Puistollinen isiä flirttasi mulle taas :P
Olen parikymppinen isotissinen kaunis hoikka ja huoliteltu pienen pojan yh,ennenkin olen puisossa törmänny siihen,et ulkonäköni herättää huomiota - Yleensä äidit katsoo pahasti ja läpinäkyvän kateellisina perääni. Mut tänään taas, kuten yleensäkin viikonloppuina puistoissa on harvinaisen kiva käydä - Taas puisto oli täynnä ISIÄ lapsineen, ja voi niitä katseita ja flirtin määrää mitkä sain osakseni :D Osa yritti muka huomaamattani katsella, ja ujosti hymyillen käänsi pään pois kun katsoin silmiin.
Yksi pullea verkkarimamma oli eksyny joukkoon mukaan, ja jos katse voisi tappaa, oisin dead! Hänenkin miehensä mua katseli siihen malliin ja jututtikin pienellä tekosyyllä, ja muija oli kuin sitruunan niellyt.. Varmaan saa mies-reppana huutia kotona..
niin, tulipa vaan av-mammat mieleen, monenkohan teistä hellapoliiseista miehet oli paikalla siellä tänään.. Ukkomiehiä ois niiiiiiiiiiin helppo iskeä, tätä faktaa aina jaksan pikkusen ihmetellä.
Kommentit (262)
voin kuvitella... teiniäiti, matalat, tiukat farkut, napakoru, avonainen lyhyt ja tottakai tiukkapaita.
Polttaa tupakkaa kun lapsi hiekkalaatikolla.
sori, oli ihan pakko
go, napakoru ON! :) Ja kielikorukin (vinkki, moni mies tykänny siitä suuseksissä.. ;)
.. karkas toi edellinen viesti..
Miten te immeiset otatte tosissanne näin läpinäkyvän PROVON?
Ap. on vielä tarkoituksellisesti viljellyt tekstinsä täyteen kirjoitusvirheitä ja te silti uskotte.
Vierailija:
Miten te immeiset otatte tosissanne näin läpinäkyvän PROVON?
Ap. on vielä tarkoituksellisesti viljellyt tekstinsä täyteen kirjoitusvirheitä ja te silti uskotte.
" puheeseen" saa ainakin mulla aina karvat nousemaan pystyyn ja antaa kirjoittajasta/puhujasta tietynlaisen mielikuvan, että vaikka sitten provoonkin on pakko lahteä mukaan!
provo luultavasti olet :) heh heh, mutta jos et, niin saanko kysyä, että jos kerta olet AH niin ihana ja seksikäs ja loistava suuseksissä ym ym. niin miksi olet YH?
Musta tuntuu, että ne todelliset kaunottaret saa pidettyä lapsensa isit ominaan :)
Katsominen on ihan sallittua, ja pieni flirtti myös. Koti-isin päivät on yksinäisiä (niin kuin myös kotiäidin). Kyllä miekin niille miehille flirttailen jos menen puistoon lapsen kanssa. Mitäs pahaa siinä on. En mie ainakaan sillä hae mitään ihmeellistä. On vaan kivaa tuntea olevansa vielä haluttu.
Jos on ihan hyvinvoiva suhde, niin pieni flirtti vaan piristää sitä.
en ole mitään ydinperhetyyppiä. Sitäpaitsi mies oli ikävän mustis minusta.
Mulla on aina ollu paaaaljon hauskempaa sinkkuna ;) Ottajia kyllä ois jonoksi asti,mut täs vaihees haluan vaan pitää miesten kans hauskaa. Ja lapsen hoidan silti hyvin,se on tärkeintä (kun kuitenki kohta joku valittaa) mut mulla on vapaata joka toinen v-loppu,silloin kaatuu miestä kuin heinää ;)
Vierailija:
provo luultavasti olet :) heh heh, mutta jos et, niin saanko kysyä, että jos kerta olet AH niin ihana ja seksikäs ja loistava suuseksissä ym ym. niin miksi olet YH?Musta tuntuu, että ne todelliset kaunottaret saa pidettyä lapsensa isit ominaan :)
Ei meidän puistos käy miehiä edes viikonloppuisin,
ja minä käyn lähes joka päivä.
Mutta tämä on omakotialue. Siinä ehkä syy.
Oli pakko vastata vaikka olet provo.
Oletko muuten se 30v yh-isä joka haki seuraa?
Vierailija:
Oli pakko vastata vaikka olet provo.
juuri ap:n kaltaisille pissis äideille me aina mieheni kanssa naureskellaan :)
Onko joku niin Urpo että wonkaa täällä?
Siis ihan tosi.
Vierailija:
Onko joku niin Urpo että wonkaa täällä?
Siis ihan tosi.
Vierailija:
juuri ap:n kaltaisille pissis äideille me aina mieheni kanssa naureskellaan :)
ko oikeasti että on joku saavutus, kun saa kaadettua paljon miehiä?
Tai kun varatut yrittää iskeä.
Onhan se kivaa, kun miehet katsoo. Ja tosi hienoa olla kaunis ja omata hyvä vartalo.
en yhtään ihmettele, että sinuun suhtaudutaan vihamielisesti.
Aika säälittävää.
onko oikeasti kivaa olla jakorasia, hyvä pano ja yh-äiti? miehet ei muuta sinussa näe...
Vierailija: