Miks naiset puhuvat abortista oikeutena omaan kehoon?
Sen syntymättömän lapsen kehoonhan he haluavat kajota murhaamalla sen? Onko myös syntyneiden ihmisten murhaajilla” oikeus omaan kehoonsa” eli oikeus käyttää sitä kehoaan muiden murhaamiseen?
Kommentit (738)
Vierailija kirjoitti:
"Hyväksytkö yleisestikin mur haamista, vai ainoastaan kaikkein heikommassa osassa olevien= syntymättömien mur haamista? "
Olen eri. Miksi monet kristityt vähät välittävät Gazan lasten murhaamisesta?
Ei niitä murhata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä ja abortti on aina mur ha!
Alkio/ sikiö EI ole osa naisen kehoa, vaan erillinen ainutlaatuinen, arvokas yksilö, ihmiselämän ensimmäinen kehitysvaihe!
No sitten ei haittaa vaikka nainen poistaa sen kehostaan. 👍
Hyväksytkö yleisestikin mur haamista, vai ainoastaan kaikkein heikommassa osassa olevien= syntymättömien mur haamista?
T. Nainen, jonka kommenttia kommentoit.
No jos se on itsellinen olento, kuten sanoit, niin mihin sitä naisen kehoa tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Äiti Teresa puhui aborteista rauhan tuhoajana:
"If a mother can kill her own child, what is there left for you and me, to kill each other".
Elämän tuottaminen väkivalloin on täysin samalla tasolla kuin elämän vieminen väkivalloin. Jos nainen ei halua äidiksi mutta hänen sisällään joku mies loisii, kyseessä on elämän tuottaminen väkivalloin. Silloin on vaan neutraalia poistaa tuo elämä. Mies voi sitten yrittää uudestaan vähän jollain viisaammalla menetelmällä kuin hyväksikäyttämällä, huijaamalla tai r aiskaamalla.
Naisen, joka ei halua äidiksi, kehoon siementäminen ..
Sodan keskellä vaimonsa paksuksi laittaminen ..
Patriarkaalisen organisaation r aiskauslasten paapominen ..
Onhan noita rumuuksia maailmassa.
Onko se sikiö miehen kehossa?
Mitä veikkaat, pitäisikö mies monen vuoden ajan kiinni terveydestään, poissa alkoholista ja poissa työelämästä, senkin riskillä, että mahdollisuudet ylenemiseen katoavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä ja abortti on aina mur ha!
Alkio/ sikiö EI ole osa naisen kehoa, vaan erillinen ainutlaatuinen, arvokas yksilö, ihmiselämän ensimmäinen kehitysvaihe!
Niin kauan kuin se ei selviä naisen kehon ulkopuolella, se on osa naisen kehoa ja naisella on oikeus poistaa se kehostaan.
Voi verrata siihen että itse joutuisit vakavaan onnettomuuteen ja olet tiedotottomassa tilassa, etkä selviä omin avuin vaan olet täysin riippuvainen muiden huolenpidosta. Et voisi edes hengittää itse.
Sinua pitäisi sitten jättää kuo lemaan, koska et pärjää omin avuin? Vaikka hoidoilla tulisit kuntoon.
Mietippä tätä.
Vierailija kirjoitti:
"If a mother can kill her own child, what is there left for you and me, to kill each other".
Jaa, no sitten hän olisi voinut antaa oman pimppinsä tätä käyttötarkoitusta varten eikä vaan huudella verhoista että toisten naisten pimppien pitää olla tätä varten. Tietääkseni eli selibaatissa joten asia ei hänelle kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko naiset oikeasti näin tyhmiä vai esitättekö vain?😅 Naisen logiikkaa kirkkaimmillaan, miehen vika ja sikiön vika😅
No, siihen tarvitaan kaksi, jotta voi syntyä kolmas ihminen...
mutta yksi hyvä vaihtoehto on pidättäytyä kokonaan seksistä. Hieno valinta myös monille miehille ja abortinvastustajille.
Selibaatti on erinomainen ratkaisu moniin nykypäivän ongelmiin. Suosittelen sitä lämpimästi kaikille naisille.
Suosittelen sitä myös miehille. Jotenkin se tuntuu olevan vaikeampaa heille. Raiskaustilastoista päätellen.
Selibaatti sopii loistavasti miehille, eivät enää tee ketään raskaaksi ja aiheuta täten tarvetta abortoida 👍
Voi verrata siihen että itse joutuisit vakavaan onnettomuuteen ja olet tiedotottomassa tilassa, etkä selviä omin avuin vaan olet täysin riippuvainen muiden huolenpidosta. Et voisi edes hengittää itse.
Sinua pitäisi sitten jättää kuo lemaan, koska et pärjää omin avuin? Vaikka hoidoilla tulisit kuntoon.
Mietippä tätä.
Mietitäänpäs.
Minulla on hoitokielto, eli jos joutuisin onnettomuuteen, en menisi lääkärien silvottavaksi ja myrkytettäväksi, vaan kuolisin.
Mietitty!
Katsos kun ymmärtää elämää, ei tarvitse pelätä kuolemaa. Eikä r aiskata sitä keneenkään väkisin. Voi ihan rauhassa odottaa olosuhteita, jotka ovat lisääntymiselle optimaaliset sen sijaan että väkisinpanee ketään raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nämä abortin ottavat naiset voitaisiin sterilisoida saman tein. Ei niistä äideiksi olisi muutenkaa ja säästyy kaikkien rahaa tulevaisuudessa. Varsinkin, jos nainen o helposti raskaaksi tulevaa tyyppiä...
Helposti raskaaksi tulevaa tyyppiä? Ja pitäisi steriloida, jos nuorena aivojen vielä ollessa kehitysvaiheessa, joku käyttänyt hyväkseen? Kuule mahoja (ei saa lapsia kuin lapsettomuushoidoin, eikä sittenkään), on paljon. Teinistä mummoikäiseen. 20% jo nyt suomalaisista pariskunnista ei saa tavanomaisesti lasta, koska jompi kumpi lisääntymiskyvytön. Minä olin "helposti raskaaksi tulevaa tyyppiä". Järkyttävä painolasti viimeaikoihin asti. Kolme lasta. Olisin halunnut saada steriloinnin alle 30v. Täysin terve ja kunnollinen, jolla kaksi lasta jo oli. Ei syytä saada. Minulla on kolme lasta ja mieletön määrä tehtyjä raskaustestejä takana. Yhtään aborttia ei ole. Ehkäisystä huolimatta aina "pelko perseessä", että se pettää. Eipä voinut olla vaikuttamatta seksuaalielämään osaltani. Kyllä sen taakan kantaa hyvin hedelmälliset naiset itse pitkissäkin parisuhteissa ihan itse monin eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Äiti Teresa oli rahanahne, julma ihmishirviö. Kohteli kuin roskaa muita.
Vierailija kirjoitti:
Mahdoton ajatus, että liberaali nainen kantaisi vastuun omista (seksuaali)valinnoistaan.
Miksi miehet eivät harjoita itsehillintää vaan pyrkivät loisimaan naisissa? Ei nainen yksin raskaaksi tule
Nämä abortin ottavat naiset voitaisiin sterilisoida saman tein. Ei niistä äideiksi olisi muutenkaa ja säästyy kaikkien rahaa tulevaisuudessa. Varsinkin, jos nainen o helposti raskaaksi tulevaa tyyppiä...
Sterkataan mieluummin se mies joka levittää siementään naisiin, jotka eivät ole edes heidän vaimojaan. Heiltä ei kysytä, ihan niinkuin naisiltakaan ei tässä aborttikeskustelussa kysytä. Ja jos tällaisesta "vahingosta" syntyy poikalapsi niin pallit pois jo synnärillä!
"Hyväksytkö yleisestikin mur haamista, vai ainoastaan kaikkein heikommassa osassa olevien= syntymättömien mur haamista? "
Ei niitä murhata.
Katso tuolta https://archivegenocide.com/
Olet tietämätön tai paha ihminen.
Minkä takia Egypti teki muurin Gazan ympärille? Miksei Jordania, Kuwait Saudi-Arabia tai muut islaminuskoiset valtiot ota palestiinalaisia pakolaisia?
"Äiti Teresa oli rahanahne, julma ihmishirviö. Kohteli kuin roskaa muita. "
Todista väitteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän tuottaminen väkivalloin on täysin samalla tasolla kuin elämän vieminen väkivalloin. Jos nainen ei halua äidiksi mutta hänen sisällään joku mies loisii, kyseessä on elämän tuottaminen väkivalloin. Silloin on vaan neutraalia poistaa tuo elämä. Mies voi sitten yrittää uudestaan vähän jollain viisaammalla menetelmällä kuin hyväksikäyttämällä, huijaamalla tai r aiskaamalla.
Tuossa tilanteessa on jo yksi uhri- nainen, ei tarvita toista uhria- vauvaa. Miksi pitäisi rangaista tulevaa lasta siitä mitä " hänen isänsä" on tehnyt? Tuota raiskaajamiestä on se joka pitäisi rangaista erittäin rankasti.
Raiskauksessa on myös kyse siitä että toinen ihminen tekee pahuutta toisen ihmisen vartalolle, ilman tämän suostumusta. Jos vauvaa abortoidaan niin sama toistuu, kohdennetaan pahuuttaa vauvaan.
Äitiä pitäisi tukea kaikin mahdollisimman keinoin, eri tavoin. Lasta voi antaa adoptioon jos ei kaikesta huolimatta halua pitää sitä.
Ehkä siksi että koko kuvio tapahtuu niiden sisällä.. taikka sitten ei. Ihmisiä tulee sitten myöhemmin taikka ei.
Vierailija kirjoitti:
Loishäädön saa jokainen tehdä omaan kehoonsa. Omassa kehossa vain ne loiset, jotka on sinne kutsuttu.
Harrastamalla yhdyntää, olet kutsunut tuota loiseksi kutsumasi alkiota/ sikiötä kehoosi. Yhdynnästä voi aina seurata raskaus, hedelmällisessä iässä. Vastuunkanto!!
On äärimmäistä pahuutta kutsua alkiota/ sikiötä loiseksi!
Loishäädön saa jokainen tehdä omaan kehoonsa. Omassa kehossa vain ne loiset, jotka on sinne kutsuttu.