Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tarjosi kahvit naiskurssikaverilleen, mitä olette mieltä?

Vierailija
31.05.2007 |

Eli mieheni oli toisessa kaupungissa kurssilla päiväseltään. Hän oli kurssilla tavannut naisen, jolle oli tarjonnut lentoasemalla kahvin ennen lennon lähtemistä. Paljastui siitä, että löysin hänen lompakostaan kuitin, jolla oli ostettu kahvi ja latte ja miehethän nyt ei yleensä lattea juo, joten arvasin heti, että kyse on naisesta. Mieheni kertoi kyllä heti naisen nimen ja myönsi tarjonneensa lentoa odotellessa kahvia. Olenko liaan tiukkapipoinen kun minun mielestäni täytyy olla kiinnostusta ilmassa, että lähtee tarjoilemaan kahvia kolmen päivän tuttavuudelle. Kurssipäiviä on siis yhteensä ollut kolme. Nyt ollaan miehen kanssa riidoissa..

Kommentit (160)

Vierailija
21/160 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli neljä vuotta...porukka näppis vaahdos antaa palautetta ap:lle vieläkin :D

moni vanhoja ketjuja kommentoidessaan näkee ihan itsekin ketjun olevan vanha. Kommentointi ei välttämättä muissakaan keskusteluissa kohdennu alkuperäiseen kirjoittajaan, vaan aiheesta keskusteluun. Siinä mielessä on lopulta aika sama, minkä ikäinen ketju on. Ei ne asiat lakkaa olemasta.

Vierailija
22/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän oli kohtelias. Herrasmies tekee noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran odotellaan samaan aikaan lentokonetta, niin kai se on ihan kohteliasta keskustella keskenään vaikkapa kahvilla verrattuna esim. siihen että olisivat niinkuin eivät edes tuntisi toisiaan.

En olisi huolissani jos kyseessä olisi oma mieheni, tuskin sinunkaan tarvitsee.

Vierailija
24/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt kolme asiaa pielessä ja yksi kunnossa. Se kunnossa oleva asia on se, että miehelläsi on käytöstapoja. Pielessä olevat ovat suuruusjärjestyksessä:

a) Sinä pengoit miehesi lompakkoa

b) Sinä ilmeisesti ole sairaalloisen mustasukkainen

c) Sinulla ei ole käsitystä alkeellisimmistakaan käytöstavoista

Vierailija
25/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se joka sanoi käyvänsä lounaalla kahden miestyökaverinsa kanssa niin maksaako ne miehet sun lounaat vai ihanko itse maksat?

Kyllä mäkin ottaisin pienet pultit tollasesta. Jos olis vaan käynyt kahvilla sen naikkosen kanssa ja kumpikin olis maksanut omat kuppinsa niin ok.

Tollasesta tarjoamisesta tulee väkisinkin mieleen et mies haluaa jotain muutakin...

Vierailija
26/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvin tarjoamisessa ei ole mitään pahaa.

Mutta ehkä olisi ollut mieheltäsi fiksua kertoa asiasta avoimesti sinulle...

Vierailija
27/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vähän junttina, jollei tarjoa maksamaan. Lounas on erikseen, se maksaa jo toista kuin kahvi.

Vierailija
28/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

urassa on?

Vierailija
29/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli toisessa kaupungissa kursseilla ja kävi koko viikon naispuolisen kurssikaverin kanssa kaksin illallisella ja musta se oli ihan ok. Tosin kun halusi viedä naisen teatteriin niin se oli mulle hieman liikaa. Eikä teatteriin menossa musta mitään ollut mutta harmitti vain kun me ei olla käyty yhdessä teatterissa 5 vuoteen...

Vierailija
30/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yhteisistä rahoista ei minkään naikkosen kahveja maksella.

Ja sit vielä vaaditte tasa-arvoa palkoissa sun muissa, mutta ette itse voi syömisiänne/juomisianne maksaa...

Vierailija
31/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omassa suhteessa on luottamus kunnossa niin ei tarvitse syynätä miehen kuitteja ja tehdä niistä " teräviä" päätelmiä.

