Ystäväni 29v oli kylässä ja ihmeissään fetasalaatista.
[quote]
Mitä te sitten oikein syötte? Paitsi pitsaa ja hesen hampurilaisia?
[/quote]
Onko siinä jotain kummallista? Suomalaiset syö suomalaista ruokaa!
Kommentit (169)
törmännyt ko. sapuskaan missään ravintolassa, kylässä, kaupan hyllyllä...? Uskomatonta.
enkä ole koskaan maistanut fetaa:)
Ja on paljon, paljon muutakin ns. tavallista syötävää mitä en ole koskaan maistellut.
Miksi kaikkien pitäisi olla maistanut kaikkea mikä jonkun mielest on perushöttöä?
Tiedän toki mitä feta on, mutta en ole koskaan sitä maistanut. En myöskään homejuustoja, halloumia, leipäjuustoa, täytekakkua tmv.
En kuitenkaan ole jauhanut itse talkkunaa, tehnyt mustamakkaraa tai kirnupiimää (kas kun ei ole lehmiä tuossa pihalla.)
Silti on tietynlaisen sivustymättömyyden merkki jos ei Fetajuustoa tiedä.
käyttekö työelämässä jotka ette tunne juustoja, oliiveja, viinejä jne. hirveän noloa kyllä. meillä arkilounaalla kaikenlaisia oliiveja ja perus jälkiruokana juustoja joista keskustellaan.. sekä viinien sopivuudesta.
En ole myöskään koskaan syönyt oliiveja, fetajuustoakaan en ole ikinä eläessäni maistanut, enkä viiniä. (paitsi rippille pässyn yhteydessä ehtoollisella) Ja ikää on 30 vuotta. Ihan olen työelämässäkin:) Olen kova kokkaamaan, mutta nuo ovat sellaisia ruoka aineita, mihin en tunne pakottavaa halua koskea. Syömme siis ihan perus suomalaista kotiruokaa.
musta on suunnattoman hellyyttävää, että appiukko on kutsunut teidät syömään ja tarjoaa kotipizzan pizzaa : )
kävin juuri syömässä sushia lounaaksi, ja olisi mielenkiintoista tietää tähän ketjuun vastanneiden mielipide ko. ruoasta :-)
Itse laitoin sitä eka kertaa 17 vuotta sitten 13-vuotiaana. Meillä tykkää kaikki fetasta.
Ja ruokana perusruokaa. Yleensä pääruoka ja salaatti, joskus jälkkäri. Ruuasta ei keskustella, koska mielenkiintoisempiakin puheenaiheita löytyy. Rasvatonta maitoa juodaan kaikki, joten ei tarvi juomastakaa keskustella.
Musta on noloa, jos ei perheessä keskustella, kuin ruuasta. vai missä syöt arkilounaasi???
Yleensä työpaikkaruokailussakaan ei viinejä yms. tarjota. Jos käyt ravintolassa lounaalla niin tiedoksesi, että ei kuulu kaikilla tapoihin alkaa nimittäin jo viikossa tursuamaan ravintolan pöperöt kurkusta ylös. Ja eihän siinä puolentunnin tauolla kovin kerkeä viinejä ja juustoja tutkimaan tärkeintä saada vatsa täyteen, että jaksaa päivän loppuun.
käyttekö työelämässä jotka ette tunne juustoja, oliiveja, viinejä jne. hirveän noloa kyllä. meillä arkilounaalla kaikenlaisia oliiveja ja perus jälkiruokana juustoja joista keskustellaan.. sekä viinien sopivuudesta.
suomalainen erikseen. Ei ole ainakaan koulunpenkkiä tullut kulutettua...
[i
En ole myöskään koskaan syönyt oliiveja, fetajuustoakaan en ole ikinä eläessäni maistanut, enkä viiniä. (paitsi rippille pässyn yhteydessä ehtoollisella) Ja ikää on 30 vuotta. Ihan olen työelämässäkin:) Olen kova kokkaamaan, mutta nuo ovat sellaisia ruoka aineita, mihin en tunne pakottavaa halua koskea. Syömme siis ihan perus suomalaista kotiruokaa.
eikö parempaa sanottavaa ole? kertooko se jotain sinusta?
=)
niin kelvotonta, kun kokkikaan ei tiedä puoliakaan niistä ainesosista, mitä normaali kotikokkaaja...
mun mummoki 80 v. tietää fetan, sanoo et laittaa nyt tähän piirakkaan sitä veetaa :)
samasta seikasta eli kouluttamattomuudesta ja sivistymättömyydestä.
samasta seikasta eli kouluttamattomuudesta ja sivistymättömyydestä.
Teetkö itse vai haetko take awayta? Missä on sun mielestä stadin paras sushi?
Greetings
I need full kit of solar energy complect for my home, Where I can look at thechnical specifications and examples? We search on internet and not find this. :( Please if you have some instruction please post.
se ei tosin tarkoita etteivätkö söisi hyvin ja terveellisesti. He sitten osaavat suolistaa hirven tai naudan tuosta noin vain. Paloitella sen sopiviin osiin ja valmistaa ruokaa. Juuri ammuttu jänis ei kauhistuta vaan he nylkevät sen saman tien jne...
mut joo kaikki eivät tunne fetaa, se ei ole suomalainen juusto.
t: kohta kolkyt
kolmekymppinen kaverini kysyi multa tänään, että mitä ovat kalamataoliivit... :)
iiks, kriiks, saako niitä kaupasta? miten niitä valmistetaan? minkä kanssa?