Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joitakin naisia ärsyttää, jos mies sanoo etsivänsä feminiinistä naista?

Vierailija
26.09.2026 |

En ymmärrä. 

Kommentit (284)

Vierailija
281/284 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ärsytä, mutta en myöskään ymmärrä, miksi katsot tarpeelliseksi ilmoittaa haeskelusi ylipäätään kenellekään. Ajattelitko, että kukaan tekee mitään tuolla tiedolla? 

Oikeasti haluaisin seepran vaimoksi. Mistähän voi ostaa seepran?

Ap

Oletko koskaan miettynyt miksi seeproilla ei ratsasteta?

Ne potkii ja puree. Onnea valitsemallasi tiellä. 

Vierailija
282/284 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ärsyttäisi? Tokikin itse lähden siitä että tällaisen miehen on syytä olla itse maskuliininen mies eli parta kasvaa ja hartiat ovat leveämmät kuin minulla, terassin ja pihavajan rakennus onnistuu ja tulotaso on sellainen että se perinteinen breadwinner-malli onnistuu myös käytännössä. Ap varmasti on sellainen? 

Sulla meni toi terassin ja pihavajan rakentaminen vähän väärin. Breadwinner mies ulkoistaa tuollaiset tehtävät ammattilaisille eikä käytä omaa aikaansa alhaisen tuottavuuden fyysiseen työhön. 

Tää on aina yhtä hauskaa kun päivystävä neitsytmies tulee kertomaan naisille, mikä on naisten mielestä maskuliinista. 👍 

Ei tuolla kommentilla ollut mitään tekemistä maskuliinisuuden kanssa, vaan sen kanssa, että Breadwinner miehellä, jolla on vaativa työ joka vie säännöllisesti sen 50-60 tuntia viikossa ja kompensaatio on kova, niin ei hänellä ole aikaa rakentaa terasseja sun muita. Kommenttini viittasi nimenomaan tähän. Ei ole helppoa löytää koko perheen elättävä uraohjus joka samalla ehtii rakentaa sitä sun tätä. Jos lähipiirissä ei ole tälläistä henkilöä (toimitusjohtaja ei ole työsuhteessa eikä häneen sovelleta työsopimuslakia), niin ei välttämättä hahmota mitä tämä tarkoittaa perheen arjessa.

Minulla on verokoneessa kaksi numeroa plus kuusi nollaa, puolisoni (ylempi korkeakoulututkinto) on ollut kotona lasten (3) kanssa ja olemme aina asuneet isossa perheasunnossa Helsingin kalleimilla alueilla ja siivooja on pitänyt kodin kunnossa. Terassin rakentamisen sijaan vietin mielummin liikenevän ajan perheen kanssa ja lasten harrastuksiin osallistumiseen: välinehuoltoon (pujottelu) tai kilpapurjehduksen parissa. Puolisoni pyörittää arkea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/284 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ärsytä. 

T. Kaappihomoon tutustunut. 

Vierailija
284/284 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incel toivoo taas, että naisia ärsyttäisi mikä tahansa miehiin liittyvä. Hupaisaa.

Täällä ei tarvitse olla incel, eikä varta vasten yrittää ärsyttää palstamammoja. Olette ärsyyntyneessä tilassa muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi