Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on niin ikävä yhtä miestä... :' ' (

Vierailija
21.06.2007 |

Hän ei ole minun enkä minä hänen. Tunteet eivät kysyneet lupaa tulla, ne hiipivät pikkuhiljaa ja kasvoivat vähitellen roihuksi asti. Emme koskaan sanoneet asiaa ääneen, mutta tiedän, että molemmat tiesivät sen. Ajan myötä tuli hiipui kyteväksi nuotioksi, joka ehkä sammuu joskus. Tai sitten ei.

Nyt tiemme vievät eri suuntiin. En tiedä, näenkö häntä enää koskaan. Minulla ei ole mitään syytä ikävöidä eikä itkeä, mutta silti niin teen. Lapsellista tai ei, mutta todellista ainakin.

Muutama järkevän lohduttava sana voisi tehdä terää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustua häneen, tarkoitan että et tiedä millainen hänsisimmältään on koska et ole asunut hänen kanssa. Suret ja ikävöit vain mielikuvaa jonka hän on antanut itsestään sinulle.

Vierailija
2/3 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillämme ei ole tapahtunut mitään, mistä kenellekään pitäisi olla jupinan aihetta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.. Meillä kyllä tapahtuikin jotain, mutta yritin unohtaa, ja kieltämättä unohdin. Ainakin melkein. Joskus muistelen kolmen vuoden takaista aikaa, mutta helpottunut olen kun pääsin irti. Edelleen on sen miehen numero puhelimessa, mutta eipä olla oltu yhteyksissä viime syksyn jälkeen. Hyvä näin, sitä paitsi, rakastan miestäni ja lapsosia..

Eli kyllä se siitä ajan kanssa helpottaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi