Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joitakin naisia ärsyttää, jos mies sanoo etsivänsä feminiinistä naista?

Vierailija
26.09.2026 |

En ymmärrä. 

Kommentit (206)

Vierailija
161/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos näille miehille sitten esittelisi vaikka kymmenen feminiinistä naista, niin eivät kiinnostuisi yhdestäkään jos naiset eivät olisi lisäksi hoikkia ja kauniita. Ärsyttää ettei aikuinen ihminen uskalla suoraan sanoa etsivänsä ulkoisesti tietynlaista ja samalla myönnä pinnallisuuttaan.

Huutista! Milloin fyysinen vetovoima on tullu kielletyksi parinmuodostuksessa!? Ei ihme, ettei suomalaiset enää harrasta seksiä, jos ei saa tuntea fyysistä vetovoimaa omaa kumppaniaan kohtaan, ku se koetaan "pinnallisena". Ei jumalauta miten sairas maailmankuva. No, mä valitsen kumppanini niin sisäisen ku ulkoisenkin kauneuden perusteella, koska PARISUHTEESSA en halua ihmistä, joka on just MULLE epämiellyttävä ulkoisesti. 

Nuoret: ku valitsette työntekijää, ni ulkonäkö ei saa vaikuttaa valintatulokseen. Kun valitsette elämänkumppania ulkonäön saa ja pitää vaikuttaa valintatulokseen. 

Onks tää "pinnallisuus"-pelleily, joku pottunokkien suunnitelma lytätä heitä fyysisesti haluttavampia ja pilkata ja syyllistää miehiä, jotta pottunokalle jäisi kans edes joku muu ku Esson baarin korttiringin jäsen? 

Vierailija
162/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen miehen joka on etsinyt koko ikänsä juurikin pehmeää ja herkkää naista. Ärsyyntyy silminnähden tilanteissa joissa nainen "vie liikaa tilaa" esim nauramalla tai puhumalla kovaa, vitsailemalla ronskisti sanomalla miehelleen napakasti vastaan. Valitti minulle kerran että pitäisi varmaan muuttaa muualle että löytyisi erilaisia naisia. Kyllä se vaikuttaa jonkinasteista naisvihaa olevan, koska häntä ei ärsytä miehet jotka käyttäytyvät noin. Ja itse hän on siis 50v kalju raksamies jolla alkoholiongelma.

Oi kun löytyisi hänellekin joku thaimaalainen vaimo!

Olen nimittäin useammankin reaalimaailman thaikkuvaimon menoa seurannut, ja kyllä he on aika napakasti puoliaan pitäneet🤭

Sama. Tiukkoja tätejä. Eivät siedä miehen laiskottelua ja makoilua lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska emme ymmärrä mitä se tarkoittaa. Jos jollain on tuollainen vaatimus vaikkapa deittiprofiilissa, niin en laita tykkäystä, koska en voi tietää olenko hänen mielestään feminiininen vai en, eikä ole mielenkiintoa alkaa selvittämään.

Juuri näin!!! Mitä tarkoittaa feminiininen!?! Naisia on joka lähtöön, ja tuo sana on naurettavan suppea kuvaamaan yhtään mitään muuta kuin eltaantunutta, miesten luomaa stereotypiaa miehelle kelpaavasta ja haluttavasta naisellisuudesta. Jos ensisijainen hakutoive on noin typerä, lienee mieskin melkoinen turhake. 

Vierailija
164/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista naisista ehkä n. 2% on aidosti feminiinisiä, ni totta kai menee tunteisiin, jos mies haluu ihan muuta ku mitä itse on. 

Perustele. Miten voi olla epäaidosti feminiininen? Ja mistä tuo 2% tulee?

Googleta Kati Hännikäinen. Hän on suomalaisen naisen "feminiinisyyden" ilmentymä. Eli tommoset pitää itseään hyvin naisellisina, vaikka absoluuttinen fakta on se, että ovat kaukana siitä. 

Sit on n. 2% suomalaisista naisista kuin Jaana Pelkonen. Aidosti feminiinen nainen. Feminiinisyys ei ole tekemistä, vaan miten kantaa kehonsa ja kuinka kaunis luonne sulla on. 

Tiedän, vaikea hyväksyä. Eikä tarvikaan. Meillä kaikilla on omat illuusiokuplat. Ne eivät kuitenkaan poista faktoja maailmasta.  

Jaana Pelkonen on sinusta feminiininen koska hän on kaunis, pieni ja pitkähiuksinen.

Nii? Feminiinen on feminiininen. 

Eli feminiinisyys on sinulle vain ulkoisia asioita.

Ulkoisia ja sisäisiä. Kirjoitin jo aiemmin, et kaunis luonne on myös osa feminiinisyyttä. Lisätä vielä ennen kaikkea sosiaalisen älykkyyden tähän. 

Mitä tiedät Pelkosen luonteesta? Tunnetko hänet? Jos et, niin miten muuten voit määritellä hänet feminiiniseksi kuin ulkonäön perusteella? 

Vierailija
165/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista naisista ehkä n. 2% on aidosti feminiinisiä, ni totta kai menee tunteisiin, jos mies haluu ihan muuta ku mitä itse on. 

Perustele. Miten voi olla epäaidosti feminiininen? Ja mistä tuo 2% tulee?

Googleta Kati Hännikäinen. Hän on suomalaisen naisen "feminiinisyyden" ilmentymä. Eli tommoset pitää itseään hyvin naisellisina, vaikka absoluuttinen fakta on se, että ovat kaukana siitä. 

Sit on n. 2% suomalaisista naisista kuin Jaana Pelkonen. Aidosti feminiinen nainen. Feminiinisyys ei ole tekemistä, vaan miten kantaa kehonsa ja kuinka kaunis luonne sulla on. 

Tiedän, vaikea hyväksyä. Eikä tarvikaan. Meillä kaikilla on omat illuusiokuplat. Ne eivät kuitenkaan poista faktoja maailmasta.  

Jaana Pelkonen on sinusta feminiininen koska hän on kaunis, pieni ja pitkähiuksinen.

Nii? Feminiinen on feminiininen. 

Eli feminiinisyys on sinulle vain ulkoisia asioita.

Ulkoisia ja sisäisiä. Kirjoitin jo aiemmin, et kaunis luonne on myös osa feminiinisyyttä. Lisätä vielä ennen kaikkea sosiaalisen älykkyyden tähän. 

Mitä tiedät Pelkosen luonteesta? Tunnetko hänet? Jos et, niin miten muuten voit määritellä hänet feminiiniseksi kuin ulkonäön perusteella? 

Niinpä! Miehille kelpaa mikä luonne vaan kunhan on laiha ja isot tissit. Miehet on pinnallisia ja lähinnä haluavat olla itse äänessä. Naisten ajatukset ei kiinnosta, eikä ainakaan haluta, että omaa egoistista olemusta kukaan haastaa. 

Vierailija
166/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ärsyttäisi? Tokikin itse lähden siitä että tällaisen miehen on syytä olla itse maskuliininen mies eli parta kasvaa ja hartiat ovat leveämmät kuin minulla, terassin ja pihavajan rakennus onnistuu ja tulotaso on sellainen että se perinteinen breadwinner-malli onnistuu myös käytännössä. Ap varmasti on sellainen? 

Sulla meni toi terassin ja pihavajan rakentaminen vähän väärin. Breadwinner mies ulkoistaa tuollaiset tehtävät ammattilaisille eikä käytä omaa aikaansa alhaisen tuottavuuden fyysiseen työhön. 

Sinä se ihan väärässä olet. Vaikka miehellä olisi rahaa miten paljon tahansa, niin aikaansaapa ja käsistään kätevä mies on naisista haluttava. Mies, joka osaa vain soittaa puhelimella on harvoin sellainen.

Samaa mieltä, että mies joka osaa tehdä käsillään koetaan useammin maskuliinisena. Esimerkiksi minä nuorempana seurustelin hyvännäköisen miehen kanssa jolla oli Audi alla ja kävi ahkerasti salilla ja pukeutui hyvin. Mutta! Lopulta en kokenut häntä maskuliiniseksi mieheksi miehekkäästä ulkonäöstä huolimatta, sillä hän ei osannut muuta kuin pullistella lihaksillaan, kaahailla kalliilla autollaan ja peilata uusia vaatteitaan. Ei suostunut esimerkiksi ajamaan pihani nurmikkoa, koska oli muka liian fyysistä työtä. Sen sijaan hän mieluummin makasi siinä nurmikolla saadakseen rusketuksen, jotta lihaksensa näyttäisi paremmalta. Siinä vasta "mies".

Asuinalueellani tehdään tällä hetkellä tietöitä ja täytyy kyllä sanoa, että noita fyysistä työtä tekeviä miehiä katson hieman pidempään. Ovat työhousuissaan ja ronskeissa työotteissaan erittäin miehekkäitä. Ihan sama onko 25v tai 55v, niin pääni kääntyy. 

Mulle taas pelkkä fyysinen työ ei tee miehestä yhtään miehekästä. Se fyysistä työtä tekeväkin mies voi olla täysi lusmu kotioloissa, vältellä vastuunkantoa ja jättää kaikki arjen hommat kumppanin harteille, mikä saa miehen pikemminkin muistuttamaan keskenkasvuista lasta.

Miehet palstalla taas pitävät kotitöitä tekevää ja lapsistaan huolehtivaa miestä feminiinisenä. Irvailevat essu päällä kulkevasta ja lapsia imettävästä varaäidistä ja lapsenpiiasta.

Tositarina omasta elämästäni: Seurustelin parikymppisenä miehen kanssa, jonka sisko oli tullut yllättäen raskaaksi ja pitänyt lapsen yksin. Lapsi oli taaperona meillä välillä yötä hoidossa, jotta äiti pääsisi edes joskus johonkin. Olimme sen ikäisiä, että lapsiin ei muuten ollut oikein mitään kosketusta omassa elämässä. Kerran yöllä mies nousi lohduttamaan äitinsä perään itkevää lasta, ja muistan miten näin hänet yhtäkkiä ihan uudessa valossa. Hän tuntui minusta yhtäkkiä aivan mielettömän miehekkäältä. En osannut silloin oikein nimetä, mikä siinä oli, mutta nyt 20 vuotta myöhemmin tajuan oikein hyvin: Vastuuntunto. Aikuisuus. Suurin osa parikymppisestä miehistähän on sen verran itsekeskeisiä ja epäkypsiä, että tuo oli siinä kohtaa jotain ihan erilaista, ja todella seksikästä. Ja tätä ei päivystävä palstauli tule koskaan ymmärtämään eikä usko vaikka se miten hänelle selitettäisiin, koska hänestä luotettavampi tieto naisten haluamisista tulee muilta yksinäisiltä miehiltä. 

Vierailija
167/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ärsyttäisi? Tokikin itse lähden siitä että tällaisen miehen on syytä olla itse maskuliininen mies eli parta kasvaa ja hartiat ovat leveämmät kuin minulla, terassin ja pihavajan rakennus onnistuu ja tulotaso on sellainen että se perinteinen breadwinner-malli onnistuu myös käytännössä. Ap varmasti on sellainen? 

Missä niin sanotaan että jos haluaa feminiinisen naisen niin miehen täytyy olla kaikkea tuota? 

Vierailija
168/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jos näille miehille sitten esittelisi vaikka kymmenen feminiinistä naista, niin eivät kiinnostuisi yhdestäkään jos naiset eivät olisi lisäksi hoikkia ja kauniita. Ärsyttää ettei aikuinen ihminen uskalla suoraan sanoa etsivänsä ulkoisesti tietynlaista ja samalla myönnä pinnallisuuttaan.

Huutista! Milloin fyysinen vetovoima on tullu kielletyksi parinmuodostuksessa!? Ei ihme, ettei suomalaiset enää harrasta seksiä, jos ei saa tuntea fyysistä vetovoimaa omaa kumppaniaan kohtaan, ku se koetaan "pinnallisena". Ei jumalauta miten sairas maailmankuva. No, mä valitsen kumppanini niin sisäisen ku ulkoisenkin kauneuden perusteella, koska PARISUHTEESSA en halua ihmistä, joka on just MULLE epämiellyttävä ulkoisesti. 

Nuoret: ku valitsette työntekijää, ni ulkonäkö ei saa vaikuttaa valintatulokseen. Kun valitsette elämänkumppania ulkonäön saa ja pitää vaikuttaa valintatulokseen. 

