Puistollinen isiä flirttasi mulle taas :P
Olen parikymppinen isotissinen kaunis hoikka ja huoliteltu pienen pojan yh,ennenkin olen puisossa törmänny siihen,et ulkonäköni herättää huomiota - Yleensä äidit katsoo pahasti ja läpinäkyvän kateellisina perääni. Mut tänään taas, kuten yleensäkin viikonloppuina puistoissa on harvinaisen kiva käydä - Taas puisto oli täynnä ISIÄ lapsineen, ja voi niitä katseita ja flirtin määrää mitkä sain osakseni :D Osa yritti muka huomaamattani katsella, ja ujosti hymyillen käänsi pään pois kun katsoin silmiin.
Yksi pullea verkkarimamma oli eksyny joukkoon mukaan, ja jos katse voisi tappaa, oisin dead! Hänenkin miehensä mua katseli siihen malliin ja jututtikin pienellä tekosyyllä, ja muija oli kuin sitruunan niellyt.. Varmaan saa mies-reppana huutia kotona..
niin, tulipa vaan av-mammat mieleen, monenkohan teistä hellapoliiseista miehet oli paikalla siellä tänään.. Ukkomiehiä ois niiiiiiiiiiin helppo iskeä, tätä faktaa aina jaksan pikkusen ihmetellä.
Kommentit (262)
Se on sen ajan murhe sitten.
Vierailija:
mites sitten kun joskus vakiinnut, ja miehesi menee baariin tai puistoon. Ja joku seksikäs nuori tyttö on siellä flirttailemassa? vieläkö olet sitten niin itsevarma?
Vierailija:
eihän kukaan voi olla noin huonolla itsetunnolla varustettu että tulee tällaiselle palstalle kerskailemaan kuinka ukkomiehet katselee sua puistossa? Oikeesti kannattaisi jollain muulla tapaa hakea uskottavuutta itselleen...jookos?
sun on pakko paljastaa kuvasi. Me mieheni kanssa haluaisimme palavasti päästä ihailemaan upeaa vartaloasi ja tissejäsi :)
Ihan oikeesti...halutaan nähdä kuinka hehkeä sä oot...ollaan lyöty jo vetoakin :)
mistä voidaan myös todeta kauneutesi?
Silloin ehkä ymmärrämme sinua, kun annat itsellesi kasvot vai eikö itsetuntosi sittenkään kestä sitä??
Se kuka julistaa tuollaista, niin pitäisi pystyä myös todistamaan se.
Niin ja missä päin ap asut. Vaikka edes lääni.
Vierailija:
sun on pakko paljastaa kuvasi. Me mieheni kanssa haluaisimme palavasti päästä ihailemaan upeaa vartaloasi ja tissejäsi :)
Ihan oikeesti...halutaan nähdä kuinka hehkeä sä oot...ollaan lyöty jo vetoakin :)
miksi ihmeessä sinun pitää koko ajan vakuutella miten kaunis ja ihana olet? kyllä me jo uskotaan :)
et vaan uskalla näyttää kuvaasi. Ja äkkiäkös nappaat itsestäsi kuvan ilman muita ja lataat sen koneelle.
AP on kaunis ja iso tissinen ja kaikkien miehet haluaa nussia sitä!
Jippii!!!
ei uskalla näyttää kuviaan. On joku reppana joka elää haave maailmassa aina iltaisin täällä internetissä. Totuus on aivan muuta!
Vierailija:
miksi ihmeessä sinun pitää koko ajan vakuutella miten kaunis ja ihana olet? kyllä me jo uskotaan :)
koita nyt kasvattaa sitä itsetuntoa jollain muulla tavalla.
me halutaan nähdä kuvia!!!
Onko kiva kun sua pidetään paskanpuhujana?
niin nähdään kuinka " kaunis" AP on :) Vielä ehdit photoshopilla muokkaan kuviasi sopivaksi!
ei sulla kauheen hyvät tissit ole jos et kerta imettään niillä hetkeä pidempään pystynyt?
Eikös ne siihen ole luotu?
upean ulkonäkösi lisäksi myös upeaa persoonaasi?
APUAAA!!!??? :)