Tuohan nyt on ihan miehen kohteliaisuutta! Olisit ylpeä noin hyväkäytöksisestä miehestä ap.

Ovatko nämä eräät kommentoijat jotain äärimmäisen pihejä tyyppejä, jos muille ihmisille ei ikinä muka voi tarjota mitään? Eikä VARSINKAAN naisille, huh. Mäkin olen käynyt miespuolisen työkaverini kanssa lounaalla ulkona, ja hän maksoi - otin kanapastaa (=naisten ruoka), minkähän saarnan vaimo on sille kotona pitänyt? Ai joo, ja olen myöskin sitten vuorostani toisella kerralla tarjonnut ruoat tälle miespuoliselle kollegalleni.

Vierailija
32/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mies oli toisessa kaupungissa kursseilla ja kävi koko viikon naispuolisen kurssikaverin kanssa kaksin illallisella ja musta se oli ihan ok. Tosin kun halusi viedä naisen teatteriin niin se oli mulle hieman liikaa. Eikä teatteriin menossa musta mitään ollut mutta harmitti vain kun me ei olla käyty yhdessä teatterissa 5 vuoteen...

Vierailija
33/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa mun ystävien miehet maksaa ravintolassa jos kutsuvat. Ei tulisi mileenikään maksella omaa ravintolalaskua. Kummia naisia täällä on. Niin ja kyllä minun mieheni maksaa äitinsä, sihteerinsä, minun, siskonsa puolesta tai kenen hyvänsä jonka kahville/syömään kutsuu...

Vierailija
34/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja säkin olet vuorostas tarjonnut? Sehän on kaverimeininkiä.

Vierailija:

Onneksi omassa suhteessa on luottamus kunnossa niin ei tarvitse syynätä miehen kuitteja ja tehdä niistä " teräviä" päätelmiä.

Tuohan nyt on ihan miehen kohteliaisuutta! Olisit ylpeä noin hyväkäytöksisestä miehestä ap.

Ovatko nämä eräät kommentoijat jotain äärimmäisen pihejä tyyppejä, jos muille ihmisille ei ikinä muka voi tarjota mitään? Eikä VARSINKAAN naisille, huh. Mäkin olen käynyt miespuolisen työkaverini kanssa lounaalla ulkona, ja hän maksoi - otin kanapastaa (=naisten ruoka), minkähän saarnan vaimo on sille kotona pitänyt? Ai joo, ja olen myöskin sitten vuorostani toisella kerralla tarjonnut ruoat tälle miespuoliselle kollegalleni.

Vierailija
35/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi epäilyttävempää jos mies olisi heti kertonut että ostin naispuoliselle kurssikaverilleni kahvin lentokentällä kun odotimme lentoa... hyvänen aika, rentoudu vähän.

Vierailija
36/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kun on kokemusta vaikka mistä...

Periaatteessa olen sitä mieltä et Suomalaiset miehet eivät mitään tee ilman että odottavat saavansa vastineeksi jotakin...vaikee sanoo kun en tunne miestäsi, kuinka kohtelias muuten on peruskäyttäytymisellään, mut jos tuollainen käytös on täysin vastoin hänen normaalia käytöstä, niin sit voit jo ajatellakkin että hänellä oli joku taka-ajatus.

Vierailija
37/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jopa mun ystävien miehet maksaa ravintolassa jos kutsuvat. Ei tulisi mileenikään maksella omaa ravintolalaskua. Kummia naisia täällä on. Niin ja kyllä minun mieheni maksaa äitinsä, sihteerinsä, minun, siskonsa puolesta tai kenen hyvänsä jonka kahville/syömään kutsuu...

Vierailija
38/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin itse sellaista iskuyrityksenä.-AP

Vierailija
39/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassa maan tavalla.

Vierailija
40/160 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan tullut mieleeni kysyä tuollaista mutta luulen et varmasti tarjosi ainakin muutaman kerran illallisen. Mies voi laittaa laskut verotukseen. Hitsi olisikohan totakin mun pitänyt kysyä. Musta mieheni rahankäyttö on hänen yksitysasiansa vaikka meillä onkin yhteiset rahat. Kumpikin ostaa mitä ostaa ja isommista ostoksista neuvotellaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi