Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks naiset puhuvat abortista oikeutena omaan kehoon?

Vierailija
22.09.2026 |

Sen syntymättömän lapsen kehoonhan he haluavat kajota murhaamalla sen? Onko myös syntyneiden ihmisten murhaajilla” oikeus omaan kehoonsa” eli oikeus käyttää sitä kehoaan muiden murhaamiseen?

Kommentit (1407)

Vierailija
1121/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään oikeus ole omaa kehoon vaan sisällä kasvaa TOINEN ihminen. Se on murha eikä mikään muu. Harkittu toisen elämän päättäminen. Naiset voivat olla hirviöitä. Miehet eivät koskaan ole abortoineet lastaan!

Miehillä omien lasten hylkääminen on ihan aborttiin verrattavissa oleva asia. Ei heitäkään siitä rangaista.

Saanen huomauttaa, että kun mies on epäillyt isyyttään ja se on tutkittu, niin 30%:ssa tapauksista se mies ei ollut lapsen biologinen isä. Selittäisikö se jotain? Olen minäkin ottanut kaksi kertaa hatkat, kun olen käynyt panemassa raskaana oleva naista jonka jo tiesin etukäteen olevan paksuna jollekin toiselle. Kehtasivat yrittää kusettaa että minä olisin isä.

Älä valehtele. Et sinä edes tiedä alkuraskauden aikana, että nainen on raskaana. Siinä menee pari, kolme kuukautta ennen kuin mitään näkyy, joskus pitempäänkin.

Sen tiesi siitä kun pari kaveria oli jo panneet sitä ja kimuli oli niillekin sanonut olevansa paksuna ja kyllähän sen masu oli jo vähän kasvanut. 

Vierailija
1122/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko naiset oikeasti näin tyhmiä vai esitättekö vain?😅 Naisen logiikkaa kirkkaimmillaan, miehen vika ja sikiön vika😅

Kuule poju, miten se on naisen vika pelkästään? Mikä ajatusketju on johtanut tähän loppupäätelmään?

Naisella on suurempi vastuu koska vain hän voi tulla raskaaksi. Ei ole mikään pakko nykyaikaisen voimaantuneen naisen yleensäkään päästää kenenkään jäbän kullia sisäänsä.

Ohis

Mulle olisi moinen sopinut mutta aviomies oli eri mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko minun pitänyt kantaa 9 kuukautta lasta joka olisi syntymän jälkeen elänyt kaksi minuuttia? 

Olisit tappanut hänet 2 minuuttia syntymästä?

Et voi olla noin tyhmä.

Se oli kysymys. Olisitko tappanut hänet 2 minuuttia syntymästä?

Vierailija
1124/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä kovin häävinä oikeutena oman lapsensa tappamista. Pidän abortin tehneitä naisia jokseenkin lapsellisina kakaroina. Tekemisistään on otettava vastuu. Sitä on aikuisuus.

Abortin teko on myös vastuunkantoa tilanteessa, jossa ei ole resursseja vanhemmuuteen. Se on varsin vastuutonta, että pitää lapsen samalla kun on kyvytön tai haluton lapsesta huoletimaan. Se on aikuisen ihmisen teko, kun myöntää mihin itsestä on ja toimii sen mukaisesti. Adoptio on sellainen prosessi, että siihen lähtijällä on myös oltava joku kyky käsitellä tapahtunutta ja käydä myös raskaus läpi. 

Vastuun kantoa on huolehtia ehkäisystä....

Ehkäisy voi pettää. Myös kierukka.

Joten ajattelit aloittaa jankuttamisen alusta?

Aika monikin asia taisi pettää kun sinua tehtiin

Ehkäisy voi pettää. Myös kierukka. Mikä tässä on niin epäselvää?

Sinulle? Kaikki.

Vierailija
1125/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko minun pitänyt kantaa 9 kuukautta lasta joka olisi syntymän jälkeen elänyt kaksi minuuttia? 

Et voi olla noin tyhmä.

Eiköhän ihan jokainen täysijärkinen tajua mistä tuossa oli kyse.

Vierailija
1126/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon (siis vähän) parisuhteita syntyisi jos seksi olisi sallittua vain lisääntymistarkoituksessa?

Vierailija
1127/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten yhtään tapausta, jossa abortin tehnyttä on kutsuttu murhaajaksi mennyt tuomioistuimen käsittelyyn, että tulisi linjata että kyseessä on kunnianloukkaus josta voidaan määrätä sakot. Abortti on laillinen toimenpide ei murha. Joten ei ole mitään oikeutta haukkua abortin tehneitä murhaajiksi. 

Mutta jos ihmiselämä viedään niin sehän on murha. Olisi tappo jos ei olisi suunniteltu mutta suunniteltu ilmiselämän tappaminen on murha.

Teiltä unohtuu tosi monelta tässä keskustelussa se fakta, että alkio tai varhaisvaiheen sikiö ei ole juridisesti ihminen. Siitä tulee ihminen eli oikeussubjekti vasta kun se on syntynyt. Aborttia säätelevä laki määrittää, mihin saakka abortti voidaan suorittaa ilman erillisiä perusteita ja poikkeustapauksissa se voidaan suorittaa myöhemminkin. Teillä saa olla mielipiteenne siitä, että ihminen on ihminen jo heti hedelmöityksestä saakka, mutta laki ei ole kanssanne samaa mieltä eikä ketään voida syyttää murhasta abortin takia. Tämä argumentti voitaisiin siis jo kuopata, koska se aiheuttaa pelkkää väninää ja vääntöä puolin ja toisin. Kaikki määrittävät ihmisyyden eri tavalla ja tässä asiassa sovelletaan oikeudenmukaisuuden nimissä Suomen lakia.

Asia on juuri noin, joten minusta olisi hyvä tehdä jokin ennakkotapaus ja kunnianloukkas sakot määrätä jollekin joka sanoo laillisen abortin tekijää murhaajaksi. 

Abortti on murha, Ihniselämä alkaa hedelmöittymisestä!! 

Miten perustelen sen että abortti on murha? Vastaus: Raamattu ! Myöskin tieteen kannalta ihmiselämä alkaa hedelmöitymis hetkestä.

Vierailija
1128/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään oikeus ole omaa kehoon vaan sisällä kasvaa TOINEN ihminen. Se on murha eikä mikään muu. Harkittu toisen elämän päättäminen. Naiset voivat olla hirviöitä. Miehet eivät koskaan ole abortoineet lastaan!

Miehillä omien lasten hylkääminen on ihan aborttiin verrattavissa oleva asia. Ei heitäkään siitä rangaista.

Saanen huomauttaa, että kun mies on epäillyt isyyttään ja se on tutkittu, niin 30%:ssa tapauksista se mies ei ollut lapsen biologinen isä. Selittäisikö se jotain? Olen minäkin ottanut kaksi kertaa hatkat, kun olen käynyt panemassa raskaana oleva naista jonka jo tiesin etukäteen olevan paksuna jollekin toiselle. Kehtasivat yrittää kusettaa että minä olisin isä.

Älä valehtele. Et sinä edes tiedä alkuraskauden aikana, että nainen on raskaana. Siinä menee pari, kolme kuukautta ennen kuin mitään näkyy, joskus pitempäänkin.

Sen tiesi siitä kun pari kaveria oli jo panneet sitä ja kimuli oli niillekin sanonut olevansa paksuna ja kyllähän sen masu oli jo vähän kasvanut. 

Ei niin tyhmää naista ole olemassakaan, joka raskauden kestettyä usean kuukauden ajan luulisi jonkun irtopanon olevan lapsen isä. Ne vaan teki sinusta pilkkaa ja sinä uskoit kaiken. 

Vierailija
1129/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla noin tyhmä.

Kyllä. Ainoa varma keino taata että lapsi ei elä kahta minuuttia pidempään, on surmata hänet.

Vierailija
1130/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon (siis vähän) parisuhteita syntyisi jos seksi olisi sallittua vain lisääntymistarkoituksessa?

Meidän pitkän parisuhteen aikana seksiä olisi ollut vain kolmen kuukauden ajan. Ensimmäinen lapsi sai alkunsa toisella kierrolla ja toinen tärppäsi heti. 

Vierailija
1131/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla noin tyhmä.

Kyllä. Ainoa varma keino taata että lapsi ei elä kahta minuuttia pidempään, on surmata hänet.

Miten pitkään ajattelet sellaisen lapsen elävän, jolta puuttuu sydän tai keuhkot?

Vierailija
1132/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten yhtään tapausta, jossa abortin tehnyttä on kutsuttu murhaajaksi mennyt tuomioistuimen käsittelyyn, että tulisi linjata että kyseessä on kunnianloukkaus josta voidaan määrätä sakot. Abortti on laillinen toimenpide ei murha. Joten ei ole mitään oikeutta haukkua abortin tehneitä murhaajiksi. 

Mutta jos ihmiselämä viedään niin sehän on murha. Olisi tappo jos ei olisi suunniteltu mutta suunniteltu ilmiselämän tappaminen on murha.

Teiltä unohtuu tosi monelta tässä keskustelussa se fakta, että alkio tai varhaisvaiheen sikiö ei ole juridisesti ihminen. Siitä tulee ihminen eli oikeussubjekti vasta kun se on syntynyt. Aborttia säätelevä laki määrittää, mihin saakka abortti voidaan suorittaa ilman erillisiä perusteita ja poikkeustapauksissa se voidaan suorittaa myöhemminkin. Teillä saa olla mielipiteenne siitä, että ihminen on ihminen jo heti hedelmöityksestä saakka, mutta laki ei ole kanssanne samaa mieltä eikä ketään voida syyttää murhasta abortin takia. Tämä argumentti voitaisiin siis jo kuopata, koska se aiheuttaa pelkkää väninää ja vääntöä puolin ja toisin. Kaikki määrittävät ihmisyyden eri tavalla ja tässä asiassa sovelletaan oikeudenmukaisuuden nimissä Suomen lakia.

Asia on juuri noin, joten minusta olisi hyvä tehdä jokin ennakkotapaus ja kunnianloukkas sakot määrätä jollekin joka sanoo laillisen abortin tekijää murhaajaksi. 

Abortti on murha, Ihniselämä alkaa hedelmöittymisestä!! 

Miten perustelen sen että abortti on murha? Vastaus: Raamattu ! Myöskin tieteen kannalta ihmiselämä alkaa hedelmöitymis hetkestä.

Miksei sitten yhteiskunta maksa lapsilisää heti hedelmöityksen jälkeen?

Vierailija
1133/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla noin tyhmä.

Miten pitkään ajattelet sellaisen lapsen elävän, jolta puuttuu sydän tai keuhkot?

Puuttuiko lapselta sydän tai keuhkot?

Vierailija
1134/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeus omaan kehoon=aivopesua itselle jotta mieli selviää murhasta

Mielen ei tarvitse selvitä murhasta kun ei ole tehnyt murhaa.

Kuulostaa juuri sellaiselta asialta, millä murhaaja perustelee tekojaan

Vierailija
1135/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan juuri sopivasti. Jos mies on perheensä kanssa vain siksi että nainen antaa r aiskata itseään niin ehkäpä miesten ei sitten ole tarkoitus olla naisten ja lasten kanssa vaan jossain muualla.

Vierailija
1136/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla noin tyhmä.

Ehkä lapsi olisi elänyt minuutin, ehkä kolme tai neljä minuuttia. Joka tapauksessa se olisi kuollut ja ehkä ennen sitä myös kärsinyt kivuista.

Vierailija
1137/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on kirjoitettu useassa viestissä eteenkin tänään että miehet kirjoittelee täällä, ja vastustavat abortteja. Moni mies kirjoitteleekin varmasti, ja hyvä niin, heillä on täysi oikeus siihen! 

Suuri osa kommenteista on kuiteinkin minun, aborttivastaisen naisen kirjoittamia. Eilen kommentoin koko illan , esim.  Olen saanut kohdata paljon vihaa ja silkkaa pahuutta, jopa uhkauksia rikosilmoituksilla. 

Minä jatkan kaiken heikommassa asemassa olevien puolustamista !!

Vierailija
1138/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla noin tyhmä.

Ehkä lapsi olisi elänyt minuutin, ehkä kolme tai neljä minuuttia. Joka tapauksessa se olisi kuollut ja ehkä ennen sitä myös kärsinyt kivuista.

Ehkä. Nyt emme ikinä saa tietää.

Vierailija
1139/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä on kirjoitettu useassa viestissä eteenkin tänään että miehet kirjoittelee täällä, ja vastustavat abortteja. Moni mies kirjoitteleekin varmasti, ja hyvä niin, heillä on täysi oikeus siihen! 

Suuri osa kommenteista on kuiteinkin minun, aborttivastaisen naisen kirjoittamia. Eilen kommentoin koko illan , esim.  Olen saanut kohdata paljon vihaa ja silkkaa pahuutta, jopa uhkauksia rikosilmoituksilla. 

Minä jatkan kaiken heikommassa asemassa olevien puolustamista !!

Kyllä se sinä olet paha kun olet toisten naisten pimppejä määräilemässä. Omallasi teet mitä haluat, toisten naisten pimpit eivät sinulle kuulu. 

Mikä on rumempaa kuin misogyyni mies? Misogyyni nainen. Osoittaa vielä pahempaa empatiakyvyttömyyttä, kylmyyttä ja pahuutta kuin miesten näkökanta, jossa on sentään himo ja kyvyttömyys itse tuottaa lapsia lieventävänä asianhaarana.

Sinä voit oman pimppisi uhrata r aiskarien lasten synnyttelyyn. Ehkäpä seuraavassa elämässäsi saatkin niin tehdä ja sinulta ei asiaa kysytä, ihan siksi että nyt toivot sitä toisille naisille. Yleensä tällaisella pahuudella on melko rajut seuraukset nimittäin.

Vierailija
1140/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan juuri sopivasti. Jos mies on perheensä kanssa vain siksi että nainen antaa r aiskata itseään niin ehkäpä miesten ei sitten ole tarkoitus olla naisten ja lasten kanssa vaan jossain muualla.

Et tosiaan pääse yli noista raiskausfantasioistasi