Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roomassa käyneitä paikalla?

Vierailija
07.06.2007 |

Suunitellaan miehen kanssa pitkää viikonloppua Roomassa. Minkä matkatoimiston kautta olette matkan varanneet ja paljonko suunnilleen maksanut? Noissa eri toimistoissa tuntuu olevan aikamoisa eroja hinnoissa. Vai olisiko joku muu kiva kaupunkikohde jota voisit suositella?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin miehen kanssa viikko Roomassa, siitä on jo aikaa, en muista hintaa. Eli tuossa asiassa ei minusta ole apua :( Mutta Aurinkomatkojen matka oli ainakin kaikin puolin hyvin järjestetty, ja hotelli oli hyvä (Art Deco).

Vierailija
2/6 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä noista matkatoimistoista, heidän matkoistaan, mutta kaupunkina varmasti yksi romanttisimmista kohteista maailmassa mihin voit miehesi kanssa mennä. Kaupunki on elävä museo, eteläitalialainen ihmislämpö, tunteellisuus tekee hyvää juroille suomalaisturisteille.

Ja jos matkanne liittyy jollainlailla rakkauteen, tai suhteenne hoitoon Romahan on käännettynä:

Roma-amoR

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona oli mielestämme mukavempi paikka, rantaa ja suurkaupunkia samassa paketissa, oltiin viikko. Sinne voisimme mennä uudestaankin :)

Vierailija
4/6 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsette huomattavasti halvemmalla, kun hommaatte kaiken itse. Lennot ovat halvimmat ebookersin sivuilla, kummallista kyllä. Siis ne aivan samat Finnairin lennot maksaa muutaman kympin vähemmän ebookersin sivuilla kuin Finnairin omilla.

Hotellivarausjärjestelmiä on kymmeniä erilaisia, teet vain hakuja Hotels in Rome ja vertailet eri vaihtoehtoja tai pyydät ihmisiltä suosituksia. Jossain noista hotellipalveluista on myös käyttäjien kokemuksia ko. hotellista.

Vierailija
5/6 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ebookers ei tosiaan ole halvin! Hotelleja kannattaa katsoa esim. bookings. comilta. Näin me saatiin viime vuonna n. 700 eurolla kolmen yön reissu kahdelle *** hotellissa (PAtria, ihan ok hotelli).

Vierailija
6/6 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut Aurinkomatkojen reissulla siellä ja täytyy sanoa, että edullisemmaksi se tuli kuin itse varattu matka. Matkanjärjestäjät saavat hotellihuoneet edullisesti jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi