Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS; Neljä tavismiestä näyttää millaista tyhjässä tarpomista Tinder on jos ei näytä hyvältä: "Mieltä syödään pala kerrallaan"

Vierailija
22.09.2026 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000012246575.html

Silti nämä miehet palaavat äppeihin kerta toisensa jälkeen, koska ne ovat edelleen yleisin tapa jolla alle 40-vuotiaat ihmiset pariutuvat tai löytävät lyhytaikaista seuraa.

"Olen kuitenkin siitä onnellisessa asemassa, että saan yhden mätsin muutaman päivän sisään. Useimmat saavat yhden kuussa tai nolla. Peli on äärimmäisen raaka, ihmismieli syödään elävältä."

Kommentit (615)

Vierailija
601/615 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos mitään selibaattia. Sä voit olla ihan rauhassa seksivastainen, mutta älä oleta kaikkien muidenkin olevan. Olen nainen ja haluan seksiä. Parisuhteessa en ole, mutta seksisuhde on. Tuo seksisuhde ei ole olemassa vain miehen haluja varten vaan se on myös mun haluja varten.

Tämä on naisvaltainen palsta. Olet täysin pihalla asioista.

Kannattaisi varmaan hankkia itsekunnioitus ja myös lopettaa itsensä huumaaminen seksisteroideilla. 

Pihalla on nainen, joka elää kuin mieskoira.

Vierailija
602/615 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta jotenkin tuntuu, että 95% niistä, ketkä eivät löydä itselleen sitä seuraa jostain töistä, harrastuksista, baarista ym, niin eivät myöskään löydä sitä seuraa Tinderistä?

Entäs päihteettömät intovertit, jotka ovat töissä joko mies- tai naisvaltaisella alalla ja harrastuksissa?

Mitä meistä? 

Introvertit ovat keskimäärin sosiaalisesti lahjakkaampia kuin ekstrovertit. 

Minä saan seuraa oikein hyvin, ja olen kuvailemasi kaltainen. 

Introvertti ei tarkoita sosiaalisesti kömpelöä tai ujoa. 

MISTÄ saat seuraa? Kaupasta vai kuntosalilta, missä on toivottavaa muutenkin että annetaan muiden treenata rauhassa? Ja kun pelkän ulkonäön perusteella ei edes saa tietää mitään hlöstä ja yhteensopivuudesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/615 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monogamiset eläinlajit eivät myöskään parittele turhan päiten vaan kerran lisääntymiskaudessa ja sitten vaan vahditaan reviiriä ja poikasia. 

Ihmislaji on täysin pilalle korruptoitunut tässä touhussa, ainakin länsimaalainen mies siis. Eikä se korjaannu sillä että suhteen alussa lupaa taipua naisen tahtoon asiassa vaan kyllä se taito selibaattiin pitää opetella ja lukita ja todistaa useita vuosia että se on mahdollista, ennen kuin mitään suhdetta voi edes harkita.

Naisilla on toki keinonsa muuttaa populaatiota parempaan suuntaan, mutta siitä ei tarvitse täällä miesten palstalla puhua sen enempää. 

Ei kiitos mitään selibaattia. Sä voit olla ihan rauhassa seksivastainen, mutta älä oleta kaikkien muidenkin olevan. Olen nainen ja haluan seksiä. Parisuhteessa en ole, mutta seksisuhde on. Tuo seksisuhde ei ole olemassa vain miehen haluja varten vaan se on myös mun haluja varten.

Ei tuon mielenvikaisen siitoshullun kanssa kannata jankata.

Enemmän saa aikaan, jos vaikka koittaisi argumentoida seinän kanssa. Siinä sentään olisi mahdollisuus, että se seinä muuttuisi taikaiskusta älykkääksi elämänmuodoksi. 

Vierailija
604/615 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinä on tosiaan viisaampi kuin ihminen, ei n ylkytä mitään huvikseen kuvitellen että tämä se on elämää. 

Vierailija
605/615 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut Tinderissä, joten omakohtaista kokemusta sovelluksesta ei ole. Silti minun on vaikea ymmärtää, että miksi siellä roikutaan, kun seuraa ei löydy ja tulee vain mielipahaksi?

Eikö se miesten ja naistenkin suhde siellä ole jotain 80/20 ja tuossa naisten osuudessa luonnollisesti botit ja ammattilaiset mukana. Ihan loogisesti ajatellen kyseinen sovellus on miehelle hyvin epätodennäköinen paikka löytää seuraa.

Euroopassa Tinderin sukupuolijakauma on miltei täydellinen 50/50. Muualla maailmassa se on n. 75-25.

https://www.enterpriseappstoday.com/stats/tinder-statistics.html

Okei, kiitos tiedosta. En silti ymmärrä miksi sieltä pitää yrittää etsiä seuraa, kun on jo kokemus siitä, ettei sieltä sellaista tunnu löytyvän.

Koska seuran löytäminen sieltä on silti näillekin miehille 100x todennäköisempää kuin jostain "lenkkipolulta tai baarista".

Oman kokemuksen mukaan baarista löytää kyllä paljon helpommin ja ns tasokkaampaa seuraa kuin tinderistä. Itse olen varmaan miehenä sieltä paremmasta päästä kun saan tinderissäkin sen 2-3 tykkäystä/viikko. Mutta eihän noista tinder jutuista treffeille saakka etene kuin pieni osa, lisäksi osa tykkäyksistä tulee sellaisilta jotka ei ole sopivia itselleni.  Toki tuolta lenkkipolulta nyt tuskin juuri kukaan löytää seuraa tai ainakaan itsellä ei tulisi mieleen alkaa häiritsemään kenenkään lenkkiä.

Vierailija
606/615 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan hankkia itsekunnioitus ja myös lopettaa itsensä huumaaminen seksisteroideilla. 

Pihalla on nainen, joka elää kuin mieskoira.

Mulla on paljonkin itsekunnioitusta ja kunnioitan sitä silläkin tavalla, että harrastan seksiä seksikkään ja osaavan miehen kanssa. En huumaa itseäni mitenkään. Seksi on täysin normaali asia. En myöskään elä kuin mieskoira. Olen ihan normaalinen ihminen. Ainoa joka tässä on pihalla ja täysin päästään sekaisin olet sä. Vaikka turha tuollaiselle sairaalle sekopäälle on mitään selittää normaalien ihmisten elämästä.

Voit ihan hyvin olla seksiä vastaan ja harrastamatta sitä, mutta älä levitä noita sun harhoja totuuksina.

Vierailija
607/615 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla oikean naisen kirjoittama tämä kommentti. Normaalit ihmiset eivät mieti jotain muiden ihmisten arvostusta oman kumppanin suhteen, vaan sitä millaista tämän kanssa on elää elämää. Tai en tiedä jos joku 18 v. miettii noin mutta ajattelen nyt aikuisia eikä teinejä.

Fiksu ihminen nimenomaan miettii. Impulsiivinen apina pariutuu pipulinsa perusteella ja sitten itkee, kun kumppani ei tule toimeen sukulaisten kanssa, kun sillä kumppanilla ei ole muuta annettavaa kuin palvelukset pipulille.

Mitä h..tin pipulisontaa suollat koko ajan? Kuka miettii jotain sukulaisiaan valitessaan puolisoa? Suomessa ainakaan. Itselle se kai valitaan kuitenkin.

Jokainen joka elää aivoillaan ja sydämellään eikä munantapillaan.

Ai jokainen joka elää aivoillaan miettii jotain sukulaisten mielipidettä ja kavereiden arvostusta valitessaan omaa elämänkumppania 😂

Mutta jos tuo pipulihoenta antaa sulle jotain niin mikäs siinä.

Me muut naiset oikeassa elämässä mietimme kuitenkin enemmän esim. onko miehen kanssa mukavaa, mitä yhteisiä juttuja meillä on, mistä keskustellaan, sujuuko arki, jne. 

Vierailija
608/615 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jämä inseleille toimia köysi ja painovoima paremmin.🤣🤣🙋🙋

Vierailija
609/615 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut Tinderissä, joten omakohtaista kokemusta sovelluksesta ei ole. Silti minun on vaikea ymmärtää, että miksi siellä roikutaan, kun seuraa ei löydy ja tulee vain mielipahaksi?

Eikö se miesten ja naistenkin suhde siellä ole jotain 80/20 ja tuossa naisten osuudessa luonnollisesti botit ja ammattilaiset mukana. Ihan loogisesti ajatellen kyseinen sovellus on miehelle hyvin epätodennäköinen paikka löytää seuraa.

Euroopassa Tinderin sukupuolijakauma on miltei täydellinen 50/50. Muualla maailmassa se on n. 75-25.

Okei, kiitos tiedosta. En silti ymmärrä miksi sieltä pitää yrittää etsiä seuraa, kun on jo kokemus siitä, ettei sieltä sellaista tunnu löytyvän.

Koska seuran löytäminen sieltä on silti näillekin miehille 100x todennäköisempää kuin jostain "lenkkipolulta tai baarista".

Oman kokemuksen mukaan baarista löytää kyllä paljon helpommin ja ns tasokkaampaa seuraa kuin tinderistä. Itse olen varmaan miehenä sieltä paremmasta päästä kun saan tinderissäkin sen 2-3 tykkäystä/viikko. Mutta eihän noista tinder jutuista treffeille saakka etene kuin pieni osa, lisäksi osa tykkäyksistä tulee sellaisilta jotka ei ole sopivia itselleni.  Toki tuolta lenkkipolulta nyt tuskin juuri kukaan löytää seuraa tai ainakaan itsellä ei tulisi mieleen alkaa häiritsemään kenenkään lenkkiä.

Miesten mielestä tasokas nainen = mahdollisimman nuori ja kaunis

Naisten mielestä tasokas mies= turvallinen ja luotettava

Vierailija
610/615 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitoshullu menee nyt ottamaan taas sen namidiapamin ja jatkaa palstalla häiriköintiä taas huomenna.

Vierailija
611/615 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä tasokas nainen = mahdollisimman nuori ja kaunis

Naisten mielestä tasokas mies= turvallinen ja luotettava

No ei tarvitse olla nuori ja kaunis. Toki itse liikunnallisena miehenä mieluummin olen liikunnallisen naisen kanssa, kuin sohvaperunan. Iällä ei niinkään väliä, tosin en yli 10v vanhempien naisten kanssa seurustelisi, enkä myöskään liian nuorien. 

Vierailija
612/615 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Tinder ole seksiä varten? Miksi kaikki miehet ovat siellä, kun on itsestäänselvyys, että ehkä 10 prosenttia miehistä on sellaisia, jotka kiinnostavat naisia ensi näkemältä?

Miksi ei joku sellainen sovellus, missä tutustutaan ensin? Tai live, niin on mahdollisuus jutella ja tehdä vaikutus.

Ja jos vain seksi kiinnostaa, rahalla saa. Kuin miehet vaatisivat lihatiskin mistä valita ilman mitään vaatimuksia itseä kohtaan, ja ei maailma toimi niin.

Anteeksi nyt vain. Mutta tinderi on vain seksiä varten on nimenomaan se naisten incell uli uli. Jos tinderissä tulee 200 mätsiä heistä 180 naista ulisee ettei miehiä kiinnosta mikään muu kuin seksi. Kun kysyn kavereilta mistä vaimo löytyi niin 8/10 vastaa että tinderistä. Olen nyt kesän aikana käynyt yli 20 eri naisen kanssa treffeillä ja on toki jonkun kanssa harrastettu seksiäkin, sekin on ollut niin että nainen ilmoitti että sun kannattais tulla huomenna, kun menin nainen hyppäsi syliin ja katsoi silmiin todeten että tiedätkö että näytät ihan sairaan hyvältä ja siitä se alkoi. Suurin osa miten on päädytty treffeille on nainen ollut sitä mieltä että sä olet auttamatta tinderin paras mies, sitä mieltä on ollu todella moni, eikä heidän kanssaan olla useimmiten puhuttu seksistä lainkaan, treffeillä nainen on todennut että haluaa ehdottomasti tavata uudelleen ja tutustua paremmin. M40

Vierailija
613/615 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki 615 edellistä kommenttia vahvistavat sen mitä miehet ko.artikkelissa kertoivat. 

Suurin osa  avoimen vihamielisiä ja vääristyneitä, parisuhde ei ole bordelli vaikka he sen sellaisena esittävät. Huom.bordellin työntekijät saavat maksun työstään.

Vierailija
614/615 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän tämän tähän. YouTube tarjoili sen minulle äsken. Siinä 70-luvun (irlantilaiset?) naiset kertovat millaisen miehen haluavat.

Vierailija
615/615 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran, ei ne kuvat vaan se teksti. Laskin juuri oman tinderin saldon kuukauden ajalta. 157 mätsiä, 63 tykkäystä, paljon jo poistettuja mätsejä. Tinderissä ei tapahdu mitään pelkillä kuvilla, siellä ei tapahdu mitään tekstillä, "oon insinööri ja käyn salilla 5 kertaa viikossa". Sillä saa 15 tykkäystä kuukaudessa. Hyvällä tekstillä tykkäyksiä tulee kokoajan. Kun naisilta kysytään miksi tykkäsi ei kukaan sano että kun oot niin komee, kaikki sanoo että sulla on niin hyvä teksti. M40

Kuvien ja tekstien tulee olla sopusoinnussa. Kuvat eivät saa olla kaunisteltuja. Rehellisen tavismiehen rehellinen kuva toimii karkottimena kuulemma. Pitää olla tietyllä tapaa lavastettuna, ette naisten mielenkiinto herää. Rehellistäkö ja mitä seuraa jatkossa?

Hyvä vinkki kuviin. Koskee niin miehiä kuin naisia. Parhaiten toimii ns neutraalit kuvat ilman esittämistä. Ei salia, ei kalastusta, ei terasseilla, ulkomaanmatkoilta jne. Ainakin naiset esittävät kuvissaan niin paljon että monesti ei ota selvää mikä Mimmi on ja sen takia jää tykkäämättä kokonaan. Teksti millä itse saan kuukaudessa yli 200 mätsiä ei synny hetkessä, sen miettimiseen on käytetty monta päivää ja toimii todellakin. Sit vain sanoista tekoihin. M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän