Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa lapsille joka päivä puhtaat vaatteet

Vierailija
06.10.2008 |

Palasin töihin tänä syksynä ja puuhaa riittää neljän lapsen 3-12v ja työn yhdistämisessä. Minä olen meillä aina hoitanut pyykkivuoret. Mies ei suostu yhtään tinkimään periaatteistaan kun olen töissä, vaan haluaa että lapset laittavat joka päivä päiväkotiin ja kouluun puhtaat silitetyt vaatteet. Minusta vaatteita voi pitää hyvin sen toisenkin päivän jos eivät ole likaiset tai tunkkaiset. Yleensähän pienillä menee kaksikin asua päivässä ja lisäksi päälle koululaisten treenipyykki.

Vaihdatteko muut joka päivä lapsille kaikki puhtaat vaatteet? Tuntuu että vaatteet kuluvat hetkessä huonoksi jatkuvasta pesemisestä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tää mahtava uuskonservatismi oikein kumpuaa?

Kuten joku tossa aiemminkin sanoi, niin tällä palstalla kukaan ei näytä kiinnittävän huomiota olennaiseen (siis siihen että ap:n mies haluaa pitää yllä tiettyä standardia, muuta ei ole halukas tekemään mitään sen eteen itse) vaan täällä ihan suu vaahdossa keskustellaan siitä pitääkö vaatteet pestä ja silittää joka käytön jälkeen.....

Se jonka vastuulla joku tietty (koti)työ on, määrittelee myös sen miten ja miten usein se tehdään.

Näin siis minun mielestäni ja näin meillä toimitaan.

Vierailija
42/47 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUULETTAKAA SE! Ihan turha pestä vain hajun vuoksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUT TUOLLAISIA KOMMENTTEJA TARVITAAN TAAS TÄHÄNKIN KETJUUN!!! EN OIKEESTI TAJUA, MIKSI JONKUN PITÄÄ AINA TULLA V***LEMAAN, OLI AIHE MIKÄ TAHANSA! =( EI YMMÄRRÄ

Vierailija
44/47 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aina siellä jokin tahra jossakin on. Kouluikäinen kulkee kaksi päivää samoissa vaatteissa.

Jos lasten vaateet ovat miehelle tärkeämpiä kuin sulle niin hän varmaan sitten osallistuu vaatehuoltoon ja ostaakin niitä vaatteita, kun tarviihan niitä enemmän jos joka päivä jokainen vaihtaa.

Vierailija
45/47 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitä en kyllä mitään vaatteita!

Minä tykkään, että lapsilla on siistit, puhtaat ja ehjät vaatteet. Kalliita muotiluomuksia sensijaan ei meillä ole.

Vierailija
46/47 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen tytön äiti

Lapset on poikia, joten eivät ole niin tarkkoja siitä, että pitäisi olla eri vaatteet päivittäin.

Vierailija
47/47 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä ei. Sekö, kuinka usein vaatteet pitää pestä ja mitkä vaatekappaleet kaipaavat silitystä, vai se, että 2000-luvulla on vieläkin pilvin pimein perheitä, joissa naiset vastaa - ansiotyönsä ohessa - kodinhoidosta yksin tai vähintään 90 %:sti ja vieläpä ottavat vastaan miehiltään niihin toimiin liittyviä vaatimuksia niin kuin siinä ei olisi mitään outoa.

Ja sitten ihmetellään, miksei tasa-arvo vieläkään yhteiskunnassamme toteudu...HERÄTKÄÄ NAISET!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä