Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks naiset puhuvat abortista oikeutena omaan kehoon?

Vierailija
22.09.2026 |

Sen syntymättömän lapsen kehoonhan he haluavat kajota murhaamalla sen? Onko myös syntyneiden ihmisten murhaajilla” oikeus omaan kehoonsa” eli oikeus käyttää sitä kehoaan muiden murhaamiseen?

Kommentit (1407)

Vierailija
1101/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista kulkee massan mukana, ilman mitään todellista mielipidettä tai vakaumusta asiaan. Äänekkäin ja agressiivisin, ei missään tapauksessa viisain vetää aina joukkoa, joka kävelee vaikka järveen kun niin käsketään.

Ai. Minusta miehet ovat juuri tuollaisia. Mielessä vain yksi asia.

Sinunkin ajatukset pyörivät siinä yhdessä värkissä.

Vierailija
1102/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun mies syyttää naisia värkkien ympärillä penslaamisesta, vaikka itse puhuu naisen alapäästä mokomana värkkinä. 🙄

Siinähän sinunkin ajatukset tuntuvat pyörivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun mies syyttää naisia värkkien ympärillä penslaamisesta, vaikka itse puhuu naisen alapäästä mokomana värkkinä. 🙄

Siinähän sinunkin ajatukset tuntuvat pyörivän.

Voi sinua. 😂

Vierailija
1104/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi te sairaat ihmiset ette pysty vaikuttamaan Suomen lainsäädäntöön.

Vierailija
1105/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän miehet sanoisivat, jos me naiset sanottaisiinkin yhtäkkiä että meillä on oikeus puuttua miesten kehoon ja päättää siitä? Tuntuisiko kivalta? Mehän voitaisiin kanssa alkaa vaatia ihan lakialotteiden kanssa, että miehille laitetaan pakkoehkäisy tai sterkka. Ja viis veisattaisiin miesten omista toiveista tai vaatimuksista, kokska kyllähän meillä on vastakkaisena sukupuolena suurempi oikeus päättää miehen puolesta, mitä hän kehollaan tekee. Tämä olisi miehille varmasti ok? 

Pystyykö mies nyt synnyttämään?

Vierailija
1106/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kannustaa? Se että on mahdollisuus raskaudenkeskeytykseen ei ole kannustamista.

Ja tää äitiys ja vaimous, en edes viitsi sanoa enempää. Elin nuorempana väkivaltaisessa suhteessa, jossa mies ryyppäsi joten onni oli aika kaukana. Lapsi tähän kuvioon olisi ollut puhdas katastrofi.

Miksi valitsit sellaisen miehen?

Ei ne juopot ja väkivaltaiset kerro heti alussa, että ovat juoppoja ja väkivaltaisia. Et voi laittaa yhdenkään naisen syyksi, jos hän on sellaiseen mieheen haksahtanut. Tuossakin tapauksessa kaikki päättyi hyvin eli nainen pääsi suhteesta eroon hengissä.

Kuinka monta niitä haksahduksia pitää olla ennen kuin naista voi syyttää omasta typeryydestään?

Otathan huomioon että miehen kohdalla sitä ensimmäistäkään ei tarvita

Vierailija
1107/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju paljastaa raadollisesti sen tosiasian, että naisten oikeus päättää omasta kehostaan ja seksuaalisuudestaan on monelle miehelle tosi kova pala. :)

OIisit heti sanonut, että kuulut seksuaalivähemmistöön ja siksi koet onnellisuutta, kun joku päätyy aborttiin.

Olen hetero ja minulla on ihana mies ja kaksi aikuista lasta. :)

On todella epäoikeudenmukaista, ettei nainen saa päättää omasta kehostaan.

Älä niputa ihmisiä. 

Oikeudenmukaista olisi se, että mieskin voisi päättää, että jos ei halua lasta, niin naisen pitää tehdä abortti.

Miehen osalta riittää se, että mies ei luovuta siittiöitä naisen elimistöön. Noin helppoa se on.

Ja ne fiksut tietävät tämän. Ja osaavat välttää.

Vierailija
1108/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä kovin häävinä oikeutena oman lapsensa tappamista. Pidän abortin tehneitä naisia jokseenkin lapsellisina kakaroina. Tekemisistään on otettava vastuu. Sitä on aikuisuus.

Abortin teko on myös vastuunkantoa tilanteessa, jossa ei ole resursseja vanhemmuuteen. Se on varsin vastuutonta, että pitää lapsen samalla kun on kyvytön tai haluton lapsesta huoletimaan. Se on aikuisen ihmisen teko, kun myöntää mihin itsestä on ja toimii sen mukaisesti. Adoptio on sellainen prosessi, että siihen lähtijällä on myös oltava joku kyky käsitellä tapahtunutta ja käydä myös raskaus läpi. 

Vastuun kantoa on huolehtia ehkäisystä....

Ehkäisy voi pettää. Myös kierukka.

Joten ajattelit aloittaa jankuttamisen alusta?

Aika monikin asia taisi pettää kun sinua tehtiin

Vierailija
1109/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään oikeus ole omaa kehoon vaan sisällä kasvaa TOINEN ihminen. Se on murha eikä mikään muu. Harkittu toisen elämän päättäminen. Naiset voivat olla hirviöitä. Miehet eivät koskaan ole abortoineet lastaan!

Jos nainen ei halua toimia kasvualustana toiselle ihmiselle, hänen ei ole pakko tehdä sitä. Oikeus päättää omasta kehosta, katsos.

Juuri niin. Eli jättäkää seksi pois.

Vierailija
1110/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko minun pitänyt kantaa 9 kuukautta lasta joka olisi syntymän jälkeen elänyt kaksi minuuttia? 

Olisit tappanut hänet 2 minuuttia syntymästä?

Vierailija
1111/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko minun pitänyt kantaa 9 kuukautta lasta joka olisi syntymän jälkeen elänyt kaksi minuuttia? 

Et voi olla noin tyhmä.

Vierailija
1112/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju paljastaa raadollisesti sen tosiasian, että naisten oikeus päättää omasta kehostaan ja seksuaalisuudestaan on monelle miehelle tosi kova pala. :)

OIisit heti sanonut, että kuulut seksuaalivähemmistöön ja siksi koet onnellisuutta, kun joku päätyy aborttiin.

Olen hetero ja minulla on ihana mies ja kaksi aikuista lasta. :)

On todella epäoikeudenmukaista, ettei nainen saa päättää omasta kehostaan.

Älä niputa ihmisiä. 

Oikeudenmukaista olisi se, että mieskin voisi päättää, että jos ei halua lasta, niin naisen pitää tehdä abortti.

Miehen osalta riittää se, että mies ei luovuta siittiöitä naisen elimistöön. Noin helppoa se on.

Naisen osalta riittää, ettei anna pillua, niin ei tarvitse murhata lastaan. Niin helppoa se on.

Miesten valituksesta päätellen naiset toimivatkin noin.

Vierailija
1113/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään oikeus ole omaa kehoon vaan sisällä kasvaa TOINEN ihminen. Se on murha eikä mikään muu. Harkittu toisen elämän päättäminen. Naiset voivat olla hirviöitä. Miehet eivät koskaan ole abortoineet lastaan!

Miehillä omien lasten hylkääminen on ihan aborttiin verrattavissa oleva asia. Ei heitäkään siitä rangaista.

Saanen huomauttaa, että kun mies on epäillyt isyyttään ja se on tutkittu, niin 30%:ssa tapauksista se mies ei ollut lapsen biologinen isä. Selittäisikö se jotain? Olen minäkin ottanut kaksi kertaa hatkat, kun olen käynyt panemassa raskaana oleva naista jonka jo tiesin etukäteen olevan paksuna jollekin toiselle. Kehtasivat yrittää kusettaa että minä olisin isä.

Älä valehtele. Et sinä edes tiedä alkuraskauden aikana, että nainen on raskaana. Siinä menee pari, kolme kuukautta ennen kuin mitään näkyy, joskus pitempäänkin.

Vierailija
1114/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla noin tyhmä.

Olen eri. Itse olisin antanut raskauden jatkua. Lapsi olisi saanut elää kohdussani ja syntymän jälkeen hän olisi ollut lyhyen elämänsä sylissä. Meillä ei kellään ole kristallipalloa, josta voisi varmaksi katsoa kunkin elämän pituuden.

Vierailija
1115/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ”aborttivastainen” nainen, MUTTA asia on sellainen, että miesten pitäisi pysyä koko keskustelusta ja asiaan liittyvästä lainsäädännöstä poissa. Joka ikinen abortteja vastustava ja niitä kauhisteleva mies voi suunnata saarnansa ”veljilleen”. Että eivät harrastaisi irtoseksiä, jos eivät ole valmiita ottamaan riskiä, että siitä seksistä voi syntyä lapsi, ja kantamaan lapsesta vastuuta. Ja että eivät harrastaisi seksiä sellaisten naisten kanssa, joita eivät voi ajatella lapsensa äidiksi. Eikä sellaisten naisten kanssa, jotka tekisivät abortin. 

Minusta abortti ei ole mikään pikkujuttu, mutta siihen liittyvät yhtään mitkään päätökset eivät kuulu miehille. Tuskin juuri kukaan nainen muutenkaan on ihan että ”jee jee abortti”.

Vierailija
1116/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehille muistutukseksi, että vaihdevuodet ohittanut nainen ei tule raskaaksi. Ikähän on vain numero, joten reippaasti vanhempi nainen on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
1117/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä kovin häävinä oikeutena oman lapsensa tappamista. Pidän abortin tehneitä naisia jokseenkin lapsellisina kakaroina. Tekemisistään on otettava vastuu. Sitä on aikuisuus.

Abortin teko on myös vastuunkantoa tilanteessa, jossa ei ole resursseja vanhemmuuteen. Se on varsin vastuutonta, että pitää lapsen samalla kun on kyvytön tai haluton lapsesta huoletimaan. Se on aikuisen ihmisen teko, kun myöntää mihin itsestä on ja toimii sen mukaisesti. Adoptio on sellainen prosessi, että siihen lähtijällä on myös oltava joku kyky käsitellä tapahtunutta ja käydä myös raskaus läpi. 

Vastuun kantoa on huolehtia ehkäisystä....

Ehkäisy voi pettää. Myös kierukka.

Joten ajattelit aloittaa jankuttamisen alusta?

Aika monikin asia taisi pettää kun sinua tehtiin

Ehkäisy voi pettää. Myös kierukka. Mikä tässä on niin epäselvää?

Vierailija
1118/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus omaan kehoon=aivopesua itselle jotta mieli selviää murhasta

Vierailija
1119/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehille muistutukseksi, että vaihdevuodet ohittanut nainen ei tule raskaaksi. Ikähän on vain numero, joten reippaasti vanhempi nainen on hyvä vaihtoehto.

Kuten oletkin jo huomannut, ette mene kaupaksi.

Vierailija
1120/1407 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeus omaan kehoon=aivopesua itselle jotta mieli selviää murhasta

Mielen ei tarvitse selvitä murhasta kun ei ole tehnyt murhaa.