Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puistollinen isiä flirttasi mulle taas :P

Vierailija
09.06.2007 |

Olen parikymppinen isotissinen kaunis hoikka ja huoliteltu pienen pojan yh,ennenkin olen puisossa törmänny siihen,et ulkonäköni herättää huomiota - Yleensä äidit katsoo pahasti ja läpinäkyvän kateellisina perääni. Mut tänään taas, kuten yleensäkin viikonloppuina puistoissa on harvinaisen kiva käydä - Taas puisto oli täynnä ISIÄ lapsineen, ja voi niitä katseita ja flirtin määrää mitkä sain osakseni :D Osa yritti muka huomaamattani katsella, ja ujosti hymyillen käänsi pään pois kun katsoin silmiin.

Yksi pullea verkkarimamma oli eksyny joukkoon mukaan, ja jos katse voisi tappaa, oisin dead! Hänenkin miehensä mua katseli siihen malliin ja jututtikin pienellä tekosyyllä, ja muija oli kuin sitruunan niellyt.. Varmaan saa mies-reppana huutia kotona..

niin, tulipa vaan av-mammat mieleen, monenkohan teistä hellapoliiseista miehet oli paikalla siellä tänään.. Ukkomiehiä ois niiiiiiiiiiin helppo iskeä, tätä faktaa aina jaksan pikkusen ihmetellä.

Kommentit (262)

Vierailija
261/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta puistollista ei koskaan. Tosin me harvoin käytiin viikonloppuisin, kun on paljon muutakin minne mennä kun molemmilla vapaata esim rannalle tms.

Vierailija:

Kerrostaloalueella asun itse, ja kyllä on puisto täynnä isiä, tosin vaan v-loppuisin. Tuskin ap:kaan okt-alueella asuu, kun oli joku opiskelija.

Vierailija:

Vierailija
262/262 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä haittaa kun miehet tuijottavat kauniita naisia. Itsekin tuijotan sekä naisia että komeita miehiä ja olen hetero. Olen saanut osakseni syvää ja jakamatonta huomiota miehiltä, joten en tunne jääväni mistään paitsi, kun muutkin naiset tulevat vaikka kertomallasi tavalla huomatuiksi. Olen tavallisen nätti ja pari lasta synnyttänyt. Voisin laihtua viisi kiloa, niin siro varteni tulisi vaatteessa kuin vaatteessa edustavammin esille. Laihdutan kyllä itseni vuoksi en toisten. Mutta kiva alkaa keräämään katseita ja olo on ennekaikkea aivan eri, kun olen luonnollisessa painossani taas. Näin 34-vuotiaana ymmärrän myös, että kun tuntuu sisimmässä hyvältä, niin näyttää paremmalta ulospäinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla