Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tarjosi kahvit naiskurssikaverilleen, mitä olette mieltä?

Vierailija
31.05.2007 |

Eli mieheni oli toisessa kaupungissa kurssilla päiväseltään. Hän oli kurssilla tavannut naisen, jolle oli tarjonnut lentoasemalla kahvin ennen lennon lähtemistä. Paljastui siitä, että löysin hänen lompakostaan kuitin, jolla oli ostettu kahvi ja latte ja miehethän nyt ei yleensä lattea juo, joten arvasin heti, että kyse on naisesta. Mieheni kertoi kyllä heti naisen nimen ja myönsi tarjonneensa lentoa odotellessa kahvia. Olenko liaan tiukkapipoinen kun minun mielestäni täytyy olla kiinnostusta ilmassa, että lähtee tarjoilemaan kahvia kolmen päivän tuttavuudelle. Kurssipäiviä on siis yhteensä ollut kolme. Nyt ollaan miehen kanssa riidoissa..

Kommentit (160)

Vierailija
1/160 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/160 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille, arvoisat maamat, ei löydy vertaisia :D

Ihan oikeasti, näin pitkä ketju tälläisestä asiasta.

En mä oikeasti voi muuta sanoa kuin että te olette kertakaikkisen hulluja, niuhottaa nyt siitä jos tarjoaa kupin kahvia. Tai vaikka lattea, mitä ihmeen merkitystä??

Itse ottaisin latten tai jonkun muun, koska en juo tavallista kahvia.

Mä olen varmaan pahimman laatuinen huora sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/160 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli testi. Olet ollut liian kauan kotona, sinusta on kuoriutunut vainoharhainen pirttihirmu. Palaa todellisuuteen, palaa töihin.

Vierailija
4/160 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oltu kurssilla ja odoteltu konetta samaan aikaan lentokentällä, niin on ihan kohteliasta istua kahville ja maksaa ne kahvit. Olisi tosi noloa ja tolloa vaan mököttää kuin ei olisi toista nähnytkään, hyviin tapoihin kuuluu esim. tarjota kahvit.

Juttelin minäkin eilen työkaverini (miespuolinen) kanssa laivalla kahvin ääressä ja hän maksoi. Juu, lattea join. Toivottavasti miesparkaa ei odota kotona kaltaisesi pirttuhirmu. Ja pomon kanssa tanssin, mutta ei ole tarkoituskaan kaatua hänen kanssaan sänkyyn.

Voi elämän kevät...

Vierailija
5/160 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö te jaksatte jauhaa tästä aiheesta?

Kyllä huomaa, että tämä on naisten palsta. Miehet varmaan miettisivät toista vuorokautta jotain kahvintarjoamisia...

Vierailija
6/160 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä oli testi. Olet ollut liian kauan kotona, sinusta on kuoriutunut vainoharhainen pirttihirmu. Palaa todellisuuteen, palaa töihin.

Mä meinasin just kirjoittaa jotain vastaavaa! Ap on ollut selvästi liian kauan kotona ja vieraantunut todellisuudesta. Noh, toivottavasti vauva-arki ei tee hänestä vielä höynähtäneempää. Monista kotirouvista tulee tuollainen, valitettavasti. Jokainen tuntematon nainenkin on " naikkonen" , kahvilla käynti huoraamista... niin sitä vain mökkihöperöityy ja tekee samalla miehensä elämästä helvettiä.

Vierailija
7/160 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätta s sika

Vierailija
8/160 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap:n miehen tarvitse kaikille kurssikavereilleen kahveja maksaa, mutta ehkä hän kyseiselle kurssikaverille niin halusi tehdä. Onhan se nyt sentään sallittua, että toisten kanssa on esimerkiksi kivempi keskustella kuin toisten ja saahan sitä ihmisellä olla kohtaamisia elämässään (jotka eivät siis johda mihinkään sänkypuuhiin). Ne ovat elämän suola, kun tapaa jonkun aikaisemmin tuntemattoman, jonka kanssa on hauska vaihtaa ajatuksia. On äärimmäisen kyynistä ajatella, että kaikki tällaiset kohtaamiset johtaisivat seksiin. Kyllä ihmisellä saa olla elämää myös avioliiton ulkopuolella (ja taas en tarkoita pettämistä). Sitä saa olla myös ap:lla, niin ei ole edes kiinnostusta tonkia toisen lompakkoja. Muistakaa, että ihmiset ovat suhteessa ja avioliitossa vapaaehtoisesti! Ei siitä voi tehdä vankilaa toiselle.

Vierailija
9/160 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten minun miehelläni on useita vakavia suhteita oppilaisiinsa / kollegoihinsa. Miehiin ja naisiin. Hmmm... pitääpä kysäistä. ;)

Vierailija
10/160 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latte on kyllä kaiken synnin alku ja juuri. :)

Vierailija
11/160 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjottiin eilen latte, mutta en antanut tarjoajalle. Teinkö väärin?

Vierailija
12/160 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mies paikalla tai ei. Kauhee horo.

Vierailija
13/160 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitystäni siitä että miehen ja naisen parisuhde ei voi toimia

Vierailija
14/160 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kahvin tarjoamisessa ei ole mitään pahaa.

Mutta ehkä olisi ollut mieheltäsi fiksua kertoa asiasta avoimesti sinulle...

Mitä ihmeen kertomista siinä nyt olisi edes ollut? Minä ainakin olen istunut kahvilla ties kuinka monen miehenkin kanssa, ja olenpa tainnut joskus jopa tarjotakin kupposet asiaa sen enempää ajattelematta (ja siis vaikka olen NAINEN). Jos toinen esim. menee edeltä varaamaan paikkaa, toinen ostanee molemmille kupit kahvia ja aika harva kai kehtaa rahastaa sellaista summaa silti jälkikäteen. Tai vaikka toinen maksaisikin itse lattensa käteisellä sille " kahvinhakijalle" , ei se näy kuitissa.....

Relaa ap vähän. Jos miehesi ei ole pettäjätyyppiä etkä itse yleensä mustasukkainen, älä anna tollasen turhaakin turhemman asian sentään myrkyttää suhdettanne :(

Vierailija
15/160 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis oikein tajunnut, miten kahvin(!) tarjoaminen lentokentän(!) kahvilassa(!) liittyy yhtään mitenkään mihinkään kyseenalaiseen...? Itse olen vastaanottanut jopa ilmaisia lounaita (kyllä, niitäkin voi olla toisin kuin toitotetaan) ja maksanut ties kuinka monta kahvikupillista opiskelu- ja työkavereilleni 100% ilman taka-ajatuksia.

Mustasukkaisuuskin voi olla sairaus (esim. tuollainen, että penkoo toisen kuitteja ja nostaa haloon olemattomasta). Voimia paranemiseen ennen kuin pilaat liittosi!

Vierailija
16/160 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: mies

Vierailija
17/160 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä lentää ihan Ruotsiin asti katsomaan " Linaa" . Pitäiskö huolestua?

Vierailija
18/160 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että ap saitte välit selvitettyä. Tuliko muuten poika vai tyttö masusta?

Vierailija
19/160 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, ainoa ap:n järjenjuoksua selittävä asia on se, että hän on viimeisillään raskaana, minkä vuoksi hänen miehensäkin toivottavasti jaksaa ymmärtää turhanpäiväistä vouhkaamista! Mutta te muut?!?!

Jos minä joutuisi tilittämään jokaisen tarjotun tai tarjoamani kahvin/ lattén/ drinkin tai taksimatkan, sekoaisin aivan varmasti! Avioliittoon kuuluu perusluottamus, eikä tällainen syyttely- ja tonkimismentaliteetti - miten joku edes tutkii puolisonsa kuitteja ilman todella hyvää syytä? Olisin verisesti loukkaantunut, jos mieheni yrittäisi työmatkan jälkeen tonkia lompakkoani todisteita etsien! (Siitä puhumattakaan, että JOS joskus aviorikokseen päätyisin, en todellakaan jättäisi mitään todisteita mihinkään, mutta se nyt on jo toinen tarina)

Vierailija
20/160 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jopa mun ystävien miehet maksaa ravintolassa jos kutsuvat. Ei tulisi mileenikään maksella omaa ravintolalaskua. Kummia naisia täällä on. Niin ja kyllä minun mieheni maksaa äitinsä, sihteerinsä, minun, siskonsa puolesta tai kenen hyvänsä jonka kahville/syömään kutsuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi