Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joitakin naisia ärsyttää, jos mies sanoo etsivänsä feminiinistä naista?

Vierailija
26.09.2026 |

En ymmärrä. 

Kommentit (206)

Vierailija
181/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on vaikka kuinka montaa esimerrkiä siitä, miten maskuliiniset johtavat feminiinisiä harhaan, petävät, valehtelevat, hyväkdikäyttävät, tao avat, raiskavat. Niille feminismi tarkoitta samalla myös hyväuskoista, tyhmää masnottia, kenen elämä vaan tuhota. Useammiten asialla maskuliiniset skitsofreenikot ja narsistit , kuka osaavat taitavasti omia luontepiirteitä peittää ja näytellä ja esitellä aivan jotain muuta, kuka ovat ja vetää vaan rooleja. Elikä punainen lippu heti, jos jollekin on niin tärkeä tämä feminismi.

Vierailija
182/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yleensä mies tarkoittaa sillä jotain miehen tossun alle alistuvaa lapatossua, joka näyttää aina 17-vuotiaalta ja on tietty neitsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset nyt ap voi sanoa suoraan mitä haluat, äläkä piiloudu feminiininen-sanan taakse. Feminiinisyyden muuten määrittää jokainen nainen itse yksilönä. Voin listata toiveesi:

- hoikka, kaunis ja pukeutuu mekkoihin, sekä pitsialusvaatteisiin

- huolehtii kodista, sekä tarpeistasi

- lohduttaa, kuuntelee

- nauraa jutuillesi, on positiivinen ja iloinen

- hoitaa sinua, kun olet sairas

-  aina valmis seksiin

- asettaa sinut aina ykköseksi joka tilanteessa

Saa ihan oikeasti haluta tällaista kumppania, mutta tiedoksi nyt sinullekin, että ko.listan ominaisuuksilla varustettuja naisia on todella vähän. Itse täytän osan noista, mutta miehen hyysäämiseen en suostu. Hiton huono diili naiselle, usein kaltaisesi miehet eivät itse anna suhteelle/naiselle mitään, vain ottavat. Ellei nyt besserwisseröntiä ja kuorsausta lasketa "antamiseksi".  

Vierailija
184/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista naisista ehkä n. 2% on aidosti feminiinisiä, ni totta kai menee tunteisiin, jos mies haluu ihan muuta ku mitä itse on. 

Perustele. Miten voi olla epäaidosti feminiininen? Ja mistä tuo 2% tulee?

Googleta Kati Hännikäinen. Hän on suomalaisen naisen "feminiinisyyden" ilmentymä. Eli tommoset pitää itseään hyvin naisellisina, vaikka absoluuttinen fakta on se, että ovat kaukana siitä. 

Sit on n. 2% suomalaisista naisista kuin Jaana Pelkonen. Aidosti feminiinen nainen. Feminiinisyys ei ole tekemistä, vaan miten kantaa kehonsa ja kuinka kaunis luonne sulla on. 

Tiedän, vaikea hyväksyä. Eikä tarvikaan. Meillä kaikilla on omat illuusiokuplat. Ne eivät kuitenkaan poista faktoja maailmasta.  

Jaana Pelkonen on sinusta feminiininen koska hän on kaunis, pieni ja pitkähiuksinen.

Nii? Feminiinen on feminiininen. 

Eli feminiinisyys on sinulle vain ulkoisia asioita.

Ulkoisia ja sisäisiä. Kirjoitin jo aiemmin, et kaunis luonne on myös osa feminiinisyyttä. Lisätä vielä ennen kaikkea sosiaalisen älykkyyden tähän. 

Mitä tiedät Pelkosen luonteesta? Tunnetko hänet? Jos et, niin miten muuten voit määritellä hänet feminiiniseksi kuin ulkonäön perusteella? 

Niinpä! Miehille kelpaa mikä luonne vaan kunhan on laiha ja isot tissit. Miehet on pinnallisia ja lähinnä haluavat olla itse äänessä. Naisten ajatukset ei kiinnosta, eikä ainakaan haluta, että omaa egoistista olemusta kukaan haastaa. 

Ehkä feminiinisyys on juuri sitä että antaa miesten olla äänessä.

Vierailija
185/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ärsyttäisi? Tokikin itse lähden siitä että tällaisen miehen on syytä olla itse maskuliininen mies eli parta kasvaa ja hartiat ovat leveämmät kuin minulla, terassin ja pihavajan rakennus onnistuu ja tulotaso on sellainen että se perinteinen breadwinner-malli onnistuu myös käytännössä. Ap varmasti on sellainen? 

Missä niin sanotaan että jos haluaa feminiinisen naisen niin miehen täytyy olla kaikkea tuota? 

Ärsyttikö?

Vierailija
186/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista naisista ehkä n. 2% on aidosti feminiinisiä, ni totta kai menee tunteisiin, jos mies haluu ihan muuta ku mitä itse on. 

Googleta Kati Hännikäinen. Hän on suomalaisen naisen "feminiinisyyden" ilmentymä. Eli tommoset pitää itseään hyvin naisellisina, vaikka absoluuttinen fakta on se, että ovat kaukana siitä. 

Sit on n. 2% suomalaisista naisista kuin Jaana Pelkonen. Aidosti feminiinen nainen. Feminiinisyys ei ole tekemistä, vaan miten kantaa kehonsa ja kuinka kaunis luonne sulla on. 

Tiedän, vaikea hyväksyä. Eikä tarvikaan. Meillä kaikilla on omat illuusiokuplat. Ne eivät kuitenkaan poista faktoja maailmasta.  

Jaana Pelkonen on sinusta feminiininen koska hän on kaunis, pieni ja pitkähiuksinen.

Ulkoisia ja sisäisiä. Kirjoitin jo aiemmin, et kaunis luonne on myös osa feminiinisyyttä. Lisätä vielä ennen kaikkea sosiaalisen älykkyyden tähän. 

Mitä tiedät Pelkosen luonteesta? Tunnetko hänet? Jos et, niin miten muuten voit määritellä hänet feminiiniseksi kuin ulkonäön perusteella? 

Joo, jo*kun ver*an ol*aan toimittu eri yhteyksissä yhdessä, et vähän on luont*enkin osalta r*apaistu pintaa syvemmältä. 

Vierailija
187/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä kyllä mitä jotkut randomit etsii itselleen. Ehkä sellainen tietynlainen naisvihamielisyys ja arvostelu ärsyttää, vaikka se ei kohdistuisi edes itseensä. 

Vierailija
188/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä olen oman naiseuteni määritellyt ihan itse.

Käyn salilla, teen töitä tekniikan parissa ja ajan traktoria. En viihdy lastenhoitajana vaan tarvitsen elämääni muutakin sisältöä, kuten työn, harrastuksia, aikuista seuraa ja seksiä. 

Ulkonäöltäni olen raamikas, tykkään sillon tällöin laittautua, mutten ole mikään hienohelma. Hameissa en viihdy. 

Jos miesten määritelmä naiseudelle oli jotain muuta niin saavat määrittelynsä pitää, mitä mä sillä tekisin?

Vierailija
189/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska emme ymmärrä mitä se tarkoittaa. Jos jollain on tuollainen vaatimus vaikkapa deittiprofiilissa, niin en laita tykkäystä, koska en voi tietää olenko hänen mielestään feminiininen vai en, eikä ole mielenkiintoa alkaa selvittämään.

Jos et edes tiedä mitä on feminiinisyys niin silloin tuskin olet. Se on hyvä että et laittanut tykkäystä

Vai niin. Olipa taas älykäs kommentti. Mutta enpä odota yhden sanan hokijalta tuon enempää. 

Hän kuvittelee, että hänen määritelmänsä feminiinisyydelle on universaali.

Vierailija
190/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn salilla, teen töitä tekniikan parissa ja ajan traktoria. En viihdy lastenhoitajana vaan tarvitsen elämääni muutakin sisältöä, kuten työn, harrastuksia, aikuista seuraa ja seksiä. 

Ulkonäöltäni olen raamikas, tykkään sillon tällöin laittautua, mutten ole mikään hienohelma. Hameissa en viihdy. 

Jos miesten määritelmä naiseudelle oli jotain muuta niin saavat määrittelynsä pitää, mitä mä sillä tekisin?

Yleensä ne on toiset naiset, jotka hanakimmin määrittelee mitä "oikeanlainen" naiseus on. 

Väitän miehenä jo ton sun viestistä huokuvan itsevarmuuden olevan 1000x seksikkäämpää ku yksikään mekoilla ja suklaansyönnillä itsestään muka naisellisen tekevän muita naisia lyttäävän olevan. Feminiinisyys on aitoutta olla oma itsensä. Sitä ei peitetä huppareilla tai tuoda enemmän esille mekoilla. 

Vierailija
191/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska emme ymmärrä mitä se tarkoittaa. Jos jollain on tuollainen vaatimus vaikkapa deittiprofiilissa, niin en laita tykkäystä, koska en voi tietää olenko hänen mielestään feminiininen vai en, eikä ole mielenkiintoa alkaa selvittämään.

Tää on vähän sama kun miehet ilmoittavat etsivänsä urheilullista puolisoa, kun tarkoittavat laihaa. Miehen koodikielessä esimerkiksi naisten kuulantyönnön EM-voittaja ei ole urheilullinen. 

Mutta eihän sitä voi laittaa että etsii laihaa, sittenhän te vasta herneen nenään vedättekin 🤣 kerro mitä siihen voi laittaa että te naiset ette suutu? 

Tarviiko siihen laittaa jotain? Painat tykkäyksen vain niille naisille, joiden ulkonäkö viehättää niin ei tule matchia väärän näköisten kanssa. Luuletko että naiset kirjoittaa profiiliin, että ei viehätytä harvahiuksisista kaljamahoista? Ei, ne vaan vedetään vasempaan. 

Vierailija
192/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jo*kun ver*an ol*aan toimittu eri yhteyksissä yhdessä, et vähän on luont*enkin osalta r*apaistu pintaa syvemmältä. 

Sitten varmaan tiedät, kuinka tärkeitä hänelle ovat sukupuolten tasa-arvoisuus, tyttöjen oikeudet ja sukupuolivähemmistöjen yhdenvertaisuus. Joku voi sanoa jopa feministiksi. Vähentääkö tämä mielikuvasi feminiinisyyttä?

Vierailija
193/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen nainen!😍

Vierailija
194/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne on toiset naiset, jotka hanakimmin määrittelee mitä "oikeanlainen" naiseus on. 

Väitän miehenä jo ton sun viestistä huokuvan itsevarmuuden olevan 1000x seksikkäämpää ku yksikään mekoilla ja suklaansyönnillä itsestään muka naisellisen tekevän muita naisia lyttäävän olevan. Feminiinisyys on aitoutta olla oma itsensä. Sitä ei peitetä huppareilla tai tuoda enemmän esille mekoilla. 

"Yleensä ne on toiset naiset, jotka hanakimmin määrittelee mitä "oikeanlainen" naiseus on." 

Tämän(kin) ketjun kommentit kyllä todistaa ihan päinvastaista.

Vierailija
195/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yleensä ne on toiset naiset, jotka hanakimmin määrittelee mitä "oikeanlainen" naiseus on." 

Tämä ketju ei ole edustava otos. Paitsi vahvistusharhoista kärsiville.

Vierailija
196/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän sama kun miehet ilmoittavat etsivänsä urheilullista puolisoa, kun tarkoittavat laihaa. Miehen koodikielessä esimerkiksi naisten kuulantyönnön EM-voittaja ei ole urheilullinen. 

Mutta eihän sitä voi laittaa että etsii laihaa, sittenhän te vasta herneen nenään vedättekin 🤣 kerro mitä siihen voi laittaa että te naiset ette suutu? 

Minä idea niitä vaatimuslistoja on ylipäätään askarrella sinne profiiliin kun eivät ne preferenssisi mukaiset naiset kiinnostu sinusta yhtään sen todennäköisemmin sillä perusteella että luettelet, mitä kaikkea pitää olla? Miksi te miehet ette osaa ihan itse tehdä sitä karsintaa vaan pyyhitte kaikki oikealle ja sitten ruikutatte kun joku vääränlainen tykkäsi takaisin? Ottaisitte joskus jotain vastuuta elämästänne. 

Vierailija
197/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, moni mies kärsii ylivertaisuusharhasta, varsinkin kuvitellessaan tietävänsä mitä naiset ajattelevat.

Vierailija
198/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse laittaa mitään mainintaa painosta. Sitten vaan raakkaa ne liian painavat pois.

Vierailija
199/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoja naisia ärsyttävät myös feminiiniset naiset.

Niin, koska itse ovat vähemmän feminiinisiä. Ei kaunis feminiininen nainen ainakaan moisesta raivostu.

No siis minä olen hoikka ja kai tällä kapealla tavalla määritellysti feminiininen nainen, on pitkät hiukset ja suurehkot tisut ja tykkään kaikenlaisista "naisten jutuista", mutta kyllä mä nämä hoikkia ja feminiinisiä haeskelevat miehet pistäisin deittiprofiilissa vasemmalle varsinkin, jos tuo on suunnilleen ainoa, mitä mies osaa itsestään ja odotuksistaan kertoa. Aikuisella miehellä pitää olla partnerilleen jo jotain muitakin kriteereitä kuin tietty maksimipaino tai tukan pituus. Ei mua lämmitä mitenkään erityisesti se että kuulen sopivani miehen vaatimuksiin, vaan enemmän se, mitä miehellä itsellään olisi annettavaa suhteeseen. 

Vierailija
200/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, moni mies kärsii ylivertaisuusharhasta, varsinkin kuvitellessaan tietävänsä mitä naiset ajattelevat.

Miehet eivät koskaan pääse selvyyteen mysteeristä nimeltä nainen. Pääsevätkö naiset itsekään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän