Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletteko pitäneet hoitopaikkaa töidenhaun aikana ja maksaneet päivähoitomaksua?
15.06.2007 |
Meillä olisi hyvä hoitopaikka aivan naapurissa tiedossa, mutta töistä ei vielä varmuutta..en haluaisi luopua paikasta, kun töitä kuitenkin katselen. Mutta ei varmuutta, koska töitä saa...
Kommentit (2)
Tosin myön työttömyys jäi vain kahteen viikkoon. Mutta mua ei olis palkattu ellei lasten hoito olisi järjestynyt samantien eli 3 päivää haastattelusta aloitin jo uudessa paikassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tosin otin heti sen asenteen, etten kauaa ole työttömänä, vaan jos vakituista ei heti löydy, menen vuokratöihin. Niin tein ja sitä kautta löytyi sitten nykyinen paikka, jossa olen ollut pian 3 vuotta.