joka ei ole koskaan maistanut fetajuustoa tai vielä parempaa, edes kuullut siitä.

Porvoossa taisitte ruokailla.

Vierailija
55/169 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei itse hedelmää.)

Vierailija
56/169 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymppinen kaverini kysyi multa tänään, että mitä ovat kalamataoliivit... :)

Vierailija
57/169 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
58/169 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Feta juusto" on yhdyssana. Luulisi jo tietävän.

Vierailija
59/169 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse siis 32-vuotiaasta maalaisnaisesta, jolla peruskoulupohja ja toimii tavallisessa maatalousammatissa. On harrastanut tuollaista perinteistä suomalaista etelänmatkailua, ettei ihan kokematonkaan ole.

Juustolautanen ja punaviini ihan käsittämätön juttu. Siideri ja drinkit vain tekee kauppansa. Lampaanliha oudoksuttaa, possua ja nautaa syö kyllä. Kala on ihmeellistä, kanaa syö kyllä. Lista on pitkä, mutta tässä jotakin.

Vierailija
60/169 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkoittanut yhtään pahalla. ...ootko se muuten sinä riikka...? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi