Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on kymmeniä tuhansia yksinhuoltajaäitejä ja ne kaipaa parisuhdetta.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasiassa ne kaipaa elättäjää itselleen ja penskoilleen.

Mieti kun viet uuden "rakkauden" näytille vanhemmillesi jonka mukana tulee pari muksua. On siinä vanhemmilla pettynyt olo.

Tunnen joitain tällaisia tapauksia.

En tiedä, mitä ne appivanhemmat on ajatelleet, mutta ainakin kaikki on erittäin hyvissä väleissä keskenään ja jokaisessa tapauksessa jossa mies ollut lapseton, ovat saaneet myös biologisen lapsenlapsen/lapsenlapsia joten turhaan valittaisivat.

Vierailija
62/75 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan riippuu minkä ikäinen tenava ja onko biologinen isä kuvioissa mukana. Riittävän nuori ja isästä ei tietoa, niin muksun voi kasvattaa omanaan.

En lähtisi liukkaille ja on tuossa vähän sellaista aisankannattaja meininkiä miehellä jos ei niin haittaa kuinka paljon on omaa eukkoa nussittu, suurinta osaa nyt on mutta en siiitä haluaisi jatkuvana muistutuksena toisen miehen kakaraa pyörimässä jaloissa

Kuulostat kovin epävarmalta. 

Kuulostat kovin idiootilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikertaa sinkkuäitiä kokeillut ja ikinä en enää astu siihen taloudelliseen ansaan. Sinkkuäideille mies on vain Ilmainen lapsenvahti ja lapsen elämän maksaja jolla ei ole mitään sanan valtaa siihen miten lapsi kasvatetaan. 

Vaikka jokainen äiti sanoo että "sinun ei tarvi maksaa minun lapsen asioita" niin omissa ja ystävien parisuhteissa se on aina mennyt siihen että vaikka äiti näin sanoo niin silti mies joutuu maksamaan joko suoraan tai epäsuoraan niitä lapsen asioita

Muutaman kuukauden tapailin yhtä isää jolla hänen kaksi lastaan oli hänellä yhden viikonlopun kuukaudessa. Aiottiin viettää iltaa yhdessä kahdestaan juuri ennen lapsiviikonloppua, käytiin ruokakaupassa ja oli tapana maksaa yhteiset ostokset vuorotellen, oli minun vuoroni. Hän alkoi lappaamaan kärryyn jugurtteja yms. muksuilleen olettaen että maksan nekin. En muuten maksanut. En ollut edes tavannut niitä lapsia. Jos olisin suostunut niin tuskin olisi jäänyt yhteen kertaan, ja olin vielä opiskelija ja hän hyvä palkkaisessa työssä. Ei mennyt kauaa kun päätin koko suhteen, enkä enää koskaan aio koskea lapsellisiin pitkällä tikullakaan (siis syitä on monia monia monia muitakin). Eli kyllä ne viikonloppuisätkin voi kuvitella hyötyvänsä lapsettoman (vähistäkin) rahoista, ei ainoastaan äidit. 

voi vit*tu miten törkeää mieheltä! Siis juuri stereotyyppinen viikonloppufaija.

Vierailija
64/75 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen on usein syynsä miksi ovat yh-äitejä. Tunnen muutaman kohtalaisen hyvin ja heidän kohdalla en uskonut hetkeäkään ettei lapsen isä olisi lähtenyt.

Jep

Vierailija
65/75 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon täällä yleistetään, ängetään samaan muottiin. Olen yh-äiti ja maksamme exän kanssa lasten kulut 50/50. Nykyinen seurustelukumppanini ei osallistu kustannuksiini, ei lasteni eikä minun henkilökohtaisiini. Enkä minä hänen. 

Vierailija
66/75 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YH:t ovat ihania, niiltä irtoaa helposti :D

Älä yleistä! Minäkin olin ja olen yhä ihana, mutta edellytin kunnollista tutustumista ennen petipuuhia. Ehkäpä miehet luulivat toista, koska vienti olisi ollut kovaa. Sitä ihmettelin usein, että kuinka voikaan olla, mutta ei sieltä sitten sitä perheen päätä minun yksilapsiselle tynkäperheelleni löytynyt. Joku osoittautui alkoholistiksi, toinen taas alistavaksi ja mustasukkaiseksi narsistiksi, kolmas sitoutumiskammoiseksi ja ulkopuolisia seksikokemuksia himoavaksi, joten jo 15 vuotta sitten lopetin rakastavasta kumppanista haaveilemisen. Eipä siinä, lapsi on jo keski-ikäinen ja itsekin olen jo eläkkeellä, joten tässä tämä menee kun ei ajattele.

Vierailija
67/75 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*elättäjää äpärillensä

Kuka tahansa tarpeeksi typerä kelpaa 

Vierailija
68/75 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon täällä yleistetään, ängetään samaan muottiin. Olen yh-äiti ja maksamme exän kanssa lasten kulut 50/50. Nykyinen seurustelukumppanini ei osallistu kustannuksiini, ei lasteni eikä minun henkilökohtaisiini. Enkä minä hänen. 

kuinka isot tulot sinulla on? Asutko yhdessä kumppanisi kanssa?

Vierailija
69/75 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Parisuhteessa voi olla vaikka ei asu yhdessä tai ole naimisissa. Kumpikin maksaa omat ja lapsensa kulut. Toimivin ratkaisu.

Vierailija
70/75 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuinka isot tulot sinulla on? Asutko yhdessä kumppanisi kanssa?

Ei kovin isot, enkä asu kumppanini kanssa yhdessä. Mahdollinen yhteenmuutto tulee harkintaan aikaisintaan muutaman vuoden kuluttua,kun lapset aikuisia ja muuttavat omilleen. He tulevat hyvin toimeen keskenään,mutta lapsilla on jo isä ja minä siis olen poikkeava yh, kun en ole valjastamassa uudesta kumppanista isähahmoa/elättäjää. Toki uskon meitä olevan paljon,mutta nälvijöille tiedoksi.

Vierailija
71/75 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tyydyttämään ne parisuhdetarpeet lapsen isän kanssa.

Vierailija
72/75 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäivälehti voisi tehdä vastaavan jutun yh-/etäisistä. Pommittavatkohan kaikki upeat naiset heitä treffikutsuilla?

Vierailija
73/75 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika olla yksinhuoltaja.

Minä pysyn sellaisista kaukana, ja jos joku kysyy miksi niin sanon että en ole tarpeeksi hyvä ihminen äitipuoleksi.

Jollain tavalla se yksinhuoltajuus on aina oma vika. Sinä sen lurjuksen kanssa teit lapsen, en minä.

Minua ei vain kiinnosta ja en ole valmis ryhtymään teidän perheen sylkykupiksi

Vierailija
74/75 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vika olla yksinhuoltaja.

Minä pysyn sellaisista kaukana, ja jos joku kysyy miksi niin sanon että en ole tarpeeksi hyvä ihminen äitipuoleksi.

Jollain tavalla se yksinhuoltajuus on aina oma vika. Sinä sen lurjuksen kanssa teit lapsen, en minä.

Minua ei vain kiinnosta ja en ole valmis ryhtymään teidän perheen sylkykupiksi

Ei se aina ihan näin ole,mutta hyvä kun olet rehellinen itsellesi ja muille. Miksi olet noin vihamielinen? On lukuisia syitä,jotka johtaneet ihmisten eroon ja yksin-/yhteishuoltajuuteen. Aina ei ole kyse lurjuksista, voi olla esim.leskeytyminenkin.

Sinun ei tarvitse alkaa äitipuoleksi kenellekään, peace& love 🙏

Vierailija
75/75 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kaipaa parisuhdetta ei vielä tarkoita että kelpaa parisuhteeseen. Niin monet naiset nykypäivänä on semmoisia että ei kelpaa parisuhteeseen. Parisuhde kun aina on kahden kauppaa mikä ei todellakaan toimi jos toisen asenne on minäminäminä, minä saan tehdä niin kuin itse haluan, minun tahto ja minun vaatimukset eikä minulta saa vaatia mitään. Vielä kun päälle lisätään se että naiset pistää ihan kaiken parisuhteen ja miehen edelle  tästä johtuu se että sinkkuöitejö on kiin paljon eikä miehet halua enää parisuhteeseen naisen kanssa. Eihän naisetkaan suostu parisuhteeseen missä olisi vain henkisen ja taloudellisen hyväksikäytön kohde jolla ei ole mitään arvoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi