HS; Neljä tavismiestä näyttää millaista tyhjässä tarpomista Tinder on jos ei näytä hyvältä: "Mieltä syödään pala kerrallaan"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000012246575.html
Silti nämä miehet palaavat äppeihin kerta toisensa jälkeen, koska ne ovat edelleen yleisin tapa jolla alle 40-vuotiaat ihmiset pariutuvat tai löytävät lyhytaikaista seuraa.
"Olen kuitenkin siitä onnellisessa asemassa, että saan yhden mätsin muutaman päivän sisään. Useimmat saavat yhden kuussa tai nolla. Peli on äärimmäisen raaka, ihmismieli syödään elävältä."
Kommentit (907)
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Peli on äärimmäisen raaka, ihmismieli syödään elävältä."
Ei ole pakko pelata tyhmää peliä. Mies voi hakea seuransa myös muualta kuin Tinderistä.
Vaikka puolet suhteista alkaa internetissä niin ne loput alkavat netin ulkopuolelta.
Tinderin ulkopuolelta seuraa hakiessa ulkonäön pitää olla siellä top 3% parhaimmistossa. Muuten saa esim. baareissa juomat naamalleen tai pahemmassa tapauksessa ahdistelusyytteen. Naisten ei tarvitse nykypäivänä sietää heikkotasoisia miehiä lainkaan.
Tämä, kun kuitenkin tinderissäkin naiseen se vaikutus tehdään juuri keskustelemalla. Kukaan ei ole ensimmäisenä sanonut että olet auttamatta tinderin paras ja fiksuin mies, mutta minulle on sen todennut varmasti kymmenet naiset pitkien hyvien keskustelujen jälkeen. Ei ole tarvinnut kahdesti kysyä sellaiselta naiselta että tavattaisko. Missään muualla ei tapahdu samanlaista keskustelua kuin naisten kanssa tinderissä.
Tarkoitatko että et keskustele samalla lailla oman kumppanisi kanssa ihan elävässä elämässä? Ainakin minulla suhteet ovat alkaneet nimenomaan pitkien keskusteluiden kautta ja ne keskustelut on käyty naamakkain ja myös puhelimessa sen jälkeen kun on jo tavattu.
M60+ tarina vaikuttaa tapailumiestä metsästävän vanhan naisen kirjoittamalta agitaatiolta.
Kaikki intiimisuhteeni, joista kolme pitkää varsinasta parisuhdettani, ovat käynnistyneet pitkälti samalla tavalla, eroottisesti maustetulla flirtilläni, johon olen saanut kaunottarilta samaa kaliiberia olevaa vahvistusta. Sitä, mistä kaikki aivan alun alkaen on alkanut, en tiedä varmasti, mutta minuun on aina tehnyt suuren vaikutuksen kinkkujen eroottinen pukeutuminen, monesti sellainen on vaikuttanut olleen kuin minua silmällä pitäen valittu. Mitään pitkiä keskusteluja/kuulusteluja ei ole koskaan käyty ennen peuhaamista johon on ryhdytty nopeasti flirttailun päätteeksi, aikajänteellä tunti - viikko siitä kun flirttailu alkoi. / M1957
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Peli on äärimmäisen raaka, ihmismieli syödään elävältä."
Ei ole pakko pelata tyhmää peliä. Mies voi hakea seuransa myös muualta kuin Tinderistä.
Vaikka puolet suhteista alkaa internetissä niin ne loput alkavat netin ulkopuolelta.
Tinderin ulkopuolelta seuraa hakiessa ulkonäön pitää olla siellä top 3% parhaimmistossa. Muuten saa esim. baareissa juomat naamalleen tai pahemmassa tapauksessa ahdistelusyytteen. Naisten ei tarvitse nykypäivänä sietää heikkotasoisia miehiä lainkaan.
Yhden ja saman kirjoittajan toistama viesti jossa esitetyille väitteille ei löydy tukea uutisista eikä miesten kokemuksista.
Mitähän tämä vesseli on tehnyt baarissa saadakseen juomat naamalle ja ahdistelusyytteen 🤔
Todennäköisesti se ei ole itse koskaan edes ehdottanut mitään naiselle.
Kyseessä on tämän aiheen valinnut tavanomainen toistotrolli. Samaa käsialaa näkee muissakin viesteissä, joissa yritetään saada kontaktin ottaminen naisiin näyttämään miesten kannalta mahdottomalta tehtävältä. Kukin voi sitten itse pohtia syitä moiselle toiminnalle. Mt-ongelma, naisiin kohdistuva viha, kateus, katkeruus, sadismi, maksettu häiriköinti,...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlaista paskaa tinder on naisillekin.
