Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuljen itse paljon luonnossa, ainakin kesä aikaan. Hyvin usein, huomaan yhtäkkiä metsässä olevani kanki kovana. Ilmeisesti metsässä on sellaista energiaa, niin paljon että sitä siirtyy ihmiseenkin, en tiedä mutta näin usein käy. Joskus kun vaelsin jotain polkua ja olo alkoi olla jo sellainen, että huomio ja ajatukset olivat vain naisissa ja siinä, että kun vain saisi pillua, ajattelin juuri että nyt jos tulee yksinäinen nainen vastaan, niin rupean juttusille ja yritän iskeä. Melkein heti mutkan takaa tuli reipas seksikkään näköinen nainen, niin meinasi meikäläinen häkeltyä. Eihän siinä muuta osannut kuin hädintuskin sai tervehdittyä, kun omaksi yllätyksekseni punastuin hieman ja kiirehdin eteenpäin (ajatellen, että näkiköhän se tuon pullotuksen). Ei olisi juttusille oikein kehdannut alkaa :) Mites teillä muilla, panettaako luonnossa? Naiset, kun käytte metsä lenkillä pusikossa, niin ajatteletteko koskaan, että mitä jos joku näkee jostain suoraan alapäähän? Kiihottaako se?

• ylös 23
  • alas 31

Sivut

Kommentit (250)

Eli todellisuudessa ei ole seksi mielessä.

Mutta ihan kotona fantasioidessa on kiva ajatus että olisi pysähtyneenä jollekin laavulle ja seuraksi sattuisi mukava mies. Kotiinpäin saisi kävellä väsyneenä ja pikkarit spermassa.

Lähelle menee myös fantasia jossa eksyn huonossa säässä jossain ihan korvessa ja pääsen lämpimään erakkoluonteisen ukonrähjän luo joka ei ole naiseen koskenutkaan moneen vuoteen. Semmoinen vähän ärtsy ukko joka panee kovaa ja käskien. Sää on niin huono ettei ukko uskalla pariin viikkoon lähteä viemään minua ihmisten ilmoille vaan saan odottaa nöyränä lepytellen ukon ärstyisyyttä ja osoittamassa kiitollisuuttani pelastajalleni.

Kun taas joskus kuvitteellisessa tulevaisuudessa pääsen yksin luontoon niin varmaan olisi mielessä vastaavat ajatuskehittelyt.

• ylös 35
  • alas 12
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Usein marja-ja sienimatkalla vaimoni kanssa harrastamme seksiä luonnossa.Siinä on jotain erityisen kiihottavaa.Siksi minä lähdenkin mielelläni vaimoni mukaan marjaan tai sieneen, vaikka marjastaminen ja sienestäminen ei kuulukaan lempiharrastuksiini.Joskus myös yhteisellä juoksulenkillä metsässä poikkeamme vähän sivummalle panemaan, ja pikaisen jälkeen jatkamme raukeina juoksemista.Joskus jatkamme kotona vielä. On niin kiihottavaa nuolla spermaista, märkää pillua.

• ylös 40
  • alas 9

muakin. Mies epäilemättä lähtisi leikkiin mukaan, mutta pienten lasten takia on vaikee päästä pusikkoon samaan aikaan ja rivarin takapiha naapurinäköalalla ei oikeen täytä kriteerejä "luonnosta"... Oma kiihotuksensa siitäkin tietty vois irrota ;)

Vieraita panoja en niinkään haikaile.

• ylös 14
  • alas 7

Itsekkin käyn vaimon mukana marjastamassa ja aina alkaa panettamaan. Jos vaimo on lupaavalla tuulella ei meinaa tulla marjojen keruusta yhtään mitään. Hän kun on yleensä sitä mieltä, että ensin työ, sitten huvi. Vadelmien keruu touhut on pahimpia, kun ollaan aukealla ja yleensä kuumalla paikalla, niin naisethan tuppaavat riisumaan paitansa.. AP

• ylös 22
  • alas 7

Usein lenkillä ollessa, jos sää sallii, saatan nauttia esim. auringosta jossain syrjässä lenkkipolulta ja nauttia auringosta ja mielikuvituksesta. Joskus haaveilen, että näkisin jonkun naisen tyydyttämässä itseään metssässä. Katselisin häntä salaa etäänpää ja runkkaisin. Sitten lähestyisin varovasti ja jos nainen ei pelkäisi liikaa, niin kysyisin, saanko auttaa häntä ja panisin pikkuista.

• ylös 12
  • alas 25

Lainaus:

Johonkin autiotuvalle olisi kiva tehdä sokkotreffit.

Kiitos, mutta olen aivan liian kiltti tyttö uskaltautuakseni sopimaan seksitreffejä ventovieraan kanssa erämaahan :) Ajatus on todella kiva, mutta toteutuminen mahdollista vain jos tilanne sattuisi spontaanisti.

Mutta, olen hipsimässä sänkyyn, voinko odottaa seuraa autiotuvalle?

• ylös 6
  • alas 17

Eipä kovin narsistinen persoona, joku kun ajattelee heti, että ai tarkotiksä mua vai :) Joo varmaan just sun kanssa kaikki haluais tehdä sokkotreffit. Mikäs se ennen oli se sana...Bimbo!

• ylös 24
  • alas 8

Lainaus:

Eipä kovin narsistinen persoona, joku kun ajattelee heti, että ai tarkotiksä mua vai :) Joo varmaan just sun kanssa kaikki haluais tehdä sokkotreffit. Mikäs se ennen oli se sana...Bimbo!

ja tuntui olevan jotenkin vastauksen sävyinen (ja minä olin puhunut noista erämajoista mitä ap eli toinen siihen mennessä vastannut ei ollut puhunut) niin onko tosiaan hirveän itserakasta kysyä tarkoittiko kolmonen viestinsä vastauksena minulle?

(Ja arvelin tämän viestin olleen minulle koska minä vastasin tuohon sokkotreffit kysymykseen)

Jos minä olen narsistinen niin mikä sinä olet kun aloitat suoraan v*ttuilemalla?

2/8

• ylös 14
  • alas 4

miten sen ottaa asuimme metsässä sama sille miksi,aikaa 10v.nykyään kalastan paljon marjat ja sienet myös,kun vaimo on mukana,me ei voida olla rakastelematta aina katota mikä mätäs se on luonnossa on mahtava rakastella,suosittelen kaikille jotka ovat lenkkeilemässä,avio suhdekin paranee.

ja oikein kirjoitus vielä vakavempi. Ei, kyllä saisi nauraa, kun voi oikeasti olla paha lukihäiriö tai jotain. sori kun kuitenkin naurattaa :) No vastaus: Kylläpä panettaa. Toki, ihminenhän on osa luontoa.

• ylös 12
  • alas 3

kesä. Saa taas kulkea metsässä nakuna penis jäykkänä ja kuvitella jonkun näkevän kun vedän käteen ja saan komean siemensyöksyn.

Kun luontoon pääsee liikkumaan, niin alkaa kulli häiritsemään sitäkin hommaa. Ei saa rauhassa lenkkeilläkkään, kun kyrpä on seisokissa jatkuvasti...

Lainaus:

Johonkin autiotuvalle olisi kiva tehdä sokkotreffit.

yks niitä unelmia joita ei koskaan saa toteutettua. ja haluun naisen.olen mies.

Varsinkin näin keskellä yötä, kun kävelee kyliltä kotiin. Täällä kylmässä ja pimeässä ois oikein herttaista paneskella. Vielä kun löytyis joku kylmä kivi, jonka päälle pääsis perseensä jäädyttämään. Sellaset kahden hengen turkishaalarit ois kivat..

Kohta lähden ulos ja toivon että joku näpsäkkä nainen tulisi vastaan ja pääsisin lopultakin panolle pitkästä aikaa.

Kyllähän se aina vähän alkaa tehhä mieli, kun käy reippaalla kävelyllä :) Eipä oo tullu vielä niin hyvää tilaisuutta, että pääsis ihan oikeesti...

Sivut