Puistollinen isiä flirttasi mulle taas :P
Olen parikymppinen isotissinen kaunis hoikka ja huoliteltu pienen pojan yh,ennenkin olen puisossa törmänny siihen,et ulkonäköni herättää huomiota - Yleensä äidit katsoo pahasti ja läpinäkyvän kateellisina perääni. Mut tänään taas, kuten yleensäkin viikonloppuina puistoissa on harvinaisen kiva käydä - Taas puisto oli täynnä ISIÄ lapsineen, ja voi niitä katseita ja flirtin määrää mitkä sain osakseni :D Osa yritti muka huomaamattani katsella, ja ujosti hymyillen käänsi pään pois kun katsoin silmiin.
Yksi pullea verkkarimamma oli eksyny joukkoon mukaan, ja jos katse voisi tappaa, oisin dead! Hänenkin miehensä mua katseli siihen malliin ja jututtikin pienellä tekosyyllä, ja muija oli kuin sitruunan niellyt.. Varmaan saa mies-reppana huutia kotona..
niin, tulipa vaan av-mammat mieleen, monenkohan teistä hellapoliiseista miehet oli paikalla siellä tänään.. Ukkomiehiä ois niiiiiiiiiiin helppo iskeä, tätä faktaa aina jaksan pikkusen ihmetellä.
Kommentit (262)
Vierailija:
Siis ei yhteishuoltajuutta, siis yksinhuoltaja.
mut vaik ois VIRALISESTIKIN yh , miks se tekis naisesta huonomman?
Syitä ja taustojahan on niin paljon kuin ihmisiä, mä en lähtis pelkästään tuolla perusteella tuomitsemaan ketään.
mutta eikai se kehuskelun aihekkaan ole että on yh.
Lähinnä pointti oli, että tolla menolla ap pysyykin yksinhuoltajana. Kuka mies kiinnostuu oikeasti pinnallisesta jakorasiasta, jolla pieni lapsi?
Galleriasta en sano mitään
Ja teille jakorasiaksi kutsuneet.. On kyllä tullut harrastettua seksiä monen miehen kans, so what? Nautin siitä. Eikä haittaa jos joku niuho vetää herneet nokkaan. Ehkä ens kerralla lähdenkin panolle ukkomiehen kans,kun te niiden vaimot ootte noin .. ahdasmielisiä.
mutta ei se kuule oikeasti ole sellainen asia jolla kehuskellaan.
Oletko ihan idiootti?
ap on just sellanen vitun tyhmä white trash lähiö mamma, joka luulee olevansa suomen haluttavin nainen. ihan vaan siksi, että on isot tissit ja hyvä vartalo.
Ja sitten me kaikki muut ollaan vaan kateellisia ja rumia ja läskejä verkkarimammoja. Siinä uskossa on tietysti helpoin elää.
Vierailija:
mutta ei se kuule oikeasti ole sellainen asia jolla kehuskellaan.
Oletko ihan idiootti?
haetteko jotain arvon nousua vai mikä siis on syy.
Mulla ei nouse kyllä sympatiat, mun äiti oli oikeasti oli leski.
Täällä retostellaan joo minä olen yh ja lapset isällä joka toinen viikonloppu.
Hakee ne kuulemma jotkut isät niitä viikollakin siis lapsia.
ihan rauhassa pane ukkomiehiä vaan :) ne ukkomiehet jotka tommmosia pissiksiä kuksii, niin ne on niin säälittäviä, että panee kaikkea mikä liikkuu. Onneksi minun mieheni ei sinuun koskisi pitkällä tikullakaan. Tykkää nimittäin tummista ja sopusuhtaisista naisista. Tissit normaali kokoa kiitos ja pylly pyöreä ja kiinteä :)
sinusta saa oikeasti sellaisen pissis vaikutelman.
Ja miksi luulet, että kaikkien niiden ukkomiesten, jotka sinua yrittävä iskeä, vaimot on rumia verkkarimammoja?
ssit että peppu on aika.. kehuttuja :)
Ja mikähän on sun määritelmäsi pissikselle? ei taida minuun sopia kuitenkaan, sori.. Sä vaan vittuunnuit koska olen kaunis ja itsevarma.
Vierailija:
ihan rauhassa pane ukkomiehiä vaan :) ne ukkomiehet jotka tommmosia pissiksiä kuksii, niin ne on niin säälittäviä, että panee kaikkea mikä liikkuu. Onneksi minun mieheni ei sinuun koskisi pitkällä tikullakaan. Tykkää nimittäin tummista ja sopusuhtaisista naisista. Tissit normaali kokoa kiitos ja pylly pyöreä ja kiinteä :)
Muuten puhuin vaan siitä, miten helposti ukkomiehet ois pettämässä vaimojaan, tiedä sit millaisia naisia niillä on siellä kotosalla odottamas..
Vierailija:
Ja miksi luulet, että kaikkien niiden ukkomiesten, jotka sinua yrittävä iskeä, vaimot on rumia verkkarimammoja?
varmasti tosi kuumaa kamaa oletkin :) ehkä juoppojen ja natsejen mielestä.
mites sitten kun joskus vakiinnut, ja miehesi menee baariin tai puistoon. Ja joku seksikäs nuori tyttö on siellä flirttailemassa? vieläkö olet sitten niin itsevarma?
AP et voi väittää meidän olevan kateellisia kauneudellesi kun kukaan täällä ei ole sinua oikeasti edes nähnyt. Saatat olla millainen sotanorsu tahansa. Totuushan on se, että moni pitää itseään kauniina, vaikka ei sitä muiden mielestä olekkaan!
Eräänä päivänä olet itse turvonnut ja vanhentunut nainen, jonka mies katselee puistossa tissiväliään esittelevää tyttöstä.
" Sitä niittää, mitä kylvää."
Enkä ole muuten yhdessäkään viestissäni väittänyt teitä KATEELLISIKSI(tarkista vaikka.. ) - mut oiskohan niin,että " se koira älähtää,johon kalikka kalahtaa" .. ? ;)
eihän kukaan voi olla noin huonolla itsetunnolla varustettu että tulee tällaiselle palstalle kerskailemaan kuinka ukkomiehet katselee sua puistossa? Oikeesti kannattaisi jollain muulla tapaa hakea uskottavuutta itselleen...jookos?
ei ole multa pois :) itsekin olen hyvännäköinen ja sinut itseni kanssa ja onnellinen, etten ole yh vaan hyvässä parisuhteessa
Siis ei yhteishuoltajuutta, siis yksinhuoltaja.