Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tarjosi kahvit naiskurssikaverilleen, mitä olette mieltä?

Vierailija
31.05.2007 |

Eli mieheni oli toisessa kaupungissa kurssilla päiväseltään. Hän oli kurssilla tavannut naisen, jolle oli tarjonnut lentoasemalla kahvin ennen lennon lähtemistä. Paljastui siitä, että löysin hänen lompakostaan kuitin, jolla oli ostettu kahvi ja latte ja miehethän nyt ei yleensä lattea juo, joten arvasin heti, että kyse on naisesta. Mieheni kertoi kyllä heti naisen nimen ja myönsi tarjonneensa lentoa odotellessa kahvia. Olenko liaan tiukkapipoinen kun minun mielestäni täytyy olla kiinnostusta ilmassa, että lähtee tarjoilemaan kahvia kolmen päivän tuttavuudelle. Kurssipäiviä on siis yhteensä ollut kolme. Nyt ollaan miehen kanssa riidoissa..

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntematonkin miespuolinen henkilö tarjoaa seurassaan olevalle naishenkilölle erityisesti hinnaltaan pienet (esim. kahvi) virvokkeet, jos yhdessä ollaan niitä nauttimassa.

Vierailija:

Ja säkin olet vuorostas tarjonnut? Sehän on kaverimeininkiä.

Vierailija
42/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tarjottiin juuri lentokentällä teetä ja pullaa. Saakohan pullasta extra saarnan kotona? Musta oli ihan kiva, kun peräkkäin kurssikaverin kanssa mentiin, että perässä tuleva mies tuumasi, että laitetaan samaan ja lykkäsi omaa tarjotintaan eteenpäin. Jos olisi ollut hänen jäljessään, luultavasti olisi maksanut omansa ja minä omani(?).

Miten joku kehtaa valittaa siitä, että omaa hyväkäytöksisen kohteliaan miehen?

Oletko mustasukkainen muutenkin vai mikä mättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei koskaan tullut mieleeni kysyä tuollaista mutta luulen et varmasti tarjosi ainakin muutaman kerran illallisen. Mies voi laittaa laskut verotukseen. Hitsi olisikohan totakin mun pitänyt kysyä. Musta mieheni rahankäyttö on hänen yksitysasiansa vaikka meillä onkin yhteiset rahat. Kumpikin ostaa mitä ostaa ja isommista ostoksista neuvotellaan

Vierailija
44/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaan anna koskaan aihetta.

Vierailija
45/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainen mies ei ilman taka-ajatuksia tarjoa.

Vierailija
46/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on kohteliasta. Ei mua tuollainen kahvin tarjoaminen haittaisi. Kyllä on niin pienestä taas asiat kiinni. Mun mies ois varmaan vielä päälle saattanut, jos ollut mukava nainen, kehuakin ihmistä johon kurssilla tutustunut. Ja mitä sitten..

Vierailija
47/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle ainakin työkaverit, ystävät ja tuttavat usein tarjoavat kahvit. Samoin oma mieheni maksaa, jos esimerkiksi olemme liikkeellä niin, että meillä on mukana naispuolinen ystävä. Varmasti maksaa seurassaan olevien naisten kahvikuppeja myös silloin, kun en ole paikalla.

Vierailija
48/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä te olette ton saaneet päähänne. Kohteliaisuus ja tasa-arvo. Pidätte varmaan vittuiluna kun mies avaa teille oven tai auttaa takin päälle. Vanhat käytöstavat on aivan eriasia kuin tasa-arvo. Tasa-arvo tarkoittaa sitä et kaikilla on sama palkka samasta työstä ja lasikatto poistuu. Siihen voidaan pyrkiä mutta mitään ei olla vielä saavutettu. Munalisät vain pois ja aletaan puhua tasa-arvosta. Toistaiseksi se on vain sanahelinää

Vierailija
49/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kummempia taka-ajatuksia. Ei mulle tulis mieleenkään, että joku olis mua iskemässä, kun kahvit tarjoaa :D Miehen kaverit tarjoaa mulle aina kahvit, samoin mun kavereiden miehetkin saattavat ehdotta kahvilla käyntiä jos esim. keskustassa törmätään tmv. Ja totta kai oletan, että KUTSUJA maksaa kahvin. Jos minä pyydän jotakuta kanssani kahvilla - minä maksan. Jos joku pyytää minua - hän maksaa. Tietty läheisten kavereiden kanssa maksamme itse, mutta noin niin kuin käytöstapojen puolesta yleensä kutsuja maksaa.

Mun mielestä ap:n mies on ihan normaali käytöstavat omaava mies.

Mutta onnittelut ap, koska sinä olet juntti ja ylimustasukkainen, olet saanut riidan aikaan, ja voit olla varma että jatkossa mies hävittää kuitit ja jättää kertomatta sinulle asioita, joista luulee sinun hermostuvan, vaikka ne olisivatkin ihan viattomia juttuja ilman mitään taka-ajatuksia. Kasvatat epäluottamusta välillenne, ja lopulta miehesi saattaa saada pirttihirmustaan (siis sinusta) tarpeeksi, kun mitään ei uskalla tehdä eikä sanoa, kun sinä kontrolloit kaikkea. Ja ennen kuin väität etten kirjoita totta (enkä tiedä asioista mitään kun en sinua tunne), voin väittää että tunnen työni kautta ihmistyyppisi niin hyvin, että tiedän olevani oikeassa ;) Johan tuo herneen nenään vetäminen kahvin tarjoamisesta kertoo, miten epävarma ja mustasukkainen olet.

Vierailija
50/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos mies tarjoaa naispuoliselleen kurssikaverilleen kahvin, niin kyllä siinä on kiiinnostusta ja flirttiä ilmassa. Minusta olisi aika outoa, jos joku miespuolinen kurssitoveri, jota hädin tuskin tunnen alkaisi jotain kahviani maksamaan.

Kuuluuko se muka tosiaan käytöstapoihin kustantaa kaikkien ja etenkin naispuolisten kahvit. Enpä ole tiennytkään. Minusta tuollainen kahvien maksaminen velvoittaa aina johonkin.

Vierailija
51/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei velvoita yhtään mihinkään. Apua missä heinäkasassa te ootte kasvaneet ja minkälaisen kasvatuksen olettet saaneet. Sulla olisi hankalaa susirajan tällä puolen. Mä nauran ihan kuollakseni....hih.

Vierailija
52/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt tunnetusti olen lutka, mutta en edes minä ole maannut kuin hyvin pienen murto-osan kanssa niistä ihmisistä, jotka ovat minulle kahvit, lounaan tai drinkin tarjonneet ja väitän vielä, että näillä asioilla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Vierailija:

ja jos mies tarjoaa naispuoliselleen kurssikaverilleen kahvin, niin kyllä siinä on kiiinnostusta ja flirttiä ilmassa. Minusta olisi aika outoa, jos joku miespuolinen kurssitoveri, jota hädin tuskin tunnen alkaisi jotain kahviani maksamaan.

Kuuluuko se muka tosiaan käytöstapoihin kustantaa kaikkien ja etenkin naispuolisten kahvit. Enpä ole tiennytkään. Minusta tuollainen kahvien maksaminen velvoittaa aina johonkin.

Vierailija
53/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimo saa olla mustasukkainen miehestään. Itse inhoan yli kaiken sellaista työpaikkamentaliteettia, jossa kiehnätään keskenään eikä kunnioiteta toisten rajoja ja perhettä, ei ihme, että sitten ihmisten avioliitot ei kestä, ja työpaikan pikkujoulut on yhtä pettämistä. Ei olisi mitään pettämisiä, jos ihmiset pitäisi rajoistaan kiinni.

Vierailija
54/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhui kyllä aika ilkeästi!

Vierailija
55/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei velvoita yhtään mihinkään. Apua missä heinäkasassa te ootte kasvaneet ja minkälaisen kasvatuksen olettet saaneet. Sulla olisi hankalaa susirajan tällä puolen. Mä nauran ihan kuollakseni....hih.

mutta en olekaan hutsu, joka levittelee kaiken maailman työtovereilleen ja flirttaa heidän kanssaan.

Vierailija
56/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kyllä maksaa omani, muttei huolinut. Lasku oli 150 euroa, hän nimittäin tilasi kuoharit ja viinitkin. Omasta pussistaan kaivoi, meidän firmassa maksetaan päivärahat. En tiiä, onko kertonut avovaimolleen vai ei. Ja tuota ennen ei oltu tavattu eikä sen puoleen sen jälkeenkään. Muutama sähköposti vaihdettiin kurssin jälkeen ja siinä se.

Vierailija
57/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimustasukkaista kumppania. Kyse on kuitenkin henkisestä väkivallasta ja tasapainoinen ja itseään kunnioittava ihminen ei siihen kauan suostu. Ja yleensä homma menee juuri noin, että puolison pillastuttua täysin normaalista käytöksestä (jota kahvien tarjoaminen on), näitä alkaa peitellä, koska ei jaksa tapella ja kohta sitä elääkin hyvin valheellista elämää ja mitään ei enää uskalla kertoa puolisolle. Tämä taas ei ole mitään kumppanuutta, vaan puoliso tuntuu lähinnä vanginvartijalta ja sellaisen puolison tietysti jokainen järjissään oleva jättää pikaisesti.

Vierailija:

Kyllä vaimo saa olla mustasukkainen miehestään. Itse inhoan yli kaiken sellaista työpaikkamentaliteettia, jossa kiehnätään keskenään eikä kunnioiteta toisten rajoja ja perhettä, ei ihme, että sitten ihmisten avioliitot ei kestä, ja työpaikan pikkujoulut on yhtä pettämistä. Ei olisi mitään pettämisiä, jos ihmiset pitäisi rajoistaan kiinni.

Vierailija
58/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies maksaa, koska odottaa saavansa vastapalveluksen, jos ei nyt niin ehkä myöhemmin.

Vierailija
59/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pettänyt miestäni enkä edes flirttaile. En usko että miehenikään on minua pettänyt. Musta miesten maksaminen on vaan kohteliasta eikä mitään muuta. Mutta minä en olekkaan niin RAHANPERÄÄN kuin jotkut muut vaimot täällä näyttää olevan

Vierailija
60/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies olisi aina se, jonka pitäisi kustantaa kahvit ja lounaat työkavereilleen.

Mieheni työkavereista noin 85 prosenttia on naisia ja tulisi kyllä aika kalliiksi, jos hänen pitäisi joka päivä kustantaa kahvit ja lounaat 4-6 naiselle, joiden kanssa hän käy lounaalla ja lahvilla. Vikkokustannukset olisivat noin 150 euroa... Aika hupaisa ajatatus, tuo " Mies maksaa" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi