Siis matkustatko omassa autossa takapenkillä kun miehes ajaa?
Kommentit (34)
Minä ajan omalla autollani ja mies istuu yleensä etupenkillä kyydissä. Voi istua takapenkilläkin jos etupenkki on käytössä.
Silloin jos joku muu istuu etupenkillä niin kyllä istun takana. Muuten aina apukuskin paikalla.
Siis oikeesti ja miten on vai onko niin tai näin?
Jos perheen pisin on mukana, niin kyllä. Istun myös takana, jos jälkikasvu on ratissa.
Omassa autossa en edes pääse takapenkille, kun siinä on niin vähän jalkatilaa. Sitäpaitsi, jos ollaan mun autolla liikkeellä, minä ajan.
Miehen autossa on hyvät jalkatilat takana, siinä saatan istua takapenkillä, varsinkin kun anoppi on kyydissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos perheen pisin on mukana, niin kyllä. Istun myös takana, jos jälkikasvu on ratissa.
Pelkäätkö lapsesi kyydissä?
Mulla ei ole omaa autoa ja miehellä ei ole korttia eikä aja edes ilman korttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne suostu ajamaan, jos minä istun vieressä neuvomassa. Isänsä huolivat siihen eteen, tämä heitä opettikin. No, olen toisen lapsen kyydissä istunut kerran edessä pari sataa metriä, se matka ajeltiin kahdestaan.
OIKEESTI!!!!!!!!!!!! MUTTA EN SIKSI ETTÄ PELKÄISIN VAIN KAHDESTA MUUSTA ERINÄISESTÄ SYYSTÄ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaAAAAAAAAAAAAAAaAAA AAA
AAAA AAAAA AAAAAAA
HYPERVENTILOIN AAAAAA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne suostu ajamaan, jos minä istun vieressä neuvomassa. Isänsä huolivat siihen eteen, tämä heitä opettikin. No, olen toisen lapsen kyydissä istunut kerran edessä pari sataa metriä, se matka ajeltiin kahdestaan.
Pitäiskö sun olla joskus hiljaa?
Ei ole ollut miestä, autoa ja muuta sellaista. En olisi takana. Miehen pitäisi olla hyvä kuski.
Enimmäkseen muija matkustaa peräkontissa. Ihan ympäristö syistä. Siis se lisää huomattavasti ympäristön viihtyvyyttä kun muija on katseilta piilossa.
Pöytäkonehullu vaihtanut aihetta.
Pitkillä matkoilla aina, saan rauhassa käyttää siellä läppäriä ja puhelinta, paljon enemmän tilaa kaikille tavaroille.
En. Istun silloin mieheni vieressä, sillä osaan pitää suuni kiinni. Mies taas ei osaa, joten kun minä ajan, hän istuu takapenkillä tai on tulematta mukaan. Tämä ratkaisu oli pakko tehdä, ettei tulisi onnettomuuksia.
Omassa autossa? Tarkoitat kai Santanderin autossa
Istun repsikan paikalla ja pidän turpani kiinni.
Aika usein. Takapenkillä on niin hyvin tilaa jaloille, pelkääjän paikalla ei kun turvaistuin on siinä takana.