Minulla on teille tädeille nyt kauhea asia kerrottavana: ihmiset eivät käytä enää kukkaroa
Koska puhelimella/kellolla voi maksaa kaiken ja hoitaa kaikki asiat.
Kommentit (137)
Älä älä kuule maalaa mummoille noin kauheaa tulevaisuutta. Nehän eivät ole vielä toipuneet siitä ettei lankapuhelimia enää ole!
Ei se mitään. Mä oon sit varmaan apina
T. Kukkahattutäti
5/5
Kohta on henkkarit puhelimessa ja heitän lompakon tuolta kaapistakin roskiin.
On mulla kukkaro. Mä oon niin vanha täti, et kaivan kolikkopussini siinä kassalla esille. T. 80 luvulle jämähtänyt keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
T. Kukkahattutäti
Ja käteisellä maksaminen loppuu parin vuoden sisään.
Joo. Mies käyttää museokorttia kännykän sovelluksella, mutta minä haluan olla aito täti, ja kaivaa sen museokorttini pikkukäsilaukustani esiin. Joka on vähän kuin kukkaro. Ja saatan elää vielä muutaman vuosikymmenen!!!!
Höpsis. Hyvät asiat eivät mene koskaan muodista.
Kukin itselleen mieluisalla tavalla. Ei tuossa lakia mitenkään rikota.
Mulla on sulle vuorostaan pysäyttävä uutinen - kyllä käyttää.
Kyllä kukkaro on kätevä ja käteinen! Ei haittaisi yhtään, jos digimaailma vaan kaatuisi.
t: 31v kolmen lapsen täti
Eiköhän ne ole Kelan asiakkaat jotka käteisellä pelaa, ei me tädit?😁
Käteistä on aina oltava. Majsusysteemit voi kaatua muutamiksi päiviksi milloin vaan. Käteinen on ihan yleistä muualla, vaan miksei Suomessa. Halunnevat kontrolloida mitä ostat.
Vierailija kirjoitti:
Käteistä on aina oltava. Majsusysteemit voi kaatua muutamiksi päiviksi milloin vaan. Käteinen on ihan yleistä muualla, vaan miksei Suomessa. Halunnevat kontrolloida mitä ostat.
turpakiiqanonpelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
turpakiiqanonpelle
Hybridisodankäyntiin kuuluvat tietoliikenneiskut ovat varmastikin myös salaliittoteorioita?
Olen setämies ja minun puhelimella ei voi maksaa mitään. Vain soittaa ja vastaanottaa puheluja tai lähettää ja vastaanottaa tekstiviestejä. Kukkaroa en käytä, vaan pankkikortti on aina povitaskussa.
Puhu vain omasta puolestasi. Oikeat ihmiset käyttää.
Ei ole koskaan ollut kukkaroa. On lompakko ja siinä on kortit.
Kukkaroa käytetään ja sitä kannetaan mukana perstaskussa yhdessä kamman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. KukkahattutätiJa käteisellä maksaminen loppuu parin vuoden sisään.
Ei ikinä. Siitä pitää jo muutkin tahot huolta. Muissa maissa käytettään käteistä. Korti on vähemmistöllä käytössä. Pari voimakkasta aurinkonpurkausta, vähä sähkökatkoja päälle ja voit olla satavarma, että käteinen jää myös maksuvälineksi.
Kuolen, jos en saa mukaani kukkaroa, kynää ja paperia.
Anne66v