Helvetti miten kauhea olo tuli kun jotkut nuoret naiset tirskui kaupassa mulle(?)
En tajua miksi nauroivat, ei ollut hammastahnaa naamassa eikä muutakaan ihmeellistä. Katsoivat mua ja nauroivat ja kun kävelin lähempää ohi, niin toinen kääntyi pois ja toinen jatkoi tuijottamista. Jäivät tirskumaan kun poistuin.
Kommentit (83)
Oletko ap mies, nainen tai jotain siltä väliltä?
Miksi otit itseesi?
oletko itsekin teini?
No itse olin hakemassa pakettia postista ja sen jälkeen tuli vastaan teinityttölauma joista yksi sanoi kovaan ääneen "Oikeesti, tilaaks joku muka tuolta vaatteita" ja muut räjähäti nauruun. Ei kannata ottaa niin vakavasti.
Olet varmaan joku snapchat-tähti tietämättäsi.
Olen nainen ja ahdistun sosiaalisissa tilanteissa, olen myös hyperherkkä "kritiikille" Kun olen lukenut miten teinit nykyään käyttäytyvät, jopa kuvaavat ihmisiä ja jakelevat noita videoita somessa, en halua mennä mihinkään missä laumoina muita, varsinkaan nuoria. On minullekkin tirskuttu ja asia vaivaa vieläkin(niin tyhmälle kuin se kuulostaa)
Niillä saattoi olla joku oma juttu meneillään ja arvelivat että jos sä näit jotain sellaista joka oli niille tytöille noloa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap mies, nainen tai jotain siltä väliltä?
Nainen. Ehkä oli heidän mielestään vanhanaikaiset vaatteet tai jotain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tätä pelkään. Olisi ihan kauheaa.
Ap
Miksi sinua kiinnostaa mille lapset nauravat? Ehkä heitä nauratti kun sinulla oli samanlainen pipo kuin äidillään? Nuoriso on sellaista, ei siitä itseensä kannata ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuota on myös yllättävän paljon liikkeellä, Suomi on niin pieni paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuota on myös yllättävän paljon liikkeellä, Suomi on niin pieni paikka.
Älä. Ahdistaa. Miten selvitän sen?
Ap
Mulle on ihan sama mitä tirskuvat. Aivot eivät ole valmiit vielä pitkään aikaan.
Jostain luin että teinien aivot ovat vielä niin kehitysvaiheessa että tilaa voi kutsua "vammaksi" eli ovat vammaisia, eivät tajua syy-seuraussuhteita eivätkä kykene tunteitaan hillitsemään joten niille annetaan helposti valta :) Älä huoli, ovat ali-ihmisiä. Rennosti vaan. Mullekkin on tirskuttu ja välillä pelkäänkijn teinejä, osaavat olla hyvinkin julmia ja ahdistavia. Mutta eivät vielä ole minua hakanneet niin toivon että pysyy verbaalisena vain.
No ne saatto itse mokata jotain ja katsoi näitkö sinä
Älä välitä, kaikki on välillä kohteena. Ei tunnu kivalta, mutta mietit vain että ovat lapsia ja vähän siksi tyhmiä vielä.
Joskus ahdistaa, jos nuorisolauma tulee vastaan. Kun on taustalla kiusaamiskokemuksia, niin ne säilyy mukana.
Mutta kävelen ohi, ja ajattelen ettei ne minua tunne. Ei se nauru ole henkilökohtaista, jos edes koskee minua.
Nuorilla on usein ihan jotain todella typerää insidevitsiä joissa ei edes ole mitään järkeä tai hauskaa.