Jos muuttaisit ensi vuonna Suomen sisällä niin minne muuttaisit ja miksi?
Olen aika kyllästynyt nykyiseen olinpaikkaani ja tahtoisin vaihtaa maisemaa.
Kommentit (20)
Kaupungista maaseudun liepeille. Ulkomaat?
Jonnekin pois sieltä missä asun nykyään, koska siellä missä asun ei voi ihminen elää.
Turun saaristoa harkitsen, olen aina viihtynyt meren äärellä! Ahvenanmaakin houkuttelee, tykkääns siellä käydä usein!
Saman kaupungin sisällä muuttaisin. Jos olisi pakko vaihtaa kaupunkia, niin sitten noin kilometrin päähän.
Tämähän ei paljon ap:ta auta, joten kysynkin, mikä häntä nykyisessä paikkakunnassa eniten riepoo vai onko kyse pelkästä vaihtelunhalusta?
Ehkä Kuopioon. Olen kotoisin vähän ylempää, jos tuolta saisin työtä niin olisi hienoa. Mutta jos tätä ei tarvitsisi miettiä niin asuisin hetken tuolla ihan uteliaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungista maaseudun liepeille. Ulkomaat?
Kaupungista johonkin toiseen kaupunkiin. Ulkomaat ei kiinnosta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Saman kaupungin sisällä muuttaisin. Jos olisi pakko vaihtaa kaupunkia, niin sitten noin kilometrin päähän.
Tämähän ei paljon ap:ta auta, joten kysynkin, mikä häntä nykyisessä paikkakunnassa eniten riepoo vai onko kyse pelkästä vaihtelunhalusta?
Vaihtelun halu lähinnä. Ei tässä paikassa ole mitään vikaa mutta kun tarpeeksi kauan on jossain asunut niin itse kyllästyn kun kaikki on tuttua ja nähty. Ap
Vierailija kirjoitti:
Turun saaristoa harkitsen, olen aina viihtynyt meren äärellä! Ahvenanmaakin houkuttelee, tykkääns siellä käydä usein!
Mikä tässä oli sellaista,että alapeukku? Miksi alapeukku,mikä oli huonoa?
Oi että tietennnii kaljakukkoukaapunjjiin eli Kuopijjoon pittäos muuttoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä oli sellaista,että alapeukku? Miksi alapeukku,mikä oli huonoa?
varmaan siksi, kun ei sinne ålandiin niin vaan mennä
Espoo: pk seudun edut, rauhaa, kivoja asuinalueita, parempi kuin Vantaa enkä Helsinkiin halua
Porvooseen. Siellä sattui ja tapahtuu kaikenlaista mielenkiintoista ainakin, jos palstaa on uskominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelun halu lähinnä. Ei tässä paikassa ole mitään vikaa mutta kun tarpeeksi kauan on jossain asunut niin itse kyllästyn kun kaikki on tuttua ja nähty. Ap
Haluat muuttaa kaupungista kaupunkiin. Mahtaako Suomen kaupungeissa kovin paljon eroja olla? Muuta rannikolle, jos asut nyt sisämaassa, tai toisinpäin.
Pois pääkaupunkiseudulta kokonaan. Eteläinen Espoo rakennettu aivan liikaa pieniä koppeja, tietenkin metron myötä. Espoo oli hieno joskus 90-luvulla. Tapiolassakin työmaata ja kuoppia riittää.
Olen seilannut ympäri maata työnperässä vuosikaudet. Nyt olen asunut pitempään tässä, halpa asumus ja kiva työ. Jos ensi vuonna tilanne muuttuu niin sinne mennään mistä työtä löytyy. Keski-Suomi on vähemmän tuttu, ehkä sinne seuraavaksi.
Maalta kaupungin liepeille.