Onks tää "pinnallisuus"-pelleily, joku pottunokkien suunnitelma lytätä heitä fyysisesti haluttavampia ja pilkata ja syyllistää miehiä, jotta pottunokalle jäisi kans edes joku muu ku Esson baarin korttiringin jäsen? 

En sanonut kommentissani ettei ulkonäöllä saa olla mitään väliä, vaan että tuollainen koodikieli ärsyttää. Jos haluat ulkoisesti tietynlaisen niin sano se, feminiinisyys on jotain muuta. Pinnallisuudessa on myös eroa. Jotkut meistä aidosti ihastuvat enemmän sisäisesti ja silloin se ulkokuorikin alkaa viehättää. 

Vierailija
169/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmisto haluaa, että kaikista suomalaisista tulee lisääntymiskyvyttömiä sekasikiöitä, joista ei erota sukupuolta.

Vierailija
170/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppi

Vierailija
171/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kateellisia, koska ovat lyhyttukksisia, silmälasipäisiä + tyylitajuttomia. Heillä on perjantaisin karkkipäivä ja asuvat kissan kanssa.

Karkkien syöminen, silmälasit ja kissan omistaminen eivät ole feminiinisiä asioita? Just tätä tarkoitin mun kommentissa. Kukaan ei tiedä mitä tuo vaatimus pitää sisällään.

Itse femiinisyys on olemus, ei sitä että syötkö karkkia tai käytätkö rillejä. Väitätkö että mies joka käyttää rillejä on feminiinisempi tai maskuliinisempi? Eiköhän se tule sisältä

Vierailija
172/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei piittaa mitä sinä inceli etsit :D

Sen verran kumminkin piittaat että piti tänne tulla itkemään

Vierailija
173/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä niin sanotaan että jos haluaa feminiinisen naisen niin miehen täytyy olla kaikkea tuota? 

Miksi feminiininen nainen haluaisi epämiehekkään miehen? Ei homma pysy sillä tavoin tasapainossa.

Vierailija
174/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska emme ymmärrä mitä se tarkoittaa. Jos jollain on tuollainen vaatimus vaikkapa deittiprofiilissa, niin en laita tykkäystä, koska en voi tietää olenko hänen mielestään feminiininen vai en, eikä ole mielenkiintoa alkaa selvittämään.

Jos et edes tiedä mitä on feminiinisyys niin silloin tuskin olet. Se on hyvä että et laittanut tykkäystä

Vierailija
175/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat sinä pulkannarukäsillä varustettuna persaukisena kynäkaulanakin haluta ihan ketä tahansa, mutta kenelläkään ei ole velvollisuutta kelpuuttaa sinua. Mikä tässä yhtälössä on noin vaikeaa? 

Vierailija
176/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän sama kun miehet ilmoittavat etsivänsä urheilullista puolisoa, kun tarkoittavat laihaa. Miehen koodikielessä esimerkiksi naisten kuulantyönnön EM-voittaja ei ole urheilullinen. 

Mutta eihän sitä voi laittaa että etsii laihaa, sittenhän te vasta herneen nenään vedättekin 🤣 kerro mitä siihen voi laittaa että te naiset ette suutu? 

Vierailija
177/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja naisia ärsyttävät myös feminiiniset naiset.

Niin, koska itse ovat vähemmän feminiinisiä. Ei kaunis feminiininen nainen ainakaan moisesta raivostu.

Vierailija
178/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän sama kun miehet ilmoittavat etsivänsä urheilullista puolisoa, kun tarkoittavat laihaa. Miehen koodikielessä esimerkiksi naisten kuulantyönnön EM-voittaja ei ole urheilullinen. 

Mutta eihän sitä voi laittaa että etsii laihaa, sittenhän te vasta herneen nenään vedättekin 🤣 kerro mitä siihen voi laittaa että te naiset ette suutu? 

"Olen laiha (ja x, y,  z) mies, etsin kaltaistani naista". Näin.

Vierailija
179/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et edes tiedä mitä on feminiinisyys niin silloin tuskin olet. Se on hyvä että et laittanut tykkäystä

Vai niin. Olipa taas älykäs kommentti. Mutta enpä odota yhden sanan hokijalta tuon enempää. 

Vierailija
180/206 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi noin päin kuin että FEMINISTISTÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi