Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tarjosi kahvit naiskurssikaverilleen, mitä olette mieltä?

Vierailija
31.05.2007 |

Eli mieheni oli toisessa kaupungissa kurssilla päiväseltään. Hän oli kurssilla tavannut naisen, jolle oli tarjonnut lentoasemalla kahvin ennen lennon lähtemistä. Paljastui siitä, että löysin hänen lompakostaan kuitin, jolla oli ostettu kahvi ja latte ja miehethän nyt ei yleensä lattea juo, joten arvasin heti, että kyse on naisesta. Mieheni kertoi kyllä heti naisen nimen ja myönsi tarjonneensa lentoa odotellessa kahvia. Olenko liaan tiukkapipoinen kun minun mielestäni täytyy olla kiinnostusta ilmassa, että lähtee tarjoilemaan kahvia kolmen päivän tuttavuudelle. Kurssipäiviä on siis yhteensä ollut kolme. Nyt ollaan miehen kanssa riidoissa..

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarjoaa puolituntemattomalle naiselle kahvit ja jutustelee hänen kanssaan. Se voi olla viatonta tai sitten ei. Mutta kun sitä ei tiedä, siksi ap. on mustasukkainen. Entä jos miehellä on useinkin tapana jutustella, kenties flirttailla puolituntemattomien naisten kanssa. Mistä me tiedämme mitä kaikkea hän harrastaa työmatkoilla kun vaimo ei ole paikalla.

Me tiedämme, että monet miehet pettävät vaimoaan ja etsivät rinnakkaissuhteita. Miksi meidän siis pitäisi olettaa, että apn mies ei ilman muuta kuulukaan heihin.

Vierailija
82/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hihitykseltäni pystyisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin vähän kiinnostunut?!

Jos minulle joku mies tarjoaisi illallisen ja vielä kirjoittelisi perään, olisi miehelläni mielestäni ihan aihetta olla vähän mustasukkainen... Se on ihan luonnollista! Se, että johtaako se mihinkään on ihan epäoleellista. (Eikä tietenkään hyvässä ja sivistyneessä parisuhteessa johda.) Normaalissa parisuhteessa on aivan luonnollista tuntea mustasukkaisuutta -kaikki sitä joskus tuntee. Mutta kun asiat on muuten kunnossa, se ei aiheuta sen kummempaa reagointia kuin vähän pahan mielen.

Mielestäni ap on ihan asian ytimessä tässä, että ei tuo ihan viatonta toimintaa ole miehen puolelta, mutta ei niin " rikollistakaan" , että siitä voisi toista syyttää. Mutta jos oma mieheni ostaisi itselleen kahvin ja jollekin neitoselle latten... Kyllä harmittaisi täälläkin :((( Eikä rahan takia ;)))

Vierailija
84/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ap. alkaa tarjoilemaan kahvia puolituntemattomille miehille, jos mies tästä tulee mustasukkaiseksi, niin onko hän silloin sairaalloisen mustasukkainen.

Vierailija
85/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies tarjoaa puolituntemattomalle naiselle kahvit ja jutustelee hänen kanssaan. Se voi olla viatonta tai sitten ei. Mutta kun sitä ei tiedä, siksi ap. on mustasukkainen. Entä jos miehellä on useinkin tapana jutustella, kenties flirttailla puolituntemattomien naisten kanssa. Mistä me tiedämme mitä kaikkea hän harrastaa työmatkoilla kun vaimo ei ole paikalla.

Me tiedämme, että monet miehet pettävät vaimoaan ja etsivät rinnakkaissuhteita. Miksi meidän siis pitäisi olettaa, että apn mies ei ilman muuta kuulukaan heihin.

Siksi, että puolisoon pitää pystyä luottamaan! Ihan sairasta epäillä toista ilman syytä. Tuota on just sairaalloinen mustasukkaisuus: kaikessa voi löytyä mahdollisuus pettämiseen.

Ja meinaatko, että mies odotti naisen ehdottavan kahvin jälkeen seksiä lentokentän vessassa? Vai minkä aattelit olevan miehelle toivottu jatko? Hehän oottivat lentokoneitaan eli olivat lähdössä eri suuntiin! Huhhuh...

Vierailija
86/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi teitä naiset hetkeäkään. Täysin hullua ja absurdia. Latte on eriasia kun normikahvi?! Mitäs jos nainen ihan itse tilasi että: yksi latte kiitos! miehellä ei todenäköisesti ollut siihen sananvaltaa.. huh huh. Mulla menisi kyllä täysin hermo teidän kanojen kanssa. Ei kukaan kestä epäilyä ja kyräilyä. Ihan sama.

Vierailija
87/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään miehen ei tarvii omasta pussistaan maksaa kenenkään naisen kahveja tms.

Eri juttu jos ollaan treffeillä ja haluu tehdä vaikutuksen.

Vierailija
88/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ymmärtää pointtia, jos ei halua... Mutta miksi ei siis osta molemmille sitä tavallista kahvia -tasa-arvoisesti! Tavallaan tekee vaikutusta ostamalla naiselle sen " hienomman ja kalliimman" kahvin! Ja kyse ei todellakaan ole rahasta, vaan siitä symbolisesta merkityksestä.

Itse en esim. kehtaisi ottaa lattea, jos joku vieraampi mies sanoisi tarjoavansa kahvit ja itse ottaisi tavallisen.

Vierailija
89/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni siskon mies vie minut syömään illalliselle 5 tähden luxus hotelliin ja tarjosi kaiken. Kukaan ei ollut mustasukkainen vaan tämäkin voi olla ihan normaalia. Mieheni oli lasten kanssa kotona ja minä sain nauttia ystäväni seurasta ja rentoutua.

Vierailija
90/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa aina syyllisen kohtelun. Se ei ole mikään perusta millekään, minkä pitäisi olla hyvä asia ihmisen elämässä, kuten parisuhteen pitäisi. Parisuhteen pitää perustua luottamukselle, jos sitä ei ole, ei ole mitään tervettä parisuhdetta vaan suhdehelvetti, josta jokaisen itseään kunnioittavan ihmisen on syytä pyrkiä mahdollisimman nopeasti pois. Ajattele nyt ihan oikeasti miltä tuntuisi, jos sinun pitäisi joka päivä ja joka asiassa todistaa syyttömyytesi. Todistaa siellä kaupassa joka kerta, että et ole varastanut mitään, todistaa joka päivä puolisollesi luotettavasti, että et ole maannut postinkantajan kanssa, käydä kerran viikossa lastensuojeluviranomaisten luona luotettavasti ja aukottomasti todistamassa, että et ole pahoinpidellyt lapsiasi. Toimittaa kuukausittain poliisille luotettavat todisteet siitä, että et ole ajanut ylinopeutta, kävellyt päin punaisia tai muuten vaarantanut liikennettä. Juuri sitä sairaalloisen mustasukkaiset puolisoiltaan vaativat ja se on järjettömän stressaavaa ja vammauttavaa (ja ajaa pettämään ihan vain kostoksi, että kun kuitenkin tuomitaan, niin tuomitaan sitten syystä...)

Vierailija:

Vierailija
91/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n ja toinen ottaski jonku hienon drinkin

Vierailija
92/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä kurssikaveri (nainen tahi mies) olisi myös lentoa odotellessa. Kuluisi sekin odottelu jonkun kanssa rupatellessa.

Vierailija
93/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mikä huora!

Vierailija
94/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettu.

Vierailija:

Ei tarvitse ymmärtää pointtia, jos ei halua... Mutta miksi ei siis osta molemmille sitä tavallista kahvia -tasa-arvoisesti! Tavallaan tekee vaikutusta ostamalla naiselle sen " hienomman ja kalliimman" kahvin! Ja kyse ei todellakaan ole rahasta, vaan siitä symbolisesta merkityksestä.

Itse en esim. kehtaisi ottaa lattea, jos joku vieraampi mies sanoisi tarjoavansa kahvit ja itse ottaisi tavallisen.

Vierailija
95/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ravintolassa alkoholijuomia. Tosin niin ovat myös naispuoliset työkaverit. Samoin tarjoan itsekin sekä mies että naispuolisille työkavereille vastavuoroisesti juotavaa ravintolareissuilla.

Viimeksi tarjosin (mies)työkaverille oluen (palkaksi palveluksesta), toinen (mies)työkaveri taasen tarjosin useamman drinkin minulle, joka kerta kun yritin ostaa omalla vuorollani maksoi hän sujuvasti. Tarkemmin ajatellen tarjosin myös pari pulloa kuohuviiniä koko porukalle (oli 8 euroa per pullo ennen klo 22:ta).

Eikä tuossa kenenkään mielestä ollut mitään kovin ihmeellistä =).

Vierailija
96/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos hihitykseltäni pystyisin

Vierailija
97/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se kyseinen nainen on siinä tavallaan olettanut, että miehesi mielellään tarjoaa vähän paremman kahvin.

Lentokentällä yhdessä odotellessa juotavat mustat sumpit on ihan eri asia, kuin että neiti ottaa latten ja herra maksaa. Kuulostaa vitsiltä, mutta ei sitä ole.

Ap:n mies ei ole tehnyt mitään aviorikosta, ei pidä alkaa dramatisoimaan. Ei sitä ole kukaan väittänyt! Mutta itse vaimona pahastuisin tuollaisesta mielistelystä mieheni puolelta. Kahvit tai lattet saa tarjota sopivassa tilanteessa, mutta tilanteen kokonaisarvionti kertoo, milloin on normaalia ja tasa-arvoista käytöstä, milloin vaikutuksen tekemistä...

Vierailija
98/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jossainhan nämä ajatukset pitää edes jollekin sanoa suoraan, kun töissä ei kehtaa (eikä saa) sanoa noin asiakkaille :D Suomalaiset naiset on yllättävän mustasukkaisia, työkaveriden kanssa ollaankin puhuttu, että jollain lailla pitäis lapsuudesta lähtien ja varsinkin teini-iässä tukea tyttöjen itsetuntoa, niin ettei mustasukkaisuuteen, takertuvaisuuteen ja epävarmuuteen tulis aikuisiällä tarvetta.

Joku aiempi myös kirjoitteli (oliko nro 50), että heillä viikkokustannukset olisivat 150 euroa, jos hänen mies tarjoaisi työpaikan naisille kahvit joka päivä. Kukaan tuskin odottaakaan, että toinen tarjoaa itselle kahvit joka päivä. On ihan eri asia tarjota kahvit lentoa odottavalle kurssikaverille, kuin työkaveriporukalle, joka käy kahvilla monta kertaa päviässä. Yleensähän kysyjä maksaa, se kuuluu tapoihin. Mutta työpaikalla kukaan tuskin odottaa, että kahville lähtijä kustantaa koko ison porukan kahvit. Onhan toki ihan eri asia käydä päivittäin monta kertaa työkavereiden kansa kahvilla, kuin satunnaisesti jonkun kurssikaverin tms. Hämmästyttää, eikä numero 50 tätä itse tajua, vaiko eikö tahdo tajuta. Jos ei tajua, niin melkoisessa tapapimennossa on elänyt elämänsä - tosin löytyyhän näitä juntteja aina joka maasta.

Yhdeltä ihmettelijältä kysyisin, että mitä väliä sillä tämän asian kannalta on, olenko uraohjus vai onko minulla lapsiakin ;) Olen kaksi lasta tehnyt ennen opiskeluja, ja nyt tehdään kolmatta - toistaiseksi onnistumatta ;)

Vierailija
99/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi oma mieheni, ainoa suuttumukseni kohdistuisi suunnilleen siihen, että tajusitko ees kysyä ottaisiko se kurssikaveri pullankin. Kavereita ja tuttuja on meillä molemmilla ja jostkut niistä ovat, hui kauhistus, eri sukupuolta.

Ei mitään syytä suuttua ap: lla. Ei kahvittelusta eikä kertomatta jättämisestä. Minä en aina muista mainita, jos olen käynyt kahvilla jonkun kanssa enkä varsinkaan sitä, kuka maksoi! Pikkujuttu. Ja sama toisin päin.

Samoin ymmärrän täysin miehen suuttumuksen, moinen arkipäiväinen juttu, josta sitten tonkimalla ja urkkimalla tehty muka merkittäväkin asia, ensimmäinen askel kohti uskottomuutta. Kuppi kahvia lentokentällä!

Vierailija
100/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

83: lle

Vitsi mikä huora!

Mukavaa että olen huora kun pidän mieheni siskon miehestä. Mies ja nainen eivät voi olla ystäviä. Esim. viimeksi kun olin syömässä mieheni siskon kanssa kahden oli mies laittanut rahaa mukaan ja käskenyt vaimoaan maksamaan laskun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän