Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka olette pitkään kärsineet masennuksesta tai ahdistuksesta, ettekä ole tehneet asialle mitään!

Vierailija
13.06.2007 |

Kannattaa ehdottomasti hankkina mielialalääkitys. Tarkoitan siis tilannetta, jossa on ahdistuneisuutta, pelkoja, itkuisuutta, kauhea mieliala koko ajan yms. Itse tein niin ja kun lääkkeet alkoivat vaikuttaa, niin tuntuu kuin koko maailma olisi muuttunut! Enpä olis uskonut, että tuosta ikinä ois aurinko paistanut, mutta niin se vaan teki! Eli kyllä lääkkeet on näköjään ihan paikallaan!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täysin päinvastainen kokemus lääkkeistä kuin ap:lla, mikään useista kokeilluista ei auttanut vaan oikeastaan vaan pahensi tilannetta. Mun masennus lähti sillä kun sain elämästäni poistettua ne asiat jotka masensi, pahin oli yksinäisyys. Löysin ystävän ja hänen kauttaan hiljakseen lisää kavereita. Sain lisää itseluottamusta ja vähitellen koulukiusaamisen aiheuttamat traumat jäivät taka-alalle kun huomasin että ihmiset oikeasti voivat pitää minusta ja kelpaan muille.

Mutta kaikkien ihmisten tilanteet on erilaisia ja ratkaisut myös löytyy eri asioista, hyvä jos joillain lääkkeet toimii.

Vierailija
22/22 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin auttoi terapia, lääkkeet pahensivat oloa aina itsemurhayritykseen asti. En koskisi enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla