Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puistollinen isiä flirttasi mulle taas :P

Vierailija
09.06.2007 |

Olen parikymppinen isotissinen kaunis hoikka ja huoliteltu pienen pojan yh,ennenkin olen puisossa törmänny siihen,et ulkonäköni herättää huomiota - Yleensä äidit katsoo pahasti ja läpinäkyvän kateellisina perääni. Mut tänään taas, kuten yleensäkin viikonloppuina puistoissa on harvinaisen kiva käydä - Taas puisto oli täynnä ISIÄ lapsineen, ja voi niitä katseita ja flirtin määrää mitkä sain osakseni :D Osa yritti muka huomaamattani katsella, ja ujosti hymyillen käänsi pään pois kun katsoin silmiin.

Yksi pullea verkkarimamma oli eksyny joukkoon mukaan, ja jos katse voisi tappaa, oisin dead! Hänenkin miehensä mua katseli siihen malliin ja jututtikin pienellä tekosyyllä, ja muija oli kuin sitruunan niellyt.. Varmaan saa mies-reppana huutia kotona..

niin, tulipa vaan av-mammat mieleen, monenkohan teistä hellapoliiseista miehet oli paikalla siellä tänään.. Ukkomiehiä ois niiiiiiiiiiin helppo iskeä, tätä faktaa aina jaksan pikkusen ihmetellä.

Kommentit (262)

Vierailija
101/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 22 vuotta, lapsenkin on jo ehtinyt tehdä, heittää miehen pihalle ja opiskella yliopistossa.

Minulla oli tuossa iässä vasta opinnot aluillaan ja mies matkassa, mutta lapsentekohaaveet kaukana tulevaisuudessa. Olin niiiiiiin nuori.

Vierailija
102/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtyy nukkumaan! Kiitos Ap hyvistä nauruista....tää oli hauska keskustelu :) kauniita unia! Eli nähkäämme kaikki AP:stä unia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siirtyy nukkumaan! Kiitos Ap hyvistä nauruista....tää oli hauska keskustelu :) kauniita unia! Eli nähkäämme kaikki AP:stä unia :)

Vierailija
104/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on tyttö! Tunnen sut.

Vierailija
105/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei kukaan ole viitsinyt tulla sitä panemaan niin joutuu notkumaan netissä.

T. nainen oman miehen kainalossa

Vierailija
106/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan pakko sanoa sinulle ap, että säälin sinua kovasti...

Tosi surkeaa kuunneltavaa lähes poikkeuksetta sinun juttusi.

Hyvä itsetunto ja itsestään huolehtiminen on tosi ok, mutta kaikki loppu onkin ihan ala-arvoisen säälittävää.

Toivon että havahdut edes joskus heräämään ja tajuamaan elämästä jotakin. Voi toki käydä myös niin huonosti, että et koskaan opi näkemään ja kokemaan sitä mitä valtaosa ympärilläsi... Maailmassa on toki hyvä olla erilaisia persoonia, ja ehkä sinä täytät jonkun tyhjiön bimbo olemuksellasi?? Kuka tietää.... ehkä päädytkin juuri sellaiseksi eukoksi kuin pinkin stupid girl videossa... aika masentavaa...

Minulta se ei ole pois mitä sinä olet, mutta kertoo melko paljon sinusta kun rehvastelet mahdollisesti tuhoavasi ihmissuhteita...

Vierailija
107/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti on töissä ja opiskelee. panee miten sattuu.

Millon sulla on sitten aikaa sille lapselle? sillon kun käy puistossa vahtimassa miten miehet sua katselee ja kenellä sormus ja kenellä ei?

Vierailija
108/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

okista toivuimme :) Mies ei vaan ollut tarpeeksi sopiva mulle, hyvät välit meillä edelleen,ja sekstaillaankin välillä :)

Vierailija:

Ikää on 22 vuotta, lapsenkin on jo ehtinyt tehdä, heittää miehen pihalle ja opiskella yliopistossa.

Minulla oli tuossa iässä vasta opinnot aluillaan ja mies matkassa, mutta lapsentekohaaveet kaukana tulevaisuudessa. Olin niiiiiiin nuori.

Vierailija
109/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eiköhän sut ole jo tunnistettu.

Vierailija
110/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä. Enkä huolehdi yhtään muiden moralisoinneista. Niiden aika meni jo..

Vierailija
111/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika viihtyy hoidossa, on tosi reipas ja iloinen lapsi, ja mä olen hyvä ja aikaansaava äiti, vaikka koko elämäni ei olekaan PELKKÄÄ lasta.

Vierailija
112/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekstaat siis vielä lapsen isänkin kanssa. ihan vaan silloin tällöin.

oikeesti mä haluaisin lähteä sun kanssa joskus baariin :=)

Vierailija
113/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaan mallin annat pienelle lapselle kun paneksit ympäri kyliä. Mites se lapsi sitten selviää kun äiti saa jokun AIDSin ja kuolee? Luultavasti sen saa sillon isikin.

Vierailija
114/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eli eiköhän sut ole jo tunnistettu.

Vierailija
115/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot ihan varmasti loisto äiti. Todistele sitä täällä nyt seuraava tunti kun toi sun ällistyttävän upea kauneus on jo koluttu läpi :)

Vierailija
116/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitten millään usko, että tiedän sut ja sun TYTTÖ lapsen.

Vierailija
117/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko, ap? Tuli vaan mieleen..

Vierailija
118/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tässä osaa muuta enää sanoa

Vierailija
119/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ennen ei ole kukaan jaksanut kirjoitella näin kauan kehuja itsestään täällä. AP:lle pitää ihan hattua nostaa. Mutta pitäisikös AP:n mennä nyt nukkumaan niin jaksat sitten aamulla olla hyvä äiti sille lapsellesi.

Vierailija
120/262 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä tässä ehdi perheenisänä esiityä, kun täysi työ muutenkin ehtiä vastata teille kaikille!