Suomessa on kymmeniä tuhansia yksinhuoltajaäitejä ja ne kaipaa parisuhdetta.
Kommentit (66)
Vielä voisin antaa mahdollisuuden jos niitä lapsia on vain yhden miehen kanssa ja lapset ovat samanvärisiä kuin äiti
Vierailija kirjoitti:
Yh-äiti sopii eronneelle miehelle, jolla on itselläänkin lapsia, parhaassa tapauksessa miehen lapset ovat vanhempia, ja miehelle on tullut kokemusta lapsiperhearjesta ja rutiinia lastenhoidosta, mutta toisaalta omat lapset ovat jo sen verran vanhoja, että eivät tarvitse erityisesti hoivaa ja huolenpitoa.
sopiihan yh-äidille myös lapseton mies.
Vierailija kirjoitti:
Huomautan, että suurin osa on yhteishuoltajia. Itse olin totaali yksinhuoltaja ja noissa on eroa.
Todella pieni ero.
Silti miehet kiertävät kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
No yh-äiti deittimarkkinoilla alinta sakkaa, pantavaksi kelpaa, muuta toisen kersat on ehdoton ei.
Yh-isät ovat kyllä hottiksia.
Ihan riippuu minkä ikäinen tenava ja onko biologinen isä kuvioissa mukana. Riittävän nuori ja isästä ei tietoa, niin muksun voi kasvattaa omanaan.
Siihen on usein syynsä miksi ovat yh-äitejä. Tunnen muutaman kohtalaisen hyvin ja heidän kohdalla en uskonut hetkeäkään ettei lapsen isä olisi lähtenyt.
Ei nämä yh äidit kaipaamparisihdetta vaan kaipaa orjaa joka mahdollistaa kaiken ja maksaan hänen sekä hänen lapsen elämän
Vierailija kirjoitti:
Ihan riippuu minkä ikäinen tenava ja onko biologinen isä kuvioissa mukana. Riittävän nuori ja isästä ei tietoa, niin muksun voi kasvattaa omanaan.
En lähtisi liukkaille ja on tuossa vähän sellaista aisankannattaja meininkiä miehellä jos ei niin haittaa kuinka paljon on omaa eukkoa nussittu, suurinta osaa nyt on mutta en siiitä haluaisi jatkuvana muistutuksena toisen miehen kakaraa pyörimässä jaloissa
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on cuckmiehen voimaa!
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa ne kaipaa elättäjää itselleen ja penskoilleen.
Eikös ensisijainen elatusvelvollisuus ole lasten isällä, ei äidin uudella partnerilla?
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä yh äidit kaipaamparisihdetta vaan kaipaa orjaa joka mahdollistaa kaiken ja maksaan hänen sekä hänen lapsen elämän
Tunnen tilanteita, jossa on käynyt tasan päinvastoin.
YH-äidin ex-puoliso on dumpattu pois kuvioista, mutta maksaa silti korkeimpia mahdollisia elatusmaksuja.
Sitten yh-äiti löytää jonkun työttömän, rahattoman jyrsijän lisäelätiksi ja "isähahmoksi". Tämä uusi daddy tietenkin muuttaa pika pikaa naisen luo asumaan ja nauttimaan kaikista "perheenisän" eduista.
Se että kaipaa parisuhdetta ei vielä tarkoita on olisi kelpaava parisuhteeseen. Yleensä YH äidit on kaikista hirveimpiä miestenvihaajia ja miesten hyväksikäyttäjiä jotka takaa sen että näillä äidellä yksikään parisuhde ei ole kestävä eikä oikeastaan ole kykeneviä parisuhteeseen. Ja kun juttelee YH äitien kanssa niin näiden kanssa ei parisuhdetta pysty edes rakentamaan kun parisuhde on kahden kauppaa ja täynnä kompromisseja mutta nämä ajattelee että miehen on tehtävä kaikki naisen ja naisen lapsen hyvöksi mutta naisen ei kuulu tehdä mitään miehen hyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa ne kaipaa elättäjää itselleen ja penskoilleen.
Eikös ensisijainen elatusvelvollisuus ole lasten isällä, ei äidin uudella partnerilla?
Kunpa nämä äiditkin ymmärtäisi tämän eikä ajattelisi että uuden miehen kuuluu maksaa minun ja minun lapsen elämän. Ihan jokainen sinkkuäiti maksattaa oman lapsensa asioita uudella miehellä vaikka ihannjokainen sanoo että uuden miehen ei tarvi maksaa minun lapsen asioita. Jos äiti ei maksaa suoraan lapsen asioita niin äiti maksattaa omia asioitaan miehellä että naisen omat rahat riittää paremmin lapseen. Mies joutuu aina maksamaan suoraan tai epäsuoraan niitä lapsen asioita. Ihan jokainen nainenkin tietää tämän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi liukkaille ja on tuossa vähän sellaista aisankannattaja meininkiä miehellä jos ei niin haittaa kuinka paljon on omaa eukkoa nussittu, suurinta osaa nyt on mutta en siiitä haluaisi jatkuvana muistutuksena toisen miehen kakaraa pyörimässä jaloissa
Kuulostat kovin epävarmalta.
Miksi he niin kipeästi kaipaavat?
Eihän parisuhde ole mikään perusoikeus edes sinkkuäidille.
Ehkä Suvia ei ole enää tarkoitettu suhteeseen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Parikertaa sinkkuäitiä kokeillut ja ikinä en enää astu siihen taloudelliseen ansaan. Sinkkuäideille mies on vain Ilmainen lapsenvahti ja lapsen elämän maksaja jolla ei ole mitään sanan valtaa siihen miten lapsi kasvatetaan.
Vaikka jokainen äiti sanoo että "sinun ei tarvi maksaa minun lapsen asioita" niin omissa ja ystävien parisuhteissa se on aina mennyt siihen että vaikka äiti näin sanoo niin silti mies joutuu maksamaan joko suoraan tai epäsuoraan niitä lapsen asioita
Muutaman kuukauden tapailin yhtä isää jolla hänen kaksi lastaan oli hänellä yhden viikonlopun kuukaudessa. Aiottiin viettää iltaa yhdessä kahdestaan juuri ennen lapsiviikonloppua, käytiin ruokakaupassa ja oli tapana maksaa yhteiset ostokset vuorotellen, oli minun vuoroni. Hän alkoi lappaamaan kärryyn jugurtteja yms. muksuilleen olettaen että maksan nekin. En muuten maksanut. En ollut edes tavannut niitä lapsia. Jos olisin suostunut niin tuskin olisi jäänyt yhteen kertaan, ja olin vielä opiskelija ja hän hyvä palkkaisessa työssä. Ei mennyt kauaa kun päätin koko suhteen, enkä enää koskaan aio koskea lapsellisiin pitkällä tikullakaan (siis syitä on monia monia monia muitakin). Eli kyllä ne viikonloppuisätkin voi kuvitella hyötyvänsä lapsettoman (vähistäkin) rahoista, ei ainoastaan äidit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksumuuri. Mikä tuossa on siis se ongelman ydin? Ei löydy poikaystävää millään, mutta tarjontaa riittää? Mihin homma kosahtaa?
SIihen ettei mies ole varakas ja maksa enemmän kuluja siinä perhearjessa.
Tuokaan ei varmaan ole ongelma jos yh on timmi ja viehättävä.
Tai ihan vaan miehen makuun. Minä en ole ollut ikinä pullukka, ja aina miehet on halunneet tarjota kaikkea vaikka en olisi niiden kanssa missään suhteessa.
Minun käsittääkseni miesten luonto on sellainen, että ne herkästi tekee naiselle palveluksia, tarjoaa asioita, maksaa ostoksia, kyydittää, kantaa juttuja jne.
Jopa jos olen jonkun miehen kanssa, niin sen kaveritkin tarjoilee asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yh-mamma kaipaa miestä rahoittamaan elämäänsä.
Älä haksahda!
Kuka nainen enää näinä päivinä haluaa taloudellisesti riippuvaiseksi jostain miehestä? En tunne yhtäkään, oli lapsia tahi ei.
Ukraina, Viro ja venäjä- akat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niiden kumppanit on? Siis eksät ja miksi?
Juoksivat karkuun
Totuus: heitetty pihalle.
Näin se on ainakin nykyään kaikissa tapauksissa joita tiedän: nainen on eronnut, kun mies on ollut enemmän haitaksi kuin hyödyksi perhe-elämässä. Tosin jotkut eronneet turhaankin, eli halunneet vaan jotain muuta ja kyllästyneet mieheen.
Palstalla käy paljon heikko-osaisia vanhuksia, joiden elämässä miehessä roikkuminen on ollut tärkeätä ja joiden käsitys yh:ksi päätymisestä on ainoastaan se, että on menty jonkun surkimuksen kanssa yhteen, ja alkoholisoitunut surkimus katosi sitten maidonhakureissulla eikä koskaan tullut takaisin.
Kerrohan enollesi terveisiä.