Lääkäri käski lopettamaan viinan juonnin, mitä sen tilalle?
Onko bensan haistelu turvallisempi vaihtoehto sitten? Jollain täytyy saada pää sekaisin.
Kommentit (27)
Osta läjä sytkäreitä ja imppaa niitä.
Aika paha, en tiedä. Itse join juuri kaljan mutta juon yleensä aina pullollisen punaviiniä johon vaihdoin viinan.
Vierailija kirjoitti:
Kannabismuffinssit?
Ei myydä kaupoissa kannabista, vaikea tehdä, tekisin kyllä muuten näitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa?
En tykkää kaljasta, ainoastaan liköörit ja viina menee, mutta ei mene nekään nyt lääkärin käskystä. Ap
Jotku alkaa urheileen, mutta se tahtoo mennä helposti yli jos ei koskaan ota viinaa vaan aina vaan lenkillä tai salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa?
En tykkää kaljasta, ainoastaan liköörit ja viina menee, mutta ei mene nekään nyt lääkärin käskystä. Ap
Pitänee lopettaa eläminen kokonaan?
Vaihdoin viiniin, yhden kirjaimen ero. Hyvä ratkaisu, viinitönikkä kestää kaksi iltaa, ennen piti joka päivä käydä hakemassa uusi pullo
N43
Minulla alkoholin ja tupakan korvikkeena on koko elämäni ajan olleet jäätelö ja suklaa. Harvassa ovat päivät, etten niitä ole syönyt.
Pitäs pohtia miksi se pää Pitäs saada sekasin? Oppia sietämään elämää selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoholin ja tupakan korvikkeena on koko elämäni ajan olleet jäätelö ja suklaa. Harvassa ovat päivät, etten niitä ole syönyt.
Niillä ei saa päätä sekaisin muuten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabismuffinssit?
Ei myydä kaupoissa kannabista, vaikea tehdä, tekisin kyllä muuten näitä. Ap
Laita kasvit kasvamaan niin et joudu ostamaan epämääräisiltä tyypeiltä. Ohjeet ja tarvikkeet löytyy helposti netistä. Sille ei voi mitään että se on laitonta. Suomen päättäjät ei kykene käsittelemään kannabista vaan ne alkavat höpistä kaikista huumeista jos asia tulee puheeksi. Saksan malli ei kelpaa niille.
Jeesus vapauttaa päihteiden orjuudesta.
Pilven poltto.