Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihminen olla valeraskaana?

Vierailija
31.10.2008 |

oli uskomaton kokemus :D Miten voi ihmisen mieli keksiä kaikki ne raskausoireet, mene tiedä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän testissä näkynyt raskautta?

Saitko siihen muuta hoitoa kun kehoituksen olla ajattelematta asiaa?

Vierailija
2/9 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla testissä raskaushormonia tietenkään ollut (toisin kuin siis niinä lukuisina kertoina kun olen ollut kemiallisesti raskaana) mutta muuten kroppa teki kaikki alkuraskaudelle tunnusomaiset oireet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut nyt viikon ihan samanlaista pahoinvointia kuin alkuraskaudessa aina ennen... Muutenkin olo sen suuntainen.

Oikeasti en mitenkään oikein voi olla raskaana, joten sitä testiäkään en ole tehnyt (mitä joku varmaan ihmettelee, että miksi en ole tehnyt testiä). Testinkin voisin vielä varmuudeksi tehdä joku päivä, mutta nyt vain tuli mieleen että voiko ihminen olla valeraskaana?

Vauvamme on nyt 4kk ja kova vauvakuume on, vaikka tämä tyttömme jää nyt viimeikseksi lapseksemme (3. lapsi).

Vai voisiko tämä enteillä kuukautisten alkamista?

Vierailija
4/9 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaikki raskauden merkit muttei vauvaa. Podin kyllä kovaa vauvakuumetta ja hormonit tekivät kepposen.. :) Lääkäri totesi kohdunsuun värin olevan väärä ja sanoi että jos miettisit vähän muita asioita ennen kuin kehosi menee ihan sekaisin...

Vierailija
5/9 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole sekstannut koko 4 kk:n aikana?

Vierailija
6/9 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ollaan kyllä harrastettu, mutta aina komdomin kanssa ja ne eivät ole menneet rikki. TTietysti onhan aina seksiä harrastetteassa se pieni mahdollisuus tulla raskaaksi!

Vierailija
7/9 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut muuta ohjetta kuin olla ajattelematta asiaa. Mitä muuta olisi voinut tehdä? Hormonitoiminta oli sekaisin ja en nyt olisi halunnutkaan mitään "tasoitusta" vaikka olisi tarjottu(ei tarjottu) Olin vain pettynyt ja ärsyyntynyt.

Myöhemmin onneksi olin ihan oikeasti raskaana ja syntyi meidän poika.

Vierailija
8/9 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvä kuvittelemaan oireet, oli vauvakuumetta tai ei. =) Mutta jos on sekstannut niin kannattaa testata. Jos viitsit niin käypäs tässä ketjussa (jos tän enää mistään saa kaivettua) kertomassa, oliko raskaus totta vai valetta.

Vierailija
9/9 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten hyvin varhainen oikea keskenmeno koska sitten menkat alkoi kuitenkin hyvin paljon myöhässä, mutta tuli mahdottomia hyytymiä ja olin tosissani kipeä

Ultrassa ei näkynyt mitään eikä verikokeessa viikko omasta plussatestistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi