Hesari on löytänyt synnyttävän miehen
Hesari tutuilla linjoilla normalisoimassa transuilua ja synnyttäviä miehiä:
"Frans Forsman halusi kuolla, koska ei kestänyt sitä, että oli syntynyt tytön kehoon. Nyt hän on onnellinen isä, joka haaveilee uudesta raskaudesta."
"Terapeutin avulla Forsman yritti päästä eroon ahdistuksesta, joka naisen roolissa elämiseen liittyi. Tiedostamattaan hän siis etsi eräänlaista eheytyshoitoa. Krooninen ahdistus ei kuitenkaan hellittänyt, eikä naisen rooli alkanut tuntua omalta. Läpimurto-oivallus syntyi noin kuuden terapiavuoden jälkeen. Forsman kertoi, kuinka hän oli pelannut allasbileissä pallopeliä miesporukassa. Terapeutti kiinnitti huomiota siihen, että Forsman puhui porukan tekemisistä me-muodossa. ”Hän kysyi, koenko itseni yhdeksi miehistä. Siinä se oli. Aloimme yhdessä ottaa asiasta selvää.”
"Forsman keskeytti testosteronihoidot ja tuli raskaaksi koti-inseminaatiolla. Terveydenhuollossa hän koki tulevansa useimmiten hyvin kohdatuksi. Satunnaisia väärinsukupuolittamisiakin oli. Kun rakenneultrassa sairaanhoitaja sanoi, että sikiö oli painunut ”äidin” lantiota vasten, Forsman järkyttyi ja dissosioi, siirtyi mielessään pois tuskallisesta tilanteesta."
https://www.hs.fi/elama/art-2000012244825.html
Eipä ollut kummoinen dysforia, kun raskaana oleminen ja synnyttäminen kuitenkin luonnistuvat. Eivätkö nämä koskaan mieti, mitä testokuuri tekee sikiölle?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
"En minä yritä määritellä miksi ihmisten pitää itseään tuntea, mutta en toisaalta ymmärrä tuotakaan että koitetaan raivokkaasti kieltää ne biologiset tosiasiat jotka kulkee mukana joka tapauksessa, kutsui sitten itseään millä pronominilla tahansa."
Itse nyt kiellät sen tosiasian että lähtökohtaisesti ihminen on sitä mikä on hänen juridinen sukupuolimerkintänsä.
Biologia on sitten eri asia. Ei ennenkään jutuissa ole kurkittu ihmisten housuihin vaan se mitä henkkarissa näkyy on se virallinen sukupuoli.
"se mitä henkkarissa näkyy on se virallinen sukupuoli."
Mutta de facto sehän se ei ole.
Frans on äiti, halusi tai ei. Turha jostain kirjaamisista loukkaantua, kun ei oikein voi kirjata että "isän lantiota vasten".
Vierailija kirjoitti:
Frans parka. Väärinsukupuolittaminen tulisi kieltää lailla ja siitä tulisi määrätä muhkeiden korvausten lisäksi tuntuvat rangaistukset. Yksittäisestä erehdyksestä voisi ehkä selvitä pelkillä sakoilla, mutta vankila tai yhdyskuntapalvelu Setan sateenkaarityöpajoissa on ainoa oikea paikka kaikille niille, jotka kieltäytyvät hyväksymästä toisen oikeutta määritellä itse oma sukupuolensa.
Missäs se laitettiin vankilaan joku tyyppi, kun ei kutsunut lastaan oikealla termillä?
Oliko woken johtava suurvalta Kanada??
"Kyllähän se on paljastavaa, jos transuuden piti olla synnynnäinen ja pysyvä tila ja dementikko kauhistuukin kehonsa mutilointeja."
Se on paljastavaa jos tuo tapahtuisi jotenkin yleisesti kaikille dementikoille. Sellaista tietoa en kuitenkaan ole mistään löytänyt. Jos taas kyse on vain yksittäisistä demntikoista niin se menee dementikon harhojen moninaisen kirjon joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
"En minä yritä määritellä miksi ihmisten pitää itseään tuntea, mutta en toisaalta ymmärrä tuotakaan että koitetaan raivokkaasti kieltää ne biologiset tosiasiat jotka kulkee mukana joka tapauksessa, kutsui sitten itseään millä pronominilla tahansa."
Itse nyt kiellät sen tosiasian että lähtökohtaisesti ihminen on sitä mikä on hänen juridinen sukupuolimerkintänsä.
Biologia on sitten eri asia. Ei ennenkään jutuissa ole kurkittu ihmisten housuihin vaan se mitä henkkarissa näkyy on se virallinen sukupuoli.
Jos kerran asiat on eri niin miksi edes vänkäät vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voihan sitä vekslata tietoja toisenlaiseksi, mutta mies ei silti synnytä."
Ajattelitko että joku on tavoitellut translailla biologisten faktojen muuttamista? Käsittääkseni sen tarkoitus on ollut juuri se että ihmiset saavat yhteiskunnan silmissä sen merkinnän jonka kokevat itselleen oikeaksi. Ei sen kummempaa.
No se on asianaan ihan ok, mutta ei muuta asiaa silti. Saa kai sitä kokea itsensä miksi haluaa, mutta ei väitetä, että biologinen mies synnyttäisi. Vaikka miten olisi tietoja muutettu.
Tämä Fransuhan hajoaa ja dissosioi, jos häneen synnyttäjänä viitataan naisena ja äitinä. Terveydenhuollon ja muun yhteiskunnan pitäisi pokkuroida hänen sukupuolihämmennystään.
Vierailija kirjoitti:
"Ööö siis sun mielestä on jotenkin väärin loukkaantua, kun joku haukkuu (käytännössä aiheetta, koska kyseiset ns. normaalien olettamiset ovat täysin normaaleja eivätkä pahantahtoisia) muita ihmisiä? "
Ei mutta silloin tekee itse samaa kuin mistä paheksuu muita. Yksi loukkaantuu jostain ja sitten toinen loukkaantuu siitä että se ensimmäinen on loukkaantunut.
Transujen pitäisi käsitellä loukkaantumiset omassa kuplassaan ja terapioissaan ja perheittensä avulla. Ei syytellä vieraita ihmisiä omista ongelmistaan ja mielipahoistaan.
"Mutta de facto sehän se ei ole. "
Sinusta siis laki ei määritä sitä että juridinen sukupuoli on se joka rekisterissä lukee?
Vaalikiimaa pukkaa HS:ssa. Vasemmisto pitää saada valtaan tuhoamaan Suomi!
"Transujen pitäisi käsitellä loukkaantumiset omassa kuplassaan ja terapioissaan ja perheittensä avulla. Ei syytellä vieraita ihmisiä omista ongelmistaan ja mielipahoistaan. "
Tämä sopii minulle sillä minuutilla kuin se enemmistö osaa käsitellä muiten sukupuolesta lokkaantumisen omassa kuplissaan eikä oksenna pahaa oloaan ympäristöön.
Sukupuolen korjausleikkaukset tulee kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta.
Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on munaton mies ja mielenterveyspotilas. Mies joka naamioituu naiseksi ei ole nainen.
Sukupuoli pitää korjata pään sisältä koska kehon silpominen ei korjaa sukupuolta. Sukupuolen korjausleikkaukset pitää kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta, mutta pilaavat terveyden ja ovat peruuttamattomia.
Niiden sijaan täytyy suosia eheytyshoitoja, koska ongelma on pään sisällä. Jokaisen pitää vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Niin me muutkin teemme.
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä Suomen päämedioita, mustamaalaavat Trumpia kaikin tavoin kun tämä on halunnut ajaa WOKE ja TRANS agendat alas. Kertoo aivan kaiken Suomen mädäntyneistä päämedioista.
Olet oikeassa. WOKE/DEI ja nämä liikennemerkkien vaihdot ym. ovat olleet ahdistavinta aikaa mitä olen elänyt. Aiemmin en vihannut vasemmistolaisia, mutta nyt tekisi mieli viedä ladon taakse ja antaa hieman sellaista oppia, joka varmasti menee perille. Woke on virus siten kuin maailman rikkain on todennut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sukupuolimerkinnän pitää voida erota biologisista tosiasioista, aistihavainnoista ja fyysisestä todellisuudesta? Alunperin sukupuolimerkinnän vaihtaminen annettiin erikoisoikeutena transprosessissa oleville transsuille ja oletuksena oli kehollisen transiutuksen läpikäyminen. Haluttiin välttää juuri tällaiset harhaisten naisten "synnyttävä mies" -läpänderit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voihan sitä vekslata tietoja toisenlaiseksi, mutta mies ei silti synnytä."
Ajattelitko että joku on tavoitellut translailla biologisten faktojen muuttamista? Käsittääkseni sen tarkoitus on ollut juuri se että ihmiset saavat yhteiskunnan silmissä sen merkinnän jonka kokevat itselleen oikeaksi. Ei sen kummempaa.
No se on asianaan ihan ok, mutta ei muuta asiaa silti. Saa kai sitä kokea itsensä miksi haluaa, mutta ei väitetä, että biologinen mies synnyttäisi. Vaikka miten olisi tietoja muutettu.
Tämä Fransuhan hajoaa ja dissosioi, jos häneen synnyttäjänä viitataan naisena ja äitinä. Terveydenhuollon ja muun yhteiskunnan pitäisi pokkuroida hänen sukupuolihämmennystään.
Tämä!
Ja tähän Hesari menee mukaan, mikä on raivostuttavaa. Miksi eivät sanoa, että käsittele mielipahas terapiassa? Maailma ei sataprosenttisesti muutu sinun oikkujesi mukaan koskaan. Saat loukkaantua ja hajota loppuelämäsi, ellet opi käsittelemään asioitasi itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Synnyttääkö lapsen fyysinen keho vai itseilmoitettava sukupuolimerkintä? Niinpä."
Väitinkö niin? Sanoin vain että jos tuo henkilö on juridisesti mies niin ei ole väärin sanoa häntä mieheksi.
"Biologiset tosiasiat ja fyysinen todellisuus eivät muutu sukupuolimerkintää rukkaamalla."
No nimenomaan. Nämä ovat kaksi eri asiaa, juridinen rekisterimerkintä ja se biologia. Sitähän minä juuri sanoin.
Nämä asiat on haluttu erottaa toisistaan koska siillä on saatu parannettua tiettyjen ihmisryhmien asemaa yhteiskunnassa ja heidän tunnettaan siitä että heidät on hyväksytty.
On virheellistä ja harhaanjohtavaa puhua synnyttävistä miehistä, kun kyse on sukupuoliahdistuneista ja mahdollisesti transidentifioituvista naisista.
Sukupuolimerkintää ei ole tarkoitettu itseilmaisun ja sisäistetyn naisvihan välineeksi.
Kaikki tietää, että kyse on transmiehestä, jos puhutaan synnyttävästä miehestä, joten ei siinä ole mitään harhaanjohtavaa.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta de facto sehän se ei ole. "
Sinusta siis laki ei määritä sitä että juridinen sukupuoli on se joka rekisterissä lukee?
Se ei määritä sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä Suomen päämedioita, mustamaalaavat Trumpia kaikin tavoin kun tämä on halunnut ajaa WOKE ja TRANS agendat alas. Kertoo aivan kaiken Suomen mädäntyneistä päämedioista.
Olet oikeassa. WOKE/DEI ja nämä liikennemerkkien vaihdot ym. ovat olleet ahdistavinta aikaa mitä olen elänyt. Aiemmin en vihannut vasemmistolaisia, mutta nyt tekisi mieli viedä ladon taakse ja antaa hieman sellaista oppia, joka varmasti menee perille. Woke on virus siten kuin maailman rikkain on todennut.
Liikennemerkkien vaihdot? Liikennemerkkien vaihdot, joilla ei ole mitään tekemistä minkään WOKEn kanssa, on sun mielessä nyt liitetty jotenkin siihen?
Vierailija kirjoitti:
"Transujen pitäisi käsitellä loukkaantumiset omassa kuplassaan ja terapioissaan ja perheittensä avulla. Ei syytellä vieraita ihmisiä omista ongelmistaan ja mielipahoistaan. "
Tämä sopii minulle sillä minuutilla kuin se enemmistö osaa käsitellä muiten sukupuolesta lokkaantumisen omassa kuplissaan eikä oksenna pahaa oloaan ympäristöön.
Häh?
Ethän sä voi muihin vaikuttaa.
Miksi sellaiseen tuhlaat aikaasi ja energiaasi?
Sä voit vaikuttaa vain itseesi. Jos sä itse opettelet olemaan loukkaantumatta muiden näkemyksistä ja mielipiteistä, pääset jo pitkälle ja paljon vähemmällä energialla.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolen korjausleikkaukset tulee kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta.
Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on munaton mies ja mielenterveyspotilas. Mies joka naamioituu naiseksi ei ole nainen.
Sukupuoli pitää korjata pään sisältä koska kehon silpominen ei korjaa sukupuolta. Sukupuolen korjausleikkaukset pitää kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta, mutta pilaavat terveyden ja ovat peruuttamattomia.
Niiden sijaan täytyy suosia eheytyshoitoja, koska ongelma on pään sisällä. Jokaisen pitää vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Niin me muutkin teemme.
Kyllä. Jotain oireellista oli Fransinkin perheessä ollut, kun hän ei ollut voinut edes sanoa, ettei halua olla mekoissa.
"Ööö siis sun mielestä on jotenkin väärin loukkaantua, kun joku haukkuu (käytännössä aiheetta, koska kyseiset ns. normaalien olettamiset ovat täysin normaaleja eivätkä pahantahtoisia) muita ihmisiä? "
Ei mutta silloin tekee itse samaa kuin mistä paheksuu muita. Yksi loukkaantuu jostain ja sitten toinen loukkaantuu siitä että se ensimmäinen on loukkaantunut.