Tarkoitit, että erilaista mutta paskaa.
Miehet valittaa matchien vähyyttä.
Kääntöpuoli on, että miehet matchaa aina ja jos matchaat takaisin niin mies odottaa vähintään saavansa seksiä.
Näin veikkaan naisten ongelman olevan miehenä.
Vaikka naisena saisi enemmän matcheja niin 99% niistä on feikkejä ja vonkaajia. Eli joo, on erilaista mutta samaa kuraa.
Vaimon sisko poimi sieltä vuoden aikana 4 miestä. Kuvissa olivat kaikki komeita ja pituus aina 180cm+, mutta oli niillä ongelmiakin: sairauksia, peliaddiktiota, työttömyyttä. Viimeisin on eka suht normaali mies: vajaa 50v kaupan kassa jolla pari aikuista lasta.
Ajattelin näin sivusta, että totta tuo varmaan, että naamataululla mies menestyy tinderissä. Vaimon sisko ei ole mielestäni erityisen nätti, on aika pennitön, ylipainoinen ja 50v, ja vielä pari alaikäistä huollettavaa. Mutta tinderissä paljon matcheja aina.
Erosin 45v miehenä. Pyöräillessä, bussissa ja kävellessä ei 4 vuoden aikana yksikään nainen lähestynyt mitenkään. Kävelin iltaisin aika paljon, etenkin Pokemonin vuoksi.
Työpaikalla kaksi n. 40 v. sinkkuäitiä osoitti hieman mielenkiintoa, mutta en lämmennyt. Yhden naimisissa olevan perheenäidin kanssa oli välillä erittäin läheiset välit, mutta ei alettu vaarallisille vesille.
Latasin sitten Tinderin. Vuoden aikana treffit muistaakseni 8 naisen kanssa. Ei ollut oikein minun tyyppisiä kuitenkaan livenä, eikä samanlaista kemiaa kuin esim. em. työkaverini kanssa.
Tinder-ketjuja lukiessani tiedostin, että siisti peruskomea ulkonäköni oli hyödyksi, että sain ensikontaktin. Ja olinhan ollut suosittu myös nuoruudessani. Mutta livetapaaminen johti käytännössä aina jomman kumman pettymykseen. Osalle naisista olin liian lyhyt, pulska, köyhä jne.
Päädyin kuitenkin avoliittoon Tinder-matchin kanssa, eli lopulta lykästi. Vaati kuitenkin etsintäalueen laajentamisen n. 100km päähän. Ja viitseliäisyyttä, riskinottoa ja onnekkaita sattumia.
Vierailija kirjoitti:
Erosin 45v miehenä. Pyöräillessä, bussissa ja kävellessä ei 4 vuoden aikana yksikään nainen lähestynyt mitenkään. Kävelin iltaisin aika paljon, etenkin Pokemonin vuoksi.
Työpaikalla kaksi n. 40 v. sinkkuäitiä osoitti hieman mielenkiintoa, mutta en lämmennyt. Yhden naimisissa olevan perheenäidin kanssa oli välillä erittäin läheiset välit, mutta ei alettu vaarallisille vesille.
Latasin sitten Tinderin. Vuoden aikana treffit muistaakseni 8 naisen kanssa. Ei ollut oikein minun tyyppisiä kuitenkaan livenä, eikä samanlaista kemiaa kuin esim. em. työkaverini kanssa.
Tinder-ketjuja lukiessani tiedostin, että siisti peruskomea ulkonäköni oli hyödyksi, että sain ensikontaktin. Ja olinhan ollut suosittu myös nuoruudessani. Mutta livetapaaminen johti käytännössä aina jomman kumman pettymykseen. Osalle naisista olin liian lyhyt, pulska, köyhä jne.
Päädyin kuitenkin avoliittoon Tinder-matchin kanssa, eli lopulta lykästi. Vaati kuitenkin etsintäalueen laajentamisen n. 100km päähän. Ja viitseliäisyyttä, riskinottoa ja onnekkaita sattumia.
"Ja viitseliäisyyttä, riskinottoa ja onnekkaita sattumia. "
Nuo onnekkaat sattumat ovat minunkin kohdallani olleet isossa roolissa, vaikka itse hain seuraa livenä. Omilla valinnoillaan voi vaikuttaa todennäköisyyksiin mutta ei varmistaa onnistumista. Riittävän yksityiskohtainen ja joustamaton luettelo kumppanin välttämättömistä ominaisuuksista ajaa todennäköisyydet seuran löytämiselle nollaan.
M60+
Ja kun sen jutun lukee, huomaa, että ”metallinaama” on kiinnostunut ainoastaan miehistä.