Puistollinen isiä flirttasi mulle taas :P
Olen parikymppinen isotissinen kaunis hoikka ja huoliteltu pienen pojan yh,ennenkin olen puisossa törmänny siihen,et ulkonäköni herättää huomiota - Yleensä äidit katsoo pahasti ja läpinäkyvän kateellisina perääni. Mut tänään taas, kuten yleensäkin viikonloppuina puistoissa on harvinaisen kiva käydä - Taas puisto oli täynnä ISIÄ lapsineen, ja voi niitä katseita ja flirtin määrää mitkä sain osakseni :D Osa yritti muka huomaamattani katsella, ja ujosti hymyillen käänsi pään pois kun katsoin silmiin.
Yksi pullea verkkarimamma oli eksyny joukkoon mukaan, ja jos katse voisi tappaa, oisin dead! Hänenkin miehensä mua katseli siihen malliin ja jututtikin pienellä tekosyyllä, ja muija oli kuin sitruunan niellyt.. Varmaan saa mies-reppana huutia kotona..
niin, tulipa vaan av-mammat mieleen, monenkohan teistä hellapoliiseista miehet oli paikalla siellä tänään.. Ukkomiehiä ois niiiiiiiiiiin helppo iskeä, tätä faktaa aina jaksan pikkusen ihmetellä.
Kommentit (262)
ja miten miehiä kaatuu kuin heinää
niin juu kukaan muuhan ei ole koskaan suihin ottanut!
Huokaus
ei nyt vieläkään ole valjennut koko avauksen pointti?! Eli onko tarkoituksesi siis vain vahvistaa tyypillistä stereotypiaa yh-äidistä, kehua omaa loistavuuttasi vai uskotella naimisissa oleville naisille, että heidän miehensä ovat valmiita pettämään koska ovat katselleet sinua puistossa??
Taitaa olla porvoon perukoilla tämä puisto...
Vierailija:
ja miten miehiä kaatuu kuin heinää
n tarvi,kun en oo ollu niiden tyttöystävä tmv.
Vierailija:
niin juu kukaan muuhan ei ole koskaan suihin ottanut!
Huokaus
Minun mielestäni tämä koko avaus on äärettömän huvittava! Ja jos ei ole provo (joka lähes satavarmasti on), niin tunnen kyllä syvää myötähäpeää ap:n puolesta...
=)
niin olisi ehkä kannattanut muotoilla aloitus ja omat vastaukset pikkusen eritavalla. Sitten ehkä oltaisiin voitu keskustella siitä alkuperäisestä aiheesta.
mutta nyt näyttää siltä, että haluat vaan provosoida ja kehua itseäsi.
Miehet on miehiä. Moni pettää, moni ei. Mutta voin veikata, että sinä et ole se päällimmäinen syy siihen pettämiseen.
Ikää on siis suhteellisen vähän....ehdottomasti alta 25v. Tytöllä on tummaksi värjätty tukka...oikeasti tienharmaa. Meikkaa aika ja jokapäivä kunnon sotamaalin naamaan, vaikka lähtisi roskia viemään. Lapsen teki koska se on nyt muotia. On siistii kun Hollywood tähdetkin tekee lapsia, niin AP:nkin piti saada oma. Hyvin yksinäinen ja kaipaisi jo jotakuta joka häntä rakastaisi. Pelkää, että jää yksin. Ei imettänyt juurikaan, koska ei halunnut riipputissejä. Lapsi hoidossa jatkuvasti isällä. isovanhemmilla ja muilla tutuilla. AP tarvitsee lasta vain esittely tarkoitukseen...kuvittelee että ihmiset ihailevat kuinka hyvin hän on säilynyt lapsen saannista huolimatta. Todellisuudessa AP ei ole hyvä kroppainen. Hoikka kyllä ja ne tissitkin läytyy, mutta ruma löysä maha sekä treenamaton kroppa ei montaa miestä kiinnosta. Ilman vaatteita ei todellakaan mikään kaunis näky! Jokatapauksessa hyvin epävarma nuori nainen joka kaipaisi vain rinnalleen tosi rakkautta!
Minä nautin kyllä seksuaalisesti nuorten äitien katselemisesta ihan aidosti. Elelen nyt alle 1-vuotiaan poikani kanssa kesäleskenä kun jäin isyyslomalle. Äiti lähti ansaitulle lomalle kahdeksi viikoksi jonnekin kaukosaarille, koska halusi löytää uudelleen naiseutensa. Ok. Olen itsekin isyyslomani aikana tullut siihen tulokseen että minun vain tekee mieli vierasta pillua. En enää viitsi olla se joka ymmärtää kaikki raskausajan ja nuoren äidin oikut. Etteivät vain naiset joskus pidä meitä isiä iian itsestäänselvyyksinä?
ja aika varma olen,et moni niistä ois valmis ollu mun matkaan.
Hymyilytti vaan niin siellä puistossa,kun aattelin monikohan noidenkin akoista käy AV:lla..
Anteeksi nyt jos jonkun mielen oikeasti pahoitin, ei tämä nyt niin suunnitltuoa ollut, ja onhan tänne typerämpiäkin aloituksia kai tehty :)
Tää on itse asiassa ainoa " vauva-palsta" missä viitsin käydä, kun täällä puhutaan muutakin kun vauvajuttuja.
että mäkin olen aina paras pano ikinä ja paras suihinottaja ikinä :) vain tyhmä uskoo noita juttuja!
tai sitten miehien törppöjä. en minä vaan ole huomannut tuota häpeilettömästi kuolaamista.
Itse ole ihan nätti ja hoikka ja 75D kuppi. Pari ystävääni ovat tosi kauniita, ihan mallin mitoissa. Baarissa heitä kyllä isketään ja minuakin, mutta ei kyllä missään puistossa tms. kukaan avoimesti kuolaa tai flirttaile.
mutta ehkä me ei ylletä ap:n tasolle
Vierailija:
Ikää on siis suhteellisen vähän....ehdottomasti alta 25v. Tytöllä on tummaksi värjätty tukka...oikeasti tienharmaa. Meikkaa aika ja jokapäivä kunnon sotamaalin naamaan, vaikka lähtisi roskia viemään. Lapsen teki koska se on nyt muotia. On siistii kun Hollywood tähdetkin tekee lapsia, niin AP:nkin piti saada oma. Hyvin yksinäinen ja kaipaisi jo jotakuta joka häntä rakastaisi. Pelkää, että jää yksin. Ei imettänyt juurikaan, koska ei halunnut riipputissejä. Lapsi hoidossa jatkuvasti isällä. isovanhemmilla ja muilla tutuilla. AP tarvitsee lasta vain esittely tarkoitukseen...kuvittelee että ihmiset ihailevat kuinka hyvin hän on säilynyt lapsen saannista huolimatta. Todellisuudessa AP ei ole hyvä kroppainen. Hoikka kyllä ja ne tissitkin läytyy, mutta ruma löysä maha sekä treenamaton kroppa ei montaa miestä kiinnosta. Ilman vaatteita ei todellakaan mikään kaunis näky! Jokatapauksessa hyvin epävarma nuori nainen joka kaipaisi vain rinnalleen tosi rakkautta!
sähän voit sit kuksasta tota ihanaa AP:tä...se ottaa hyvin suihinkin.
tossa analyysissä...sillä tiedän kuka olet!
Vierailija:
että mäkin olen aina paras pano ikinä ja paras suihinottaja ikinä :) vain tyhmä uskoo noita juttuja!
22v:n suurella elämänkokemuksella hän kertoo meille totuuksia elämästä ja miehistä...
Sangen hupaisaa!
jo :D Sitäpaitsi tutut yliopistolta voi tunnistaa, sitä en kuitenkaan haluis. Sen verran suoraan tullut kerrottua asioita,joita en kuitenkaan naamausten kaikille sanoisi itsestäni - Kuten noita seksikumppanien paljoutta ja suihinottotaitoja jne (Tosin jälkimmäinen vois vaan lisätä miesjonoa ;)