Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te jaksatte käkkiä täällä suomessa koko kesän??

Vierailija
11.07.2007 |

Mä en ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka haluaa olla vaan Suomessa koko kesän, kun suomen kesä on niin ihana. Niinpä... Nytkin kun ikkunasta katsoo, niin kylläpä ihanalta näyttää... Mä en jaksaisi millään, ellei oltaisi just oltu pari viikkoa etelässä! Mulle kesä = aurinko, ja voisin olla suomesta pois vaikka koko kesän, kun nää säät on aina niin epävarmat kuitenkin. Onko muita, jotka ajattelee näin, vai ihannoiko kaikki näitä suomen " mahtavia" kesäsäitä??

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sitten tarkoitus, että kaikki liikenevät rahat käytetään siihen lomamatkaan? Miten se lomamatka on tärkeämpi kuin auto? Olen edelleenkin olen sitä mieltä, että vaikka auton myisin tai vaihtaisin halvempaan, en käyttäisi sitä rahaa siihen lomamatkaan.

Vierailija:

ei kai se ole tarkoitus että kaikki liikenevät rahat menee siihen autoon. Tällaiset ihmiset voisivat miettiä sitä halvempaa autoa että jää palkasta muuhunkin kuin autoiluun rahaa.

Vierailija
142/143 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että moni valittaa kun ei koskaan pääse minnekään, minä uskon, että jokainen pääsee EDES KERRAN jos vaan halua on. On tietenkin tilanteita, jolloin ei voi lähteä mutta täysin puppua, etteikö jokaisella olisi joskus mahdollisuus ja useimmilla on hyvin usein niitä mahdollisuuksia.

128:n listan ymmärsin niin, että siinä on hyviä vinkkejä, joiden avulla voi säästää rahaa matkaan tai vaikka ruokaan ym. Oikeasti moni nykyajan perhe elää täysin yli varojen, pitää olla uusi auto (jota ei arvoon nähden tarvita vaan vähän halvempikin riittäisi), uusia vaatteita ostetaan jatkuvasti, tilataan kaikkea turhaa ym. Esim. moni leikkuuttaa lasten hiukset parturissa, monet kyllä voisi ne leikata kotonakin, samoin tilataan lehtiä joita ei edes lueta, tehdään heräteostoksia jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tässäkin ketjussa on joku koko ajan valittanut, ettei heillä ikinä ole varaa lähteä. Potaskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä