Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tarjosi kahvit naiskurssikaverilleen, mitä olette mieltä?

Vierailija
31.05.2007 |

Eli mieheni oli toisessa kaupungissa kurssilla päiväseltään. Hän oli kurssilla tavannut naisen, jolle oli tarjonnut lentoasemalla kahvin ennen lennon lähtemistä. Paljastui siitä, että löysin hänen lompakostaan kuitin, jolla oli ostettu kahvi ja latte ja miehethän nyt ei yleensä lattea juo, joten arvasin heti, että kyse on naisesta. Mieheni kertoi kyllä heti naisen nimen ja myönsi tarjonneensa lentoa odotellessa kahvia. Olenko liaan tiukkapipoinen kun minun mielestäni täytyy olla kiinnostusta ilmassa, että lähtee tarjoilemaan kahvia kolmen päivän tuttavuudelle. Kurssipäiviä on siis yhteensä ollut kolme. Nyt ollaan miehen kanssa riidoissa..

Kommentit (160)

Vierailija
61/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tolla perusteella naisten työssä käyntikin ole huoraamista. Siinä teillä tasa arvoa, nyrkin ja hellan väliin vain!

Vierailija
62/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän sä sillä tiedolla teet? Noh, ihan kuulumisia; " oon alkanut treenata hiihtokisoihin" , " käytiin katsomassa tällasta kämppää" jne. Happy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on ns. liikelounaat, jolloin firma maksaa. Itse olen siis sitä mieltä, että muussa tapauksessa tavallisesti tarjotaan ystäville ja ihmisille, joihin halutaan tehdä jotekin vaikutusta... Varatun miehen sopii tarjota vaimolleen, tyttöystävälleen tai sukulaisnaiselle. Kaikki muu on mielestäni erikoista. Ja poikkeuksena siis liikelounaat ja vastaavat business as usual jutut.

Ja minä en sitten ole mistään susirajan takaa, vaan " ihan täältä pääkaupungista" , akateeminen ja myöskin kulttuurisesti sivistyneen ystäväpiirin omaava henkilö. Eli ns. " mannermaiset" tavat eivät ole minulle vieraita. Mutta kun ollaan SUOMESSA, niin täällä on tämä oma tapakulttuurinsa!

ps. Ihmettelisin kyllä, jos mieheni tarjoaisi ruokia/juomia muille naisille kuin minulle, siskolleen, yhteiselle ystävällemme tms.

Vierailija
64/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kohteliasta tarjota. Siis esimerkiksi minulle ei työpaikan kahvilassa kahveja tarjoa sellainen työtoveri, jonka kanssa käymme lähes päivittäin kahvilla, mutta jos esimerkiksi toisesta yksiköstä tulee meille käymään miespuolinen työkaveri, jonka kanssa teen päivän töitä ja menemme kahville, niin kyllä yleensä tarjoavat.

Vierailija:

jos mies olisi aina se, jonka pitäisi kustantaa kahvit ja lounaat työkavereilleen.

Mieheni työkavereista noin 85 prosenttia on naisia ja tulisi kyllä aika kalliiksi, jos hänen pitäisi joka päivä kustantaa kahvit ja lounaat 4-6 naiselle, joiden kanssa hän käy lounaalla ja lahvilla. Vikkokustannukset olisivat noin 150 euroa... Aika hupaisa ajatatus, tuo " Mies maksaa" .

Vierailija
65/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä teen miehellä joka mieluummin miellyttää ventovieraita kuin vaimoa?

Vierailija
66/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi halusi tutustua naiseen enemmän ja siksi tarjosi kahvit hänelle. Et ei ole pulmunen sinunkaan mies.

Vierailija
67/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fletch:

ylimustasukkaista kumppania. Kyse on kuitenkin henkisestä väkivallasta ja tasapainoinen ja itseään kunnioittava ihminen ei siihen kauan suostu. Ja yleensä homma menee juuri noin, että puolison pillastuttua täysin normaalista käytöksestä (jota kahvien tarjoaminen on), näitä alkaa peitellä, koska ei jaksa tapella ja kohta sitä elääkin hyvin valheellista elämää ja mitään ei enää uskalla kertoa puolisolle. Tämä taas ei ole mitään kumppanuutta, vaan puoliso tuntuu lähinnä vanginvartijalta ja sellaisen puolison tietysti jokainen järjissään oleva jättää pikaisesti.

Jos en väärin arvaa, niin sulla ei miestä edes ole.

Vierailija
68/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aatelkaa! En asu " susirajan" sisällä vaan Pohjois-Suomessa! Miten on mahdollista, että sivistystä on muuallakin?!!?!?!?!?

t. se, jolle tarjottiin illallinen

Vierailija
69/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka tietää epäkohteliaaksi ja joka voi vaikeuttaa esimerkiksi työelämää tai joka tuntuu ahdistavalta vain siksi, että on sattunut erehtymään suhteeseen sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen kanssa.

Vierailija:

minusta taas jos puoliso loukkaantuu kahvittelusta ja tarjoilusta, normaalijärkinen ei kahvittele eikä tarjoa ja liitto voi hyvin. vain epärehellinen jatkaa salaa ja liitto kaatuu

Vierailija
70/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella todennäköisyydellä halusi tehdä vaikutuksen tähän kurssitoveriinsa ja nyt on loukkaantunut, kun jäi siitä kiinni. Ehkä se on apn miehen yleinenkin tapa toimia.

Vierailija
71/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: nainen, äiti ja vaimo joka ymmärtää ap:n miestä täysin

Vierailija
72/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittäisi rajoittaa naisen kanssakäymistä toisen sukupuolen kanssa mustasukkaisuuksissaan. Taatusti neuvottaisiin jättämään mustasukkainen mies ja maalailtaisiin kuvia perheväkivallasta jne..

Vierailija
73/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolituntemattomalle naiselle.

Aplla on aihetta epäilyyn, halusit tai et. Moni nainen tonkii miehensä kuitteja, silloin kun epäilee häntä jostain syystä. Jos luottaa mieheensä täydellisesti silloin ei tongi. Epäilys voi alkaa itämään jostakin hyvin pienestä asiasta.

Vierailija
74/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itä kumppanistaan ja suhde on pelkkä kulissi

Vierailija
75/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika luonnollista jos ootellaan lentokonetta ja miesparka on vaikka ajan kuluksi pyytänyt kurssikaveria kahville. Aika kohtuullista että pyytäjä maksaa. Olisiko ollut ok jos kahvi olisi tarjottu miespuoliselle kurssikaverille? ja se olisi ollut tavallista kahvia?

Sairasta tuollanen kyttääminen !

Vierailija
76/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain myöntelet? Tai jos olet kaupassa ja vartija ilmoittaa suureen ääneen, että olet varas ja kutsuu poliisit paikalle, vaikka et ole varastanut mitään, niin sinua ei yhtään haittaa? Tai jos naapuri tai anoppi tekee lastensuojeluilmoituksen ja kertoo, että hakkaat lapsiasi ja pidät heitä nälässä? Sinua ei haittaa, koska se ei ole totta? Jos loukkaannut, se tarkoittaa, että makaat naapurin kanssa, olet varas ja pahoinpitelet lapsiasi?

Vierailija:

Suurella todennäköisyydellä halusi tehdä vaikutuksen tähän kurssitoveriinsa ja nyt on loukkaantunut, kun jäi siitä kiinni. Ehkä se on apn miehen yleinenkin tapa toimia.

Vierailija
77/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereiden tarjoamiset kuuluvat työrooliin, ovat osa työpaikan sisäistä tai yhteistyökumppaneiden sosiaalista vuorovaikutusta. Kurssikaveri taas ei ole minkäänlainen business-kumppani tai muu yhteistyökumppani...

Ja latte ei ole " vain kuppi kahvia" . Jos minulle vieras (vaikkakin kurssilta tuttu) mies tarjoaa minulle latten (ja itse juo tavallisen kahvin!), kyllä ajattelisin, että hän jollakin tavalla haluaa miellyttää minua. Miten, en tiedä?!

Vierailija
78/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies yrittäisi rajoittaa naisen kanssakäymistä toisen sukupuolen kanssa mustasukkaisuuksissaan. Taatusti neuvottaisiin jättämään mustasukkainen mies ja maalailtaisiin kuvia perheväkivallasta jne..

ja sitten jos hänen miehensä tulee tästä mustasukkaiseksi, naisen tulee alkaa syyttää miestään sairaalloisesta mustasukkaisuudesta.

Vierailija
79/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian sitä ei saa ees katsoa muita naisia.

Vierailija
80/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo sanoikin, jos sukupuoliroolit olisivat toisin päin, niin vastauksista 90% olisi JSSAP. Henkinen väkivalta ei ole yhtään vähemmän vakavaa, jos tekijänä on nainen kuin jos tekijä on